Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #99111:
keď si odmyslím manipulačku v Trnávke, potom Jelačičovu a jednu odbočku Karadžičova x Záhradnícka tak nejak viac možností sa u nás nenúka. Okrem toho za tých x rokov furt niesu v schopní vystavať druhú stopu na Patrónke čo vyznieva viac než komicky ?
Reply on: Ike #99122:
100 bodov...
Reply on: S499.1023 #99126:
Ale spojením aspoň tých križovaní spomenutých v #99137 by trolejbusové ZV mohli byť flexibilnejšie.

Mimoriadne i vopred plánované dočasné odklony trás liniek by sa mohli v niektorých prípadoch efektívnejšie spraviť (napr. tá 205-ka nie cez Jelačičovu).

A bolo by viac možností na výber pre prípadné budúce zmeny v linkovom vedení trolejbusov.

PS: Aká je to parno-vodná údržba?
Reply on: Ike #99131:
Krása ? ? ? ?
Reply on: Beus #99139:
No tak to by mohla byť skôr tá v Przni pri Mrakodrape, ktorá síce nemá toľko smerov pre trombelusy ale zato sa v tom ešte motajú aj električky... Prvá fotka tu: http://www.spvd.cz/?p=cz/plzen/vyvoj/trol3.html&m=cz/plzen/vyvoj/menu_vyvoj.html
Reply on: S499.1023 #99126:
"Najrozsiahlejšia mne známa je križovatka v Ostravepri Novej radnici, kde z ôsmich možných stôp chýba jedna." - to je tá, čo som o nej počul, že pri nejakej odbornej exkurzii bola miestnym sprievodcom komentovaná v štýle "Tak, pánové, a teď když se podíváte nad sebe, uvidíte sedm tun železa." ? 🙂
(NE)KRIŽOVANIA TROLEJBUSOVÝCH TRATÍ V BRATISLAVE

Re #99114 810zssk: No aspoň, že tak, ale to je nesystémové riešenie. ? Tam je však pomerne vysoké riziko poškodenia trolejového vedenia, však?

Zaujíma ma napríklad, či sa to neplánuje spraviť, aspoň to Šancová /Štefánikova, ale aj to priamo pod Hlavnou stanicou, aby sa z nej mohol dostať trolejbus napr. na Hodžovo nám. či na Kramáre.

A takisto by sa iste zišlo Karadžičova / Záhradnícka a Záhradnícka / Miletičova. Kde sú v Bratislave ešte takéto (ne)križovania trolejbusových tratí? Či toto sú všetky?
Reply on: Beus #99134:
diky 😃 samozrejme ze v tom tunely je zastavka napojena na vytahovy system R14
Reply on: Solider #99133:
No a Beus tam praveze este vlozil dalsie 810 🙂
Reply on: Ike #99131:
Tak tomu hovorím METRO 😃 Skoro som sa zošmykol pod stôl, keď som tú štrúdľu zbadal 😉
Reply on: Beus #99130:
Niečo také (alebo ako som ja spomenul 810+011+011+011+011+810) jazdí do Sniny ?
Reply on: Ike #99131:
Dik ? ? ? ? A potom sa tam postavi elektricka a my budeme kyvat LoLovi ako jedinemu na truc jazdiacemu hypermodernymi jednotkami 810 po osmej generalnej oprave v plytkom tunelY do oblasti Niv a do Ziliny kde sa bude chodit ucit od "expertov" z vyskumneho ustavu domovnickeho co to vlastne je DEK (najrv domovy elektronicky kluc, potom dotykovy elektronicky kluc a nakoniec to vlastne ani nie je kluc, ale cely system 😃 )
Reply on: 810zssk #99125:
http://i31.tinypic.com/bj9yjp.jpg
ze si to ty... ? ?

Re #99127 S499.1023: alebo skor SlovakTouchKeysLines ?
Reply on: S499.1023 #99129:
To neviem, videl som ho len z diaľky, a bol to kraťas 😉

Re #99122 Ike: ...a kvôli zlepšeniu adhéznych vlastností by to chcelo upraviť súpravu na 810+010+010+810+810+010+810 🙂 (takú som totiž už raz na Dolných Honoch smerom na Dunaszerdu skutočne videl) 🙂 Ale inak úplne úchvatné, klobúk dolu (keby som nejaký mal) 😉
Reply on: Beus #99118:
A ten záložák sa vovla Karol Z. alebo Jan H. ? ? ? ?
Reply on: 810zssk #99125:
To je extrémne plytký (tzv. ľahký) tunel s hĺbkou O cm ? .
Reply on: Ike #99122:
Výborné! Ešte tam premaľuj logo na SlovakRailwayLines Regio Light a bude to dokonalé ? .
Reply on: enumaelish #99110:
Každá armatúra navyše predstavuje jednak peniaze a jednak potenciálny zdroj porúch, obzvlášť pri parno-vodnej údržbe.
Napr. obchádzka 205 cez Jelačičovu je úplne v pohode.
A prečo by mali ísť linky zo Šancovej do vozovne okolo hradu, keď môžu ísť cez Klamáre, mi tiež nie je jasné.
Je potrebné vybudovať niektoré prepojenia ale rozhodne nie bezhlavo drôtovať všetky zmyselné aj nezmyselné smery.
Inak, štvorramenná trolejbusová križovatka s možnosťou odbočenia zo všetkých smerov do všetkých smerov podľa mojich vedomostí (čo nevylučuje, že sa môžem mýliť, poučenie rád privítam) ani vo svete nie je. Najrozsiahlejšia mne známa je križovatka v Ostravepri Novej radnici, kde z ôsmich možných stôp chýba jedna.
Reply on: Ike #99122:
Pozor, ale toto nie je v plytkom tunelY.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.