"Od Šafárikovho námestia cez Bosákovu ulicu po Janíkov dvor nebudú v žiadnom prípade premávať dnešné električky," uviedol Zahradník.
Takze vcsina mesta bude snivat o nizkopodlaznych spojoch, zatial co petrzalka bude mat vsetky elektricky NP ? Pekne... verim, ze ak by sa to dalo, tak by tie NP tram poslali na linku do Rakuska len aby nemuseli jazdit v Bratislave... Dufam ze to je len dalsia capina...
To je fakt capina, ze nemozu T3 rekonstruovat na NP.... VarioLF predsa NP je a nie je problem ju spravit ako GO elektricky T3. Jediny problem je vyzbroj na streche, na co nie su usposobene dielne.
Okrem toho nechapem, preco sa podnik nerozhodol pre K3 resp. KT3, s vlozenim NP clanku, ked na to EU poskytuje dotaciu... Takto to napr. riesi DP Plzen... Uz len vkladanie clankov pre K2S by pomohlo.
"uvedom si, koľko financií má dpb na kupovanie vozov (je jedno, akých), takže ti určite nebudú kupovať jeden vozeň každý rok, len aby si mala ot najnovšie" uvedomujem si to, preto som za busy a duobusy, ktore su lacnejsie a maju kratsiu zivotnost"
Lenže tu ide aj o kapacitu autobusov, ktorá (opakujem) nestačí. Takže ja osobne som za električku, ale nie tak aby sa každý druhý - tretí rok kupovali nové. ?
"Nie, ale ja nemozem za to, ze chodia vo velkych intervaloch a kratke, ked maju byt dlhe"
To je chyba toho, že je nedostatok kĺbových vozidiel (čo by sa malo tiež urýchlene vyriešiť). Ale bez ohľadu na to - aj keď sú kĺbové vozidlá tam, kde majú, tak veľakrát nestačia (hlavne v špičkách). ?
"ja viem, ze je naplanovanie predlezenie trate z Dubravky, ale taky vlak, ako som navrhovala, by sa tym ludom pacil asi viac, nie?"
Ľudia by hlavne chceli sa v pohode dostať tam, kam chcú. Myslím, že je im v podstate jedno, či to bude vlakom alebo električkou.
"Ano musia, ale tu nejde o to, zrusit 95 a je trasu nahradit elektrickami, ale donuti vsetkych ist elekktrickou, aj ked je to busom rychlejsie."
Este dodam ze:
Solaris Urbino: hladaj na linke 88, kde tvori vacsinou 100% vypravy
SOR BN: Postav sa pod Novy Most na obratisko a tam uz nejaky coskoro dojde
Ikarusy 400: Po celej Petrzalke
Tambusy: Napriklad linka 32.
Ak potrebujes info, kludne sa ozvi na mail, pripadne na ICQ 365-825-136.
Takže, určite navštív najväčšiu zadnicu sveta Volkswagen, potom menej väčšiu zadnicu Devínsku Novú Ves (Volkswagen patrí k Devínskej), ďalej vyskúšaj 54 minútovú linku č. 5 z Dúbravky do Rače, a 50 minútovú linku 92 z PAULINSKÉHO, cez VW do Petržalky ?
A ešte je veľa miest, ale to sa mi tu nechce písať
No, urcite doporucujem trat na Dlhe diely kde jazdia Skody 25Tr s pomocnym agregatom a cez obratisko Molecova sa otacaju bez trolejov. Dalej sa u nas momentalne testuje jeden kus Mercedesu Citaro (pozri zajtra v dispecerovi kde sa nachadza), na linkach 44 a 151 najdes MB Sprinter, ktory v SR ako vozidlo v MHD nie je prave najbeznejsi. Co u Vas nemate a u nas najdes je napr. Solaris Urbino, ci SOR BN9.5, mame "skvele" Tambusy (ktore tiez nie su velmi rozsirene) a Ikarusy 400
Čaute, mám takú možno trochu zvláštnu otázku:
Zajtra by som sa chcel vydať do Blavy a trochu bližšie ju poznať, hlavne miestnu MHD... Aké "MHD-čkové zaujímavosti" byste mi poradili?
Vďaka... wink
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Lubomir
Takze vcsina mesta bude snivat o nizkopodlaznych spojoch, zatial co petrzalka bude mat vsetky elektricky NP ? Pekne... verim, ze ak by sa to dalo, tak by tie NP tram poslali na linku do Rakuska len aby nemuseli jazdit v Bratislave... Dufam ze to je len dalsia capina...