Reply on: Ike #99283:
netreba len nadavat ale vidiet aj suvislosti a to preco má vacsina SADiek nove vozy, ci to nebola sucast privatizacnych zmluv a podobne.Okrem toho treba sa aj zamysliet, ze si stupol takemu SL pocet cestujucich ked kupili SORatka alebo napriek tomu stale zakaznikov stracaju. A teda, ze ci je novy bus tak obrovskym prinosom pre cestujuceho ako sa tu tvrdi.
Ano, nove vozidla su potrebne no ich nakup/prenajom je v prvomrade plusom pre DP az sekundarne aj pre cestujucich. A aj to podla toho aky voz sa kupi.
ivanbuto
Inak čo som sa tam vozil gumometrom, tak bolo celkom fajn, ale niekedy bol čas trávený vchodom do podzemia, alebo aj prestupom v podzemí, značný (t.j. niekoľko minút), a keď si zvážim rozlohu bratislavského "úzekeho hrdla", a zvážim si možnosť fungujúcej preferencie a preriešenia niektorých zastávok..... tak sa mi za momentálnej situácie to časové zdržanie oproti podzemnému prejazdu centrom zdá malé. Aj keď zasa je pravda, že v Paríži sa tých metrových liniek v podzemí križuje dosť veľa.