Reply on: intony #99475:
Tak to rozhodne ze nie! Malokto na tomto fore riesi (v zmysle konstruktuivneho planovania buducnosti a inzinieringu) dopravu, videl som tu vlastne takych len dvoch. A vsetkym nam tu predovsetkym chyba potrebna kvalifikacia a prax (vratane mna) - toto je laicke forum.Tebou spominani ludia mozu byt dobrymi laickymi znalcami toho co uz je a funguje v doprave a mozu byt dobrymi dokumentaristami dopravy ba az sotomaniakmi. Ba som dokonca uz povedal, ze mi je tato zaluba velmi sympaticka. Toto je vsak post hoc analyza. Planovanie, inziniering a navrhovanie dopravy je ale ex ante.
Co mi uz sympaticke nie je, ba co sa mi priam hnusi je pristup a spravanie tu pritomnych ludi a castokrat ich pristup. Zrejme reflektuje vsak ich vek, bohuzial ale dusi ostatnych.
Re #99478 intony: Nemusi. Ale bude.
Znovu podotykam, ze mesto v sucasnosti neplanuje povrchovu elektricku ale tzv. rozkyvany model, s tym ze vo vacsine uzemia pojde v polozapustenom profile.
intony
Keď sa nad tým zamyslím, aj samotné Chorvátske rameno je bariérou v strede Petržalky, pretože prechodové body sú takmer výlučne, tam, kde aj koľajová trať bude križovat cesty. Mal by si preto žiadať, aby zakopali Chorvátske rameno.
Radšej budem mať bariérovú električku pod domom ako Račania, ako to množstvo psích hovien čo máte pod oknami keď idem okolo. To je tá vec o ktorú by sa sa mal starať a nie vŕtať do veci o ktorých vieš, s prepáčením, akurát to psie hovno čo máš na budúcom, železnicami urabanizovanom trávniku pred domom.