Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Marcelllooo #97952:
vsade vo svete je zvykom, ze ked sa niekto chvali "odbornotou" a "kvalifikaciou" tak povie KDE, ODKIAL, KTORU SKOLU vychodil... lebo kazdemu je jasne ktora skola - aka je... Ked mi povies ze mas diplom z EUBA alebo FMUK, tak ti poviem ze to spravim s prstom v zadku za 2 mesiace obe naraz... ked to bude EFM FMFIUK, tak uznavam ze to bude o nieco dlhsie... ked sa chalis kvalifikaciou a vzdelanim, prosim uved z KTOREJ SKOLY, inak je to o nicom, ja si mozem tiez vybavit dokonca aj docenturu na nejakej strednej skole... rovnako ak sa chvalis PRAXOU, nejakeho "koordinatora" - zakladna otazka je KDE, PRE KOHO... ja tiez mozem koordinovat 10 upratovaciek a nazyvat sa koordinatorom

hodnotit kvalitu strednych skol nazyvajucich sa univerzity patri pravne tvojej "akreditacnej komisii", ano... ale ja si mozem hodnotit co chcem, ako chcem sam, a rovnako to robia aj zahranicne firmy a vsetci vo svete...
Reply on: Marcelllooo #97949:
Počítal VÚD pri výpočte zvýšenia dopravy aj s mohutnou plánovanou výstavbou v lokalite Janíkov dvor?

Re #97951 Marcelllooo: Ok, chcem vidieť splnomocnenie od obyvateľov z Gessayovej, aj s prípadným pomerom koľko percent ľudí sa vôbec zúčasnilo na predmetnej domovej schôdze.

R14 má síce 107 bytov, ale ako tu ktosi písal, na domové schôdze ich chodí tých cca 38. Je teda otázne, či zvyšných 69 vlastníkov natoľko verí zástupcom že tam nemusia chodiť, alebo im je to úplne jedno?
Reply on: eripmav #97950:
Hodnotit kvalitu akademickej pody tej-ktorej vysokej skoly prinalezi akreditacnej komisii MS SR.

"koordinator" znamena, ze dana osoba synchronizuje (=dava do suladu) parcialne vysledky prace clenov pracovneho timu (=skupiny) a "manazer" znamena, ze dana osoba rozhoduje o vybere rieseni, rozhoduje o smere postupu ako i o dalsich nalezitostiach danej ulohy. Pre hlbsie pochopenie tychto terminov neodporucam na slovnik, ale na odbornu literaturu.

K barierovosti navrhovaneho riesenia odporucam nastudovat "investicny zamer NS MHD, 1. etapa: Safarikovo nam. - Janikov dvor"
Reply on: Valec #97945:
Ok. Pockam si na ten dokument. Po jeho prestudovani sa k nemu vyjadrim.

Mas nespravne info. Vlastnici z Gessayovej chcu mat plytky tunel, co potvrdili uznesenim z domovej schodze, spolu s plnomocenstvom v danej veci konat. Obdobne plnomocenstvo je z domov po celej dlzke Chorvatskeho ramena. ?

Znovu mas mylne info. R14 ma 107 bytov a plnomocenstvo je v mene vsetkych vlastnikov vsetkych bytov.
Reply on: Marcelllooo #97947:
?
So zaujmom sledujem tvoje chvastanie "odbornostou" ? "koordinator a manazer"? co to znamena? znamena to vystudovana elektrickova stredna skola EUBA? alebo nebodej mozno aj 2 krat tazsia Fakulta Manazmentu UK ? ? Ci niektora treto az stvrtotriedna ina stredna skola nazyvajuca sa vysokou skolou ci nebodej "univerzitou"? Dufam len ze nie EFM Matfyzu, dufam ze az tak zle na tom Matfyz nie je...

