Reply on: Ámos #97179:
Práve preto zatiaľ bohate stačí v Petržalke postavené to čo je. Všimni si ako sa obstaviava Einsteinova. A vôbec neviem čo tam koho môže napadnúť stavať furt do kelu?! Akoby zrazu vzrástla potreba kupovať nábytok v Atriu, alebo veci v Auparku. Dovtedy chodili ľudia s figovým listom a doma spali v krabici ne? ? Aupark vyzerá akurát tak dobre z predu a zo zadu to je blivajz. Keď už mal stáť pri Panónskej ceste namiesto Carrefouru a okolo Einsteinky sa malo postaviť zopár stavieb ale nie tak nahusto ako to ide od Starého mosta k Novému ?
hoppusmark01
myslím si, že na riešení dopravy pri veľkých projektoch by sa mali investor a samospráva podieľať rovnakým dielom.. Pretože investície sú pre samosprávu prínosom, a príliš vysokými poplatkami môže investorov odradiť.. na druhej strane investor sa musí aspoň časťou podieľať na riešení dopravy..
Ale v prvom rade by sa malo angažovať mesto.. Práve mesto by malo vypracovávať dopravné štúdie k projektom a navrhovať riešenia (a prednostne riešiť MHD pred IAD).. ako bolo povedané v tej reportáži, mesto sa teraz len nečinne prizerá tomu, ako sa stavajú budovy, a po ich dostavaní, keď sa zistí, že doprava to nezvláda, tak sa maximálne rozšíri cesta,a to je všetko.. ?