nazdar bola niekedy podla vas zastavka na trase medzi zastavkami ZS Budatinska a Luky II alebo Budatinska a ZS Budatinska? v smere/zo smeru vysehradska - tesco?
v case ked nebola krizovatka Cesta na Cerveny most X Lamacska cesta svetelna si myslim ze odbocenie dolava z Cesty na Cerveny most na Lamacsku bolo ak nie zakazane, tak velmi obtiazne az riskantne a nemozne pre klbovy trolejbus a to uz aj za 20 rokov dozadu to bola velmi frekventovana krizovatka...
Ja by som povedal, že šéfdomovník bude asi ten týpek s krémovým tričkom s dajakou potlačou v druhej polovici videa Tiež tak škaredo zazerá, že jeho slávnym NDS cestuje toľko ľudí, že ani miesto na sedenie sa mu neušlo Ale to označenie legendárneho paneláku tam naozaj chýba...napríklad vo forme názvu zastávky, rozprestierajúcej sa rovno pod ním
LOOOOOOOOL Nosný systém jaxwiňa Ekologickejšie, a ekonomickejšie sa to už fakt nedalo Hlavne s tým autentickým zvukom motora Škoda ML634 Ešte škoda, že automatika Praga 2M70 tam nebola počuť, ale to by som asi už chcel veľa
A zabudol si tam spomenúť, že to celé jazdí v plytkom tunelY
To neviem, a asi nikto ale všetcia sme na to pri najmenšom zvedaví a to teda dosť ? možno by to vedel osvetliť dakto kto vtedy pracoval v DPB a rozhodol tak, že sa vybuduje len jedna stopa. Ja by som povedal, že tá jedna stopa a otočka cez Záhorácku boli provizóriom, ktoré akosi ostalo a k vybudovaniu druhej stopy sa neprístupilo.
Ale nepadlo to na nič a na nikoho dúfam. Okolo toho popri stĺpoch sú rôzne závesné laná, úchyty ktoré asi majú tiež dáku životnosť plus také, ja by som to nazval oporné tyče, také ako napríklad vidno na konečnej Jelačičova alebo v užších uliciach kde je trolejová stopa uchytená o tú horizontálnu tyč. Pomenoval som to správne? Skôr než by sa šlo do rozvoja elektrickej trakcie by sa malo podľa mňa skontrolovať dôsledne v akom stave sú už existujúce trate či unesú nápor posilnenej dopravy (okrem trolejového vedenia a s ním všetko idúce dokopy pri električkách aj stav tratí).
enumaelish