Elektricka a bariera je najvacsia hlupost aku som pocul... Bariera je 4 prudova cesta kde prejde v spicke 10.000vozidiel za hodinu a nie elektrickova trat kde prejde mozno 100 vozidiel za hodinu v spicke... Bariera - to je to co vzniklo z Einsteinovej ulice, to akosi nikomu nevadi, to je doslova hrozna bariera... Uzka elektrickova trat sa da prekonat pre pesich pomerne lahko aj mimourovnovo, bez vyraznych nakladov... a nevidim ani problem v urovnovom prechode, aj v pripade rychlosti 60-80kmh, s vystraznymi znameniami, pripadne aj zavorami pre chodcov... vo svete su takto riesene prechody cez rychlodrahu, napriklad modra a zelena rychlodraha v LA - premavkova rychlost do 90kmh a prechody su aj urovnove so signalizaciou ako na zeleznici...
Reply on: Ik #97944:
Mas nespravne informacie.

Na prislusnych rozhodovacich procesoch sa uz spolupodielame.

Podla stanoviska VUD (a podotknem ze to je odborne sposobila pravnicka osoba) sa doprava vo vyhlade 2010 zvysi o 6% a vo vyhlade 2020 o 16%, co sa da vykryt pomocou vylucne autobusov. Nemusis s tym suhlasit, nemusi sa ti to pacit, ale take je oficialne stanovisko, ktore si Petrzalka nechala obstarat u odborne sposobilej osoby. A ak to chces relevantne spochybnit - musis to urobit dokumentom minimalne takej kvality akym je uvedene stanovisko - teda odborne sposobilou osobou s okruhlou peciatkou obstaranou studiou...

Z uvedeneho tiez vyplyva ze presadzovanie elektricky do Petrzalky ma ine ako dopravne dovody. V pripade mesta to vidim na odstranenie stavebnej uzavery, v pripade tunajsich elektrickovych fandov to pripisujem emocionalnej fixacii.

Urbanizacia a skvalitnovanie ZP je citlivy proces, ktory rozhodne nechem podcenovat a preto komunikujeme aj s FA STU. Dovolili sme si predstavit koncepciu, ktora je podla nas optimalna.
Reply on: Majo #97946:
?
Reply on: AAA #97941:

1. Finta je v tom, ze ja som sa dopravneho odbornika ani samozvane nepasoval, vzdy som hovoril ze som laik a vzdy som sa odvolaval na odbornikov, ktorych som tu aj vymenoval.

Som ale koordinator a manazer. To je moja kvalifikacia a to aj robim. Na zaklade dodanych informacii sa viem rozhodovat a povedzme vyberat optimalny variant.

2. Odborny argument ma iste charakteristicke vlastnosti. Ak je jeho sucastou kvantifikacia (cisla), tie nemozu byt dane len tak z brucha. Obzvlast v doprave plati, ze cisla sa ziskavaju na zaklade dopravneho prieskumu, nasledne sa analyzuju a vyhodnotia sa v dopravnej studii.

Preto znakom odbornika je aj to, ze uvedeny postup pozna a ked hodi do placu nejake cisla, tak aj uvedie ako boli ziskane a spracovane.

Len tak do placu hodene cisla mi pripominaju moj velmi oblubeny ftip z rodiny absurdnych:
- Dezo, kolko?
- Dvesto.
- A co dvesto?
- A co kolko?

3. Verejny zaujem ma prednost pred sukromnych za istych okolnosti a zistuje sa to v prislusnych spravnych konaniach. Ja nespochybnujem verejny zaujem riesit dopravu, ani verejnoprospesnost dopravnej stavby.

My presadzujeme taku formu, ktora verejny zaujem naplni a zaroven nebude kolidovat s nasimi pravami, naopak, este prinesie dalsie pozitiva.

Re #97942 intony: Platnost dopravneho znacenia specificky pre isty druh vozidla sa vyznacuje dodatkovou tabulkou E9.

So zvysujucou rychlostou sa zvysuje riziko a preto je nutnost vytvorenia bariery - v Karlovke plotom. V petrzalke je planovanych 60 - 80 kmh.

