No tie vizualizacie tomu nenasvedcuju...
Ono dnes je trend cast zelene dat na strechy.
V kazdom pripade kvalitativny rozdiel stym co ponuka napriklad toto www.petrzalkacity.sk je obrovsky.
inak prečo sa vždy predá nejaký pozemok kde je zeleň alebo proste voľné priestranstvo kde sa dá obrazne povedané nadýchnúť? Roky stoja pri Trnavskom mýte kúpele Centrál a nikto sa to tam nehodlá asanovať a predať dakomu. Namiesto toho aby sa riešili staré nedostavané objekty a pozemky v centre kde sú ruiny, poprípade odpadisko sa predávajú neustále zelené priestranstvá a pod. JnT nám radšej zbúra PKO a pochybujem, že ich zaujíma to ako sa navýši doprava v danej oblasti, bohate tam stačí River Park čo onedlho bude. Už vidím ako všetcia "odborníci" dbajú o to aby to MHD zvládla ?
inak u TwinCity je zastavanosť pozemku skoro 100%.. čiže to územie bude bez akejkoľvek zelene.. nechápem, ako toto niekto mohol dovoliť.. už pri predaji pozemku mala byť podmienka, že tam musí byť minimálne 5-10% zelene..
Ja len viem čo môžem očakávať. Krásne priteplené úsmevy Andyho, Bruna a pod. s investormi ako si upravujú územný plán a spolu ako sľubujú, že to MHD zvládne. ?
Ale však si ma videl x-krát tak mi nemôžeš tipnúť ani 18 ? teda videl ale nevedel si o tom určite vôbec, tak ako aj Marcelllooo. Motali ste sa tam dvaja okolo mňa v Mercedese a ani ste si ma nevšimli. ?
to myslel asi 100tisíc za jedno parkovacie miesto.. to už je naozaj moc..
myslím si, že na riešení dopravy pri veľkých projektoch by sa mali investor a samospráva podieľať rovnakým dielom.. Pretože investície sú pre samosprávu prínosom, a príliš vysokými poplatkami môže investorov odradiť.. na druhej strane investor sa musí aspoň časťou podieľať na riešení dopravy..
Ale v prvom rade by sa malo angažovať mesto.. Práve mesto by malo vypracovávať dopravné štúdie k projektom a navrhovať riešenia (a prednostne riešiť MHD pred IAD).. ako bolo povedané v tej reportáži, mesto sa teraz len nečinne prizerá tomu, ako sa stavajú budovy, a po ich dostavaní, keď sa zistí, že doprava to nezvláda, tak sa maximálne rozšíri cesta,a to je všetko.. ?
to bolo myslene platba 100.000 na jedno parkovacie miesto... Neviem kolko tam ma byt parkovaich miest, ale predpokladam 3-5 tisic co by robilo 300-500 milionov. Ci je to adekvatna suma pre 17mld. investiciu uz neham na vas.
Podla mna velmi by zalezalo co by za tych par stoviek milionov mesto spravilo. Ak by vybudovalo elektricku od Dostojevskeho k ASMN tak je to normalna suma.
Cestuje skupina inžinierov so skupinou manažérov vo vlaku. Každý manažér má
svoj cestovný lístok, inžinieri majú dohromady len jeden. Naraz jeden z
inžinierov volá: ide sprievodca a všetci inžinieri sa natlačia do jedného
WC. Sprievodca skontroluje lístky manažérom a vidí, že dvere na WC sú
zamknuté. Zabúcha: cestovný lístok prosím. Z WC sa popod dvere vysunie
jeden lístok, sprievodca ho cvikne, prestrčí naspäť, poďakuje a spokojný
odchádza.
Na spiatočnej ceste manažéri majú len jeden lístok a čuduj sa svete,
inžinieri nemajú žiaden. Jeden z manažérov zakričí: ide sprievodca a
všetci manažéri sa utekajú schovať na WC. Inžinieri trocha pomalšie
odchádzajú do ďalšieho WC. Posledný z inžinierov, kým sa schová, zabúcha u
manažérov: cestovný lístok prosím...
Pointa: Manažéri často používajú inžinierske riešenia bez toho, aby im
rozumeli!
Cakal som, kto si ten prispevok zoberie osobne Diskusia s niektorymi je stratou casu, pretoze proste nemaju na to, aby pochopili, ze sa najskor musia ist pozriet na MHD inde, aby mohli rozpravat, ake by to tu malo byt.
P.S. Opakovana lekcia z pravneho minima: podmienovaci sposob nesmerujuci k buducemu natlakovemu konaniu nie je vyhrazkou.
P.S.S. Demaskujes sam seba a svoje skodcovske zamery a umysly...
Pouzit donucovacie prostriedky moze len policia a to statna a obecna.
Opakujem ti (a budem aj v podobe pps-ka zaslaneho emailom volicom pred volbami, aby som im ozrejmil ako si sa spraval), ze fyzickym utokom nesmies riesit utok slovny.
Okrem ineho. Ak by ti chcel 810ZSSK zavarit, staci zajst na policiu, povedat, ze na inetovej diskusii si sa mu vyhrazal fyzickym utokom. Vie kto si, vie kde byvas. Bolo by to velmi jednoduche. A je jedno ako by policia vysetrovanie uzavrela. Stacilo by, ze by ta vysetrovali a uz na buduce volby mozes zabudnut.
Ved to je prave na tom smutne, ze jeden zaryty "diskutér" dokazal odradit vacsinu slusnych diskuterov....
Keby si zásadne znížil frekvenciu Tvojich príspevkov všetkým by sa iba uľavilo.
Pocuj, nejdem sa tu s tebou vybavovat, ty sam mas maslo na hlave.
V spolocnosti taktiez ale stale platia iste pravidla elementarnej slusnosti. Ked su porusovane, spolocnost si vyhradila pravo voci takemuto destruktivnemu spravaniu zakrocit a to aj silou (preto existuje napriklad policia, ale i SBS). Co je ale najdolezitejsie, pravidla su tu na to aby chranili slusnych ludi pred gaunermi, nie aby gaunerom zabezpecovali beztrestnost.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
hoppusmark01
myslím si, že na riešení dopravy pri veľkých projektoch by sa mali investor a samospráva podieľať rovnakým dielom.. Pretože investície sú pre samosprávu prínosom, a príliš vysokými poplatkami môže investorov odradiť.. na druhej strane investor sa musí aspoň časťou podieľať na riešení dopravy..
Ale v prvom rade by sa malo angažovať mesto.. Práve mesto by malo vypracovávať dopravné štúdie k projektom a navrhovať riešenia (a prednostne riešiť MHD pred IAD).. ako bolo povedané v tej reportáži, mesto sa teraz len nečinne prizerá tomu, ako sa stavajú budovy, a po ich dostavaní, keď sa zistí, že doprava to nezvláda, tak sa maximálne rozšíri cesta,a to je všetko.. ?