Reply on: Emo #99292:
A čo potom takí, ktorí sa na električenku odvezú do mesiaca len 42x (do práce a späť)? Tí zas doplácajú na tých čo sa vozia mesačne 60x a tí na tých čo sa vozia 80x ..... a takto by sme sa dostali k žilinskej všespravodlivej tarife a teda že každý si kúpi toľko jázd, koľko mesačne precestuje.To povedie k vyháňaniu cestujúcich na krátke trasy (radšej si prejdem 1-2 zastávky pešo ako by som si mal minúť ďalšiu jazdu za 10 Sk) a časom aj na stredné jazdy.... a nakoniec sa dopracujeme k tomu, že v priebehu pár (málo) rokov bude MHD využívať tak polovica tých čo dnes a ešte naviac poväčšine na jednorázové lístky, lebo však predplatné sa už ani neoplatia. ?
Pre zaujímavosť, ročný prepad počtu cestujúcich sa už dlhodobo (minimálne posledných 8 rokov) drží na úrovni 10% oproti predchádzajúcemu roku, prepad v tržbách z PCL je aj napriek rôznym tarifným úpravám (poväčšine cenovo smerom hore) cca 10-15%. ?
A tak sa pýtam, toto sme chceli Slováci? Toto? ? Tú službu máš predplatenú, a ak ju raz budeš potrebovať, tak ju môžeš využiť. Na to nemožno pozerať systémom, ja doplácam na iných, lebo sa nočákom nevozím. Čo všetko ja financujem a pritom nevyužívam (resp. využívam len čiastočne). ?
ivanbuto
Inak čo som sa tam vozil gumometrom, tak bolo celkom fajn, ale niekedy bol čas trávený vchodom do podzemia, alebo aj prestupom v podzemí, značný (t.j. niekoľko minút), a keď si zvážim rozlohu bratislavského "úzekeho hrdla", a zvážim si možnosť fungujúcej preferencie a preriešenia niektorých zastávok..... tak sa mi za momentálnej situácie to časové zdržanie oproti podzemnému prejazdu centrom zdá malé. Aj keď zasa je pravda, že v Paríži sa tých metrových liniek v podzemí križuje dosť veľa.