A na tvoju otazku - vacsou barierou, ci lepsie povedane rizikovy faktor, je elektricka.
Reply on: Ik #97944:
? ? ? ? ?
Reply on: Marcelllooo #97930:
"Lebo ja napriklad s rovnakou vaznostou tvrdim, ze ti isti ludia radsej pojdu "podzemkou", ako by sa mali trmacat stredom mesta alebo kade-tade. Tak ako vlastne? Je spracovana nejaka dopravna studia v tomto ohlade?"
Je, volá sa to viditeľnosť siete. Len to momentálne neviem na internete nájsť, ale doma by som to mal mať. Ak to nájdem, tak ti to pošlem.

"preco by mal tvoj zaujem fanusika elektriciek prevazit nad pravami dotknutych vlastnikov?"
Toto nikde netvrdím, Môj záujem naviac nie je fanúšikovský, ale je dopytom po doprave (nie fanušikovský). Akurát, že ty zastupuješ tak maximálne 38 vlastníkov z tvojho vchodu, ale plytký tunel navrhuješ v celej dĺžke tohto úseku. Ako vieš, že vlastníci z Gessayovej nechcú mať pred domom radšej električku so zatrávneným koľajových zvrškom? Robil si si nejaký prieskum?
Reply on: Marcelllooo #97911:
Mooooooj milý, bolo by veľmi dobré keby si si uvedomil, že žiješ v Petržalke a nie v Devíne. Ak nevieš, tak dovoľ, aby som ti pripomenul počet obyvateľov Petržalky......130 000!!! Akým spôsobom chceš prepravovať tento počet ľudí.........autobusmi? A dokedy? Kým tlačiaci sa ľudia v nich, začnú vyliezať cez strešné vetráky?

Ja som tiež z Petržalky, a bol by som veľmi potešený, keby si mi povedal jediné miesto Petržalky, kde by sme mohli rozprávať o "priaznivom životnom prostredí". Máš snaď na mysli, tých zopár vysychajúcich stromov a zhnitú trávu kam chodia s..ť vaše psy?!?! To je priaznivé ŽP?

Buďme radi, že ľudia ako vy našťastie nemôžu rozhodovať o týchto záležitostiach a dúfam, že ani nikdy nebudete! Trepeš somariny!
Reply on: Marcelllooo #97936:
Bariéra je električka, ktorá ide každé 2-4 minúty alebo auto, ktoré prechádza každú sekundu?
Reply on: Marcelllooo #97936:
Čo je menšia bariéra - električka alebo cesta? Čo premáva v pešej zóne - električka alebo gumokoly?
Karloveská je obmedzená na 40 km/h, ale nie je náhodou električka na samostatnom telese a neplatí pre električku vo všeobecnosti 50 km/h, pokiaľ nie je súčasťou cesty?
Reply on: Marcelllooo #97869:
Tak mi legálne definuj pojem NDS.
Re #97911 Marcelllooo: Verejný záujem má prednosť pred súkromným za určitých okolností. Potom by sme napr. nemali ani dialnice, ani priemyselné parky.
Re #97926 Marcelllooo: Ani ty si nevyštudoval odbor ekonomika cestnej a mestskej dopravy, takže odborník nie si.
Re #97936 Marcelllooo: Ty na protiargumenty doložené číslami buď nereaguješ, alebo povieš nie je na to štúdia, pracuje sa na tom. Ale za poslanca sa hodíš, to je fakt.
Re #97936 Marcelllooo: Nie si dopravný inžinier, takže si dopravný laik. ?
Reply on: zakaznik #97939:
Demagogickych reci sa momentalne dopustas ty, naznacenim, ze sa jedna o jediny dovod vencenia psov s jemnym ironizujucim podtonom.

