Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Majo #99293:
"Nepochopil si ma. Myslel som to tak, že by sa k električenke kupoval doplatok, povedzme ako teraz na BID-ku."

To by mohlo byť. ?

"Ktoré sú ale v podstatne lepšom stave ako väčšina vozidiel DPB."

No to sú. ?
Reply on: Emo #99291:
Ale chodia aj Croswaye tie idu cez šamorín.
Reply on: Emo #99292:
Nepochopil si ma. Myslel som to tak, že by sa k električenke kupoval doplatok, povedzme ako teraz na BID-ku.

Re #99291 Emo: Ktoré sú ale v podstatne lepšom stave ako väčšina vozidiel DPB.
Reply on: Majo #99290:
To by na to doplatili takí ako ja, čo si električenku kupujú ale nočnú MHD nevyužívajú. ?
Reply on: Ike #99283:
No nie je to tak jednoznačné. Taká SAD Dunajská Streda jazdí do Bratislavy aj s Karosami C734. ?
Reply on: Ike #99289:
Keď už chcú silou mocou mať nočnú dopravu drahšiu, mohli by predávať napr. električenku o 50Sk/mesiac drahšiu s tým, že by platila aj na nočné spoje. Súčasný systém je naozaj nešťastný...
Reply on: Majo #99288:
Tak ano, vychadzal som z toho ze DPB ovela viac ale strati ked sa 95% zakaznikov vykasle na nosenie mescov a kupovanie listkov na ND 🙂

nastup prednymi dverami je blbost pri MHD, to bez pochyby, ale sucasne riesenie ND tiez nie je najstastnejsie...
Reply on: Ike #99286:
Skrátka si treba už konečne zapamätať, že nástup cez predné dvere nie je dobrý nápad v žiadnom čase... A SADky považujem za úplne sprosté, ak zavádzajú nástup cez predné dvere na MHD vo väčších mestách. Je to nezmysel, lebo to, čo ušetríš na revízoroch, stratíš na predĺžení jazdných dôb a tým podmieneným zvýšením počtu vozidiel, vodičov a teda aj nákladov.
Reply on: Ike #99286:
Nie, to by sa určite nedalo... Nočná doprava má tak spravené grafikony, že už teraz je to problém stíhať, ak stojíš na viacerých zastávkach a ak by sa vodič zdržoval aj predajom lístkov a cestujúci nástupom len cez predné dvere, bolo by fyzicky nemožné stíhať jazdné doby. A tie sa nedajú predĺžiť, to by sa zas musel predĺžiť interval, aby mohli ľudia prestupovať na Hl. st. Takže Tvoj návrh je úplne nerealizovateľný.
Reply on: patrik #99285:
Vobec by som sa necudoval keby to bol jeden z dopravcov s najstarsim priemernym vekom autobusov...
busy nie su eliny, tie rekonstruovane vyzeraju a v podstate su ako nove so starym (klasickym ? ) dizajnom... no tie autobusy, to je katastrofa... drevene sedacky, ziadna tepelna izolacia, diery v podlahe... to je stroj casu, nie MHD hlavneho mesta...

Inak nemohol by dpb riesit problem s ND tak, ze by sa nocna doprava platila u vodica? vodic by tak mal prehlad o jedincoch v buse (mohol by urcitym jedincom zakazat vstup) a tiez by sa eliminovalo to, ze ked chcem legalne cestovat ND tak nemusim zohnat 44sk v minciach ☠ . Zaroven by SBSkar nemusel byt v busoch, ale stacilo ak by bol na kritickych zastavkach ND - Hl. Stanica, Trnavske, Patronka v pripade ze by nejaky agresivny ozraty jedinec nevedel pochopit prepravny poriadok a vodic ho nepustil do busu...
Reply on: Ike #99284:
sak este aj v skole na geografii pri doprave sme mali taku poznamku ze v Bratislave je vozovy park vratane MHD zastaraly.
Reply on: Ike #99283:
ono to nie je len o primestskej doprave, vid Zilina, Trencin, PB... tam si bezny cestujuci skutocne pripada ako v 21.storoci...
Bratislava proste nema uroven sluzieb ani vozobeho parku na urovni MHD hlavneho mesta EU v 21.storoci
Reply on: Valec #99281:
Zachvilu bude mat uz cele slovensko pomaly lepsi vozovy park ako BA. Ale toto ani nie je vina DPB ale magistratu, ved na tu MHD sa fakt kasle...

ale ako cestujucemu je mi z toho fakt nanic, ked idem SL alebo SAD DS z Niv, kde su spolocnosti ako Turancar, SAD Nitra, SAD Trnava a vsetko je to moderny vozovy park (ak si odmyslim sem-tam nejaky SAD Lucenec zrychleny spoj do RA), moderne nove autobusy, kazda spolocnost ma svoj marketingovy dizajn a uz z dialky presne viem ktory autobus komu patri, vsetko v pohode... a pridem na MHD zastavku a tam piskajuce CNG vraky, TAM-BUSY a pod. a ked nie tak sice Solarisy ale v ohyzdnom natere.

Este viac ma trosku stve, ze uz dokonca aj niekde na lazy do Zazrivej bude chodit novy Sor, zatial co ja sa budem v BA vozit v CNG vrakoch...

Magistrat by mal pre mhd robit vsetko a nie nic...
Reply on: S499.1023 #99280:
A ešte aj T4, a plánuje sa aj nejaká T8 či niečo také.

Inak čo som sa tam vozil gumometrom, tak bolo celkom fajn, ale niekedy bol čas trávený vchodom do podzemia, alebo aj prestupom v podzemí, značný (t.j. niekoľko minút), a keď si zvážim rozlohu bratislavského "úzekeho hrdla", a zvážim si možnosť fungujúcej preferencie a preriešenia niektorých zastávok..... tak sa mi za momentálnej situácie to časové zdržanie oproti podzemnému prejazdu centrom zdá malé. Aj keď zasa je pravda, že v Paríži sa tých metrových liniek v podzemí križuje dosť veľa.
Reply on: Majo #98965:
Tak SORky sú potvrdené, ale dĺžku ani tu http://www.novinyorava.sk/?act=show&c_id=9024 nespomínajú.
Reply on: ivanbuto #99279:
No vidíš, na T1 - T3 by som aj zabudol. A práve v takých petržalkovitých štvrtiach ? . Ale zase to nie je NDS...
Reply on: S499.1023 #99277:
Hmm, ale v Paríži tiež električky zažívajú renesanciu, či nie?
Reply on: Ike #99271:
Valce mi vopred pokazil náladu na zajtrajšok 😞 . Tĺk príde z Paríže, z mesta kde nie sú električky ale zato je tam gumometro a RER a už bude ryčať, aké to je dobré...
Reply on: Martin Fundárek #99256:
?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.