LOOOOOOOOL Nosný systém jaxwiňa Ekologickejšie, a ekonomickejšie sa to už fakt nedalo Hlavne s tým autentickým zvukom motora Škoda ML634 Ešte škoda, že automatika Praga 2M70 tam nebola počuť, ale to by som asi už chcel veľa
A zabudol si tam spomenúť, že to celé jazdí v plytkom tunelY
To neviem, a asi nikto ale všetcia sme na to pri najmenšom zvedaví a to teda dosť ? možno by to vedel osvetliť dakto kto vtedy pracoval v DPB a rozhodol tak, že sa vybuduje len jedna stopa. Ja by som povedal, že tá jedna stopa a otočka cez Záhorácku boli provizóriom, ktoré akosi ostalo a k vybudovaniu druhej stopy sa neprístupilo.
Ale nepadlo to na nič a na nikoho dúfam. Okolo toho popri stĺpoch sú rôzne závesné laná, úchyty ktoré asi majú tiež dáku životnosť plus také, ja by som to nazval oporné tyče, také ako napríklad vidno na konečnej Jelačičova alebo v užších uliciach kde je trolejová stopa uchytená o tú horizontálnu tyč. Pomenoval som to správne? Skôr než by sa šlo do rozvoja elektrickej trakcie by sa malo podľa mňa skontrolovať dôsledne v akom stave sú už existujúce trate či unesú nápor posilnenej dopravy (okrem trolejového vedenia a s ním všetko idúce dokopy pri električkách aj stav tratí).
Keby to bol seriózny nápad, tak môžem prispieť aj ja.
Re #99110 enumaelish: Ulica Slávičie údolie je neprejazdná len v krátkom úseku Tichá - tá ulica čo ide na sídlisko Machnáč.
Re #99144 enumaelish: Inak prečo sa vlastne pri výstavbe stopy k Vojenskej nemocnici nespravila aj stopa do mesta?
Re #99137 Peon: Takéto nekrižovanie je ešte Šancova/Žilinska/Karpatská.
Vedel by mi niekto? hlavne kto to vyuziva, alebo z fachu, povedat ci sa daju nahrat kredity na primestsku dopravu aj na ISIC kartu, kde sa daju skontrolovat a ci je to vyhodne alebo nevyhodne? (z financneho hladiska)... A este dokedy ich treba minut... nechce sa mi totiz stale platit drobakmi
btw. ten isic mi rusi zlocinecka spolocnost... zlocinci... to aby som si vzdy po ceste ZSSK reaktivoval kartu
Otazocka pre kompetentnych:
KTO moze vyuzit skolsky spoj? Len ziak tej skoly pre ktoru je ten spoj zabezpecovany, alebo aj hocikto iny? Ako sa to preukazuje? Rad by som sa totiz niekedy zviezol v 1111...
spomínať dnes demokraciu v pozitívnom svetle mi nepripadá najrozumnejšie. Privádza ma do zúfalstva.
Zle. V Petržalke budete mať električku. Je to dobré a vhodné riešenie, najlepšie po povrchu na viacerých miestach s mimoúrovňovým križovaním a preferenciou. Vsio. Žiadne iné riešenie nie je momentálne vhodnejšie.
Že povedie po Starom moste ? Blivajz.
Že potom akosi chcú tú električku nahrádzať ? Lebo súdruhovia a hlavy brušerbelské namazané to akosi nedomysleli a keď to nedomysleli tak to aspoň skomplikujú ? A že železnice chcú odkrojiť z koláča čo sa dá ? No comment. Som len zvedavý čo z nich definitívne vylezie. Už teraz sa bavím z termínov a plakať budem nad zdrojmi.
Poviem Ti úprimne z vlaku nie som nadšený. Ono estakádne aj tunelové riešenie je v prípade Petržalky z há do es.
Tunel má horšiu dostupnosť, nazvem ho asociálnym z viacerých hľadísk, pasívna bezpečnosť, flexibilita a intervaly a hlavne náklady. To je za cenu nižšej hlučnosti a nižšiemu riziku stretu s iným druhom dopravy a chodcami slabá útecha. Čo tým chcem ale povedať je, že v rámci štandardov bude takéto riešenie nevyhnutné, len poukazujem na to, že vlak v Petržalke je nešťastný. Nebude dobrý, nie je vhodný.
Takto to raz robili aj na Hodzovom namesti, ked bol rozkopany smer z nam. 1. maja na Stefanikovu a jazdilo sa do protismeru - palice sa pocas jazdy prekladali na protismernu stopu, ktora je tam dost daleko, takze musel par metrov prejst zotrvacnostou
Vo velkej nudzi a pri potrebe skutocne operativneho pouzitia neexistujucej trolejovej stopy moze (pocas trvania mimoriadnej udalosti) na dotycnej krizovatke postavat pouceny pracovnik, ktory bude vytrolejovanie a natrolejovanie prechadzajucich vozidiel robit rucne. Parkrat takto praktizovane v Presove na Trojici (odpojena vratna stopa) pri vylukach - typek v 5 km/h rychlosti zlozil 15Tr-ke palice a po zastaveni ich znova nalozil, ale uz na inu stopu.
Teraz uz vyzera inak, tramvaj tam nie je, trolejbusy vsak maju zapojene aj tie stopy, ktore na tej fotke este zapojene nie su. Tohto roku by sa ta krizovatka mala menit na kruhac, ktovie ako to tam bude visiet vo vzduchu.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.0100