Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: enumaelish #99180:
Tak to ma podrz,,ani mne ho tam nedalo spravne. ? ?
Reply on: Valec #99181:
? ? vyzera chrumkavo

a tu je "tazky mestsky vlak" na Stavbarsku 42
http://www.ctvr.ie/en/blog/wp-content/uploads/2007/08/overloaded_train_hanging_india.jpg
Tak túto fotku "ľahkého mestského vlaku" som včera nevedel nikde na internete nájsť, tak ju pridávam až dnes.

http://www.valec.yw.sk/temp/113-002.jpg

Zároveň sa ospravedlňujem jej autorovi, nakoľko mi to leží doma na disku už niekoľko rokov a neviem odkiaľ som to vtedy stiahol. ?
OFF TOPIC ale zas je tam JnT ? http://sport.aktuality.sk/hokej/nhl/-divoch-gaborik-a-j&t-budu-partnermi
nech ich už čert zobere to prekliate meno ? ? ☠
Reply on: majak #99177:
kedysi bola zastavka Luky II v inej polohe, pred krizovatkou. Este pred vybudovanim tesca.
Reply on: Beus #99172:
Krčná stanica Festerova 14, prestup na nosný systém MHD smer Mlynské Nivy CBC - Filiálka ?
nazdar bola niekedy podla vas zastavka na trase medzi zastavkami ZS Budatinska a Luky II alebo Budatinska a ZS Budatinska? v smere/zo smeru vysehradska - tesco?
Reply on: Ike #99174:
Nie, tá uprostred stojaca postava v 2:25 😉
Reply on: eripmav #99173:
Trolejbusy mali ist na Razsochy, mal sa postavit dialnicny tunel, zrekonstruovat patronka... proste Bratislavske "PROVIZORIUM" na desatrocia ?
Reply on: Beus #99172:
ten v 1:10 minute? ? ?
Reply on: enumaelish #99168:
v case ked nebola krizovatka Cesta na Cerveny most X Lamacska cesta svetelna si myslim ze odbocenie dolava z Cesty na Cerveny most na Lamacsku bolo ak nie zakazane, tak velmi obtiazne az riskantne a nemozne pre klbovy trolejbus a to uz aj za 20 rokov dozadu to bola velmi frekventovana krizovatka...
Reply on: S499.1023 #99167:
Ja by som povedal, že šéfdomovník bude asi ten týpek s krémovým tričkom s dajakou potlačou v druhej polovici videa 🙂 Tiež tak škaredo zazerá, že jeho slávnym NDS cestuje toľko ľudí, že ani miesto na sedenie sa mu neušlo 😉 Ale to označenie legendárneho paneláku tam naozaj chýba...napríklad vo forme názvu zastávky, rozprestierajúcej sa rovno pod ním 🙂
Reply on: S499.1023 #99167:
diki 🙂 on je predsa strojvodca ?
Reply on: Ike #99160:
LOOOOOOOOL 😃 Nosný systém jaxwiňa 😉 Ekologickejšie, a ekonomickejšie sa to už fakt nedalo 😉 Hlavne s tým autentickým zvukom motora Škoda ML634 😉 Ešte škoda, že automatika Praga 2M70 tam nebola počuť, ale to by som asi už chcel veľa 😉
A zabudol si tam spomenúť, že to celé jazdí v plytkom tunelY 😃
Reply on: enumaelish #99166:
Výložník sa to volá.
Reply on: AAA #99162:
To neviem, a asi nikto ale všetcia sme na to pri najmenšom zvedaví a to teda dosť ? možno by to vedel osvetliť dakto kto vtedy pracoval v DPB a rozhodol tak, že sa vybuduje len jedna stopa. Ja by som povedal, že tá jedna stopa a otočka cez Záhorácku boli provizóriom, ktoré akosi ostalo a k vybudovaniu druhej stopy sa neprístupilo.
Reply on: Ike #99160:
Tak v tomto si fakt dobrý 🙂. Ale nemáš tam označený ten legendárny panelák a ani vo vozni NDS som nikde nevidel Marce3l3a ? .
Reply on: S499.1023 #99150:
Ale nepadlo to na nič a na nikoho dúfam. Okolo toho popri stĺpoch sú rôzne závesné laná, úchyty ktoré asi majú tiež dáku životnosť plus také, ja by som to nazval oporné tyče, také ako napríklad vidno na konečnej Jelačičova alebo v užších uliciach kde je trolejová stopa uchytená o tú horizontálnu tyč. Pomenoval som to správne? Skôr než by sa šlo do rozvoja elektrickej trakcie by sa malo podľa mňa skontrolovať dôsledne v akom stave sú už existujúce trate či unesú nápor posilnenej dopravy (okrem trolejového vedenia a s ním všetko idúce dokopy pri električkách aj stav tratí).

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.