Chorvatske rameno je cyklistickou trasou s napojenim na Dunajsku cestu. Cez Kanal je viacero zazitych pesich koridorov (mimo trasu cesty - cez mosty a hradla), ktore su intenzivne vyuzivane. A ano - su to aj psy. Mestskou castou je totiz prilahle uzemie definovane ako jedine, kde je umozneny volny vybeh psov.

Otazka vsak neznie tak, ci ty povazujes nieco za fer alebo nie. Otazka znie, aky je zaujem dotknutych vlastnikov, aky je tzv. verejny zaujem a ako sa tieto zaujmy zosuladia.
Reply on: Marcelllooo #97911:
Ad Re #97881 zakaznik:
Ja však nepovažujem za fér, keď to, že je vám zaťažko nájsť si iné miesto na venčenie psov, zakrývate blúznivými demagogickými rečami o údajnej bariére vo voľnom pohybe.
Reply on: S499.1023 #97909:
Socimi je aj plne NP? Ja poznám len takúto Socimi (T8000): http://world.nycsubway.org/perl/show?62315 , ale netvrdím, že nemohla byť aj nejaká iná... Na 15T som nenarážal, keďže oficiálne tuším ešte neexistuje. ? Myslel som skôr všeobecne riešenie navzájom spojených 2-nápravových článkov vozidiel s dynamicky otočnými podvozkami (napr. Combino v Budapešti, ktoré považujem za prvé vydarené Combino na svete...).
Re #97910 S499.1023: V takom prípade by som bol potom asi zástancom takého riešenia, že sa nad podvozkom spraví jeden, podotýkam jeden schod (žiadne Ostrava-Wana systémy). Alebo najlepšie by bolo, ak by bol nájazd na tu vyvýšeninu plynulý, t. j. šikmá plošina.
Reply on: Solider #97934:
Hentam je len jedno vozidlo vyznačené ako historičák, ja za to nemôžem.
Reply on: Valec #97917:
Kindermafia tu reaguje ako jedina len z toho dovodu, ze nema dostatok rozumu, aby sa takejto sebevrazednej misie zdrzala. Keby tu ti udajni odbornici naozaj mali dokazy, studie, ci aspon argumenty voci "mojmu" navrhu riesenia, nenechali by si uist prilezitost ma tu rozsekat na kusky a prefackat ma, ze by som dalsie dva tyzdne chodil cerveny kanalmi. To, ze stale nic neprichadza svedci o nedostatku, priam az absencii serioznej oponentury a protiargumentacie.

Re #97932 Solider: Presne tak. A nic ine ani nechcem vidiet. Vzdelanie, kvalifikaciu a odbornu prax udajnych odbornikov tohoto fora. Potom, ako sa overi ich odborna autorita, potom sa moze pokracovat dalej.

P.S. Prave to, co si spomenul, ze ta nezaujima je dokladom toho, ze mam iste vzdelanie - konkretne ekonomia, aplikovana matika a manazer, cim su vyznacene aj moje schopnosti, ktore som v doterajsej praxi nadobudol - analyticke myslenie, chapanie situacie a riadenie velkych projektov a systemove integratorstvo. Mam kvalifikaciu riadit tym ludi (odbornikov) a koordinovat ich parcialne vysledky do jedneho komplexneho riesenia. A presne to sa aj stalo.

Re #97935 intony: Co sa tyka aut, tak cela Karloveska je obmedzena na 40kmh dopravnou znackou B27a... A ano, elektricka je bariera spolu s cestou a preto su tu podchody a semafory, ktore barierovy efekt eliminuju. Avsak len bodovo.
Reply on: Marcelllooo #97864:
Máš pocit, že by bola napríklad v celej Karlovej Vsi obmedzená rýchlosť na 30-40 km/h? Potom ti musím povedať, že aj obyčajná hlavná petržalská ulica je nepriechodnou bariérou, dokonca horšou, pretože na takej ceste sa to len hemží vozidlami a neraz aj prekračujúcim 60 km/h, tak čo keby si strčil nos tam a začal bojovať za zníženie najvyššej povolenej rýchlosti na 30-40 km/h? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.