Reply on: Emo #99292:
A čo potom takí, ktorí sa na električenku odvezú do mesiaca len 42x (do práce a späť)? Tí zas doplácajú na tých čo sa vozia mesačne 60x a tí na tých čo sa vozia 80x ..... a takto by sme sa dostali k žilinskej všespravodlivej tarife a teda že každý si kúpi toľko jázd, koľko mesačne precestuje.To povedie k vyháňaniu cestujúcich na krátke trasy (radšej si prejdem 1-2 zastávky pešo ako by som si mal minúť ďalšiu jazdu za 10 Sk) a časom aj na stredné jazdy.... a nakoniec sa dopracujeme k tomu, že v priebehu pár (málo) rokov bude MHD využívať tak polovica tých čo dnes a ešte naviac poväčšine na jednorázové lístky, lebo však predplatné sa už ani neoplatia. ?
Pre zaujímavosť, ročný prepad počtu cestujúcich sa už dlhodobo (minimálne posledných 8 rokov) drží na úrovni 10% oproti predchádzajúcemu roku, prepad v tržbách z PCL je aj napriek rôznym tarifným úpravám (poväčšine cenovo smerom hore) cca 10-15%. ?
A tak sa pýtam, toto sme chceli Slováci? Toto? ? Tú službu máš predplatenú, a ak ju raz budeš potrebovať, tak ju môžeš využiť. Na to nemožno pozerať systémom, ja doplácam na iných, lebo sa nočákom nevozím. Čo všetko ja financujem a pritom nevyužívam (resp. využívam len čiastočne). ?
Ike
busy nie su eliny, tie rekonstruovane vyzeraju a v podstate su ako nove so starym (klasickym ? ) dizajnom... no tie autobusy, to je katastrofa... drevene sedacky, ziadna tepelna izolacia, diery v podlahe... to je stroj casu, nie MHD hlavneho mesta...
Inak nemohol by dpb riesit problem s ND tak, ze by sa nocna doprava platila u vodica? vodic by tak mal prehlad o jedincoch v buse (mohol by urcitym jedincom zakazat vstup) a tiez by sa eliminovalo to, ze ked chcem legalne cestovat ND tak nemusim zohnat 44sk v minciach ☠ . Zaroven by SBSkar nemusel byt v busoch, ale stacilo ak by bol na kritickych zastavkach ND - Hl. Stanica, Trnavske, Patronka v pripade ze by nejaky agresivny ozraty jedinec nevedel pochopit prepravny poriadok a vodic ho nepustil do busu...