Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Marcelllooo #98877:
Akým križovaniam sa vyhnem? Stredové pásy električiek predsa križujujú cesty, nie? Podjazd i hĺbvený tunel predsa hopem z povrchu.
Aký je rozdiel, že vykopem 10 metrov hlboký podjazd alebo 10 metrov hlboký hĺbený tunel na celej trase?
Nevyjadril si sa ku Karlovej Vsi a to je oveľa dlhšia časť "razeného metra" ako ako v centre ? Čiže, aj keby si v Ružinove a Dúbravke staval hĺbením v stredovom páse električky, pod 50-90 mld. by si sa určite nedostal.
A naozaj by stála prestavba električkovej siete 50-90 mld. Hahahahahahahaha. Prepáč, iné sa nedá. ?
Reply on: Ike #98895:
"potom to boli Tambusy, ktore ale nemali plnograficke transparenty a raz sa zasekli a nevedeli to vypnut"

A neboli to BUSE. ?
Emo Re #68410(from dispatcher) : jasne dik ? , len teraz som dosiel, zapol icq a tam sprava ?
qwix Re #98910: hehe, dobra synchronizacia pridania prispevku

dufam ze sa mu nestalo nic vazneho ?
Reply on: drink #98909:
"Taká Obchodná je povedzme "pomalé hrdlo", pretože je tam obmedzená rýchlosť."

Nie len Obchodná. Ani na Jesenského, Mostovej, Štúrovej, Špitálskej, Nám. SNP a Kapucínskej nemôžeš ísť bohvieako rýchlo. ?
Reply on: Marcelllooo #98874:
Už som ti uviedol citáciu z jedného dopravného časopisu v #98102, ale ty si to ignoroval.
NS asi tiež nepôjde pod lesom, že? Ale cez CMO. A okrem toho NDS bude hrdlom ešte užším.
Reply on: Emo #98883:
"Podľa mňa centrum úzkym hrdlom JE. Aj keby si z centra vyhnal posledné auto, tak z priestorových dôvodov tam nemôžeš ísť tak rýchlo ako na periférii" - Úzke hrdlo by bolo, keby sa v špičke vytvárali električkové zápchy, čo sa podľa mňa nedeje. Taká Obchodná je povedzme "pomalé hrdlo", pretože je tam obmedzená rýchlosť. Toto zdržanie je ale zanedbateľné. Okrem toho pre 80% cestujúcich je centrum cieľom cesty, takže sa ich zdržanie v podstate netýka. "Úzke hrdlá", ktoré podľa mňa treba riešiť, sú napríklad Molecova, Račianské Mýto, križovatka pri NBS, Radlinského - teda ŠIRŠIE centrum. Väčšinou by sa riešením týchto miest dalo pomôcť aj IAD.
Reply on: JamaVOku #98907:
Povodne mal previjaci vsade. Az neskor dosadili BUSE.. aspon tak som sa tu docital.
Reply on: Ike #98895:
417 mal previjaci len vzadu. Ostatne boli normalne BUSE digitálne s neonovym podsvietenim ?

Ešte k tým prevíjacím, to boli transparenty ktore mali 3 čísla, každé zložené z 3 horizontálne a 4 vertikálne rozložených transparentov:

--- --- ---
| | | | | |
--- --- ---
| | | | | |
--- --- ---

?
Reply on: TeBeCe #98904:
Ups, sorry ?, zabudol som, že krátky čas jazdili s tabuľami... Ďakujem za opravu. ?
Reply on: Majo #98900:
peled....
Reply on: Majo #98900:
a veruze kratke TAMy od novoty displeje nemali ? dostali ich az neskor. takze logicky nemali ani vnutorne od dodanie.
Reply on: 810zssk #98902:
To nie je on, ale ona!!! ?
Reply on: Majo #98901:
A to on jazdi na elektrickach!
Reply on: Fera #98885:
Ak je len v tom problém, osobne Ťa každú linku naučím. ? Bratislavské linky (všetky) som poznal naspamäť, keď som mal 6 rokov, a to ich bolo podstatne viac a mali aj komplikovanejšie a menej pochopiteľné trasy, tak nerozumiem, ako môže dospelému človeku robiť problém sa ich naučiť (ja seba rozhodne za nejakého génia nepovažujem)... Ale pokiaľ budú do projektu petržalskej trate babrať rôzni bezdomovci a domovníci, neviem, či sa tej trate dočkáme... Po MarceLoLovych vyjadreniach som si normálne začal vážiť nášho domovníka, že sa nemieša do otázky nosného systému. ?
Reply on: Ike #98895:
Krátke Tam-Busy mali normálne Buse (len trochu väčšie, na väčšine sú tie displeje dodnes) od novoty. Článkové Tam-Busy mali nejaké izraelské (je to tuším aj na iMHD napísané, že aké) transparenty a s tými boli problémy, nie s Buse-čkami na krátkych. Ale naozaj netuším, či vnútorné transparenty sú na krátkých Tam-Busoch od dodania alebo nie...
Reply on: Valec #98897:
A este doplnim 417ka dostala neskor tiez Buse a neviem presne kedy ale medzi prvymi vozmi mali BUSE aj zalozaky 1107, 2148 a tusim este 3152 ale tym poslednym si nie som isty.
Reply on: Fera #98888:
"Ja na tych elinach jazdim a staci mi aj toto-tie likny a nie sa este učiť nové.."

Doprdele, tak toto je sila! Keď vidím, aké indivíduá tu jazdia, je mi všeličo zase jasnejšie. Ideálne by pre ne asi bolo, keď sa naučia tých svojich dvadsať zastávok, keby sa vyhlásilo moratórium na akékoľvek zmeny aspoň na dvadsať rokov, aby sa nebodaj nemuseli za ten čas učiť niečo nové...
Reply on: Valec #98896:
A zabudli sme na poslednú sériu B 741tiek, tie mali displeje (vonkajšie) tiež od zaradenia.
Reply on: Ike #98895:
Už by som snáď len doplnil, že prvá séria Ik 435 dostala vnútorné displeje až dodatočne. Zrejme s prvou várkou druhej série.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement