Reply on: S499.1023 #99347:
Niektoré vlečné vozne k UV-čkám, ktoré jazdili až do konca ich premávky v auguste 2007, boli z roku 1939. A nemal som pocit, že drevené sedadlá v nich niekomu z cestujúcich vadili. Väčšina (vrátane mňa) skôr ocenila možnosť vetrania spustením celého okna... Budapeštianska MHD má síce svoje neduhy a v dosť veciach je BKV pozadu, ale mne sa na nich páči to, že sa v prvom rade sústredia na veci, ktoré sú pre cestujúcich najpodstatnejšie. Hlavne nerobia také podľa môjho názoru nie až tak potrebné rôzne modernizačné úpravy, ako napr. Výskumný ústav električkový Krasňany. Nikdy sa tam nenašiel nejaký blbec, ktorý by povedal "tak, a teraz vymeňmne na všetých T5C5 celé zberače za polzberače". Uvedomujú si, že takéto úpravy nemajú priamo pre cestujúcich žiadny prínos, tak to nerobia.
Marcelllooo
Spravne, dopravu treba riesit v celku, systemovo a koncepcne. Navrhovana elektricka do Petrzalky takouto nie je - robi sa len preto, aby sa robila a aby sa odstranila stavebna uzavera v okolo Kanala, ked uz primator chodi po tych realitnych veltrhoch...