Ja som pisal ze tie veci co pises o zaruke su hovadina, kedze DPB zaruku nema a teda o nu prist NEMOZE. Nie, ze DPB nebude mat sankciu (o com pochybujem, ale nemozno to vylucit).
Lenze chodci budu moct prejst elektrickovu trat NA UROVNI POVRCHU na rozdiel od Einsteinovej.
A zdravy clovek ktory ma sily 5 hodin behat po Auparku (takmer nic ine za Einsteinovou nie je), ma sily vyjst na jeden nadchod, ked nie, moze ist vytahom.
A nedozvedel som sa od teba, aký je medzi danými systémami rozdiel v príspevku #96890 ? Nehádam sa, len dávaj pozor, aby si nepoužil niečo, čo môže byť opäť použité ako protipól tvojej predstavy MHD v Petržalke.
"Lebo metro je nosnym systemom, teda prepravuje cestujucich na dlhsie trate a v spadovych relaciach, rychlo a bezprekazkvoo." To isté je schopná spĺňať vhodne postavená, príp. prestavaná električková trať.
Naozaj veríš, že Bratislava bude mať svoje metro od Dúbravky po Ružinov? Ak áno, električky stratia svoje opodstatnenie, pretože podľa tvojich slov ani v Petržalke by nemali svoje opodstatnenie, keďže bude/chcete mať metro.
Ak je skutočná výstavba druhá metra tak v nedohľadne a tak v oblakoch, prečo nepresadzovať a bojovať za to čo tu je, ale sa len bezhlavo držať plánu stavby z roku 1970?
"Elektricka je urcena v centrach miest na lokalnu prepravu, inde na prepravu v ramci mestskych casti."
Prečo by teda Petržalka nemohla mať aj električky aj metro? Keď do Karlovej Vsi a Ružinova by si kľudne nacpal metro, trolejbusy, autobusy a aj električky.
Električky v Petržalke by mohli plniť to, čo by mohli podľa teba plniť výstavbe metra plniť vo zvyšku Bratislavy. A povedz že nie.
1. Lebo metro je nosnym systemom, teda prepravuje cestujucich na dlhsie trate a v spadovych relaciach, rychlo a bezprekazkvoo.
Elektricka je urcena v centrach miest na lokalnu prepravu, inde na prepravu v ramci mestskych casti.
2. Jasne, ze by v centre mala byt rychloelektricka, NS MHD, metro pod zemou. Tam sa to musi dokonca robit razenym tunelom v hlbke niekolko desiatok metrov pod zemou. Ale to sa v Bratislave neplanuje, centrum sa planuje ponechat take ake je.
V Petrzalke pozadujeme, ak sa ma elektricka vobec stavat, aby to bolo v tzv. plytkom tunely, teda hlbenom z povrchu, z dovodov:
- odstranenie barierovosti elektricky
- zvukova izolacia
- povrchova uprava na sad/park
- odstranenie urovnovych krizovani inych pozemnych komunikacii (cesty, cyklotrasy, pesie trasy)
Ano, bohuzial som sa musel spravat ako ucitel, lebo spravanie niektorych rozmaznanych deti prekrocilo iste medze a nikto tu s tym nic neurobil. Vyzadovanie slusneho spravania a slusneho rozhovoru nie je terorizovanim deti a nastrocnych, aj ked prave rozmaznane decka to takto vnimaju. A to hovorim ako clovek, ktory je dusou stale deckom a s mnohymi deckami a nastrocnymi som kamarat.
A kludne mozeme zacat davat bany. Navrhujem za pouzivanie vylgarizmom a pejorativnych slov. Spomenme napriklad tieto priklady z poslednych dni:
- lofasz #95814 S499.1023)
- sprosty #96994 810zssk)
atd.
Amos, robim to naozaj naposledy, co ti vysvetlujem veci, ktore by si mal automaticky chapat. Slova maju v reci casto flexibilne pouzitie a nie doslovny, ale preneseny vyklad.
Technicky je mozne fotobunku odstsavit a vypnut. DPB to vsak neurobi, lebo by porusilo zmluvu a prislo by o zaruku.
Porovnaj tieto pouzitia terminu moct:
- Dnes nemozem ist von, musim sa ucit. Sloveso "nemozem" neznamena, ze by som nebol schopny/mohuci von ist, ale ze mi v tom brania ine okolnosti.
V buducnosti poprosim si veci viacej premysliet.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
intony
"Elektricka je urcena v centrach miest na lokalnu prepravu, inde na prepravu v ramci mestskych casti."
Prečo by teda Petržalka nemohla mať aj električky aj metro? Keď do Karlovej Vsi a Ružinova by si kľudne nacpal metro, trolejbusy, autobusy a aj električky.
Električky v Petržalke by mohli plniť to, čo by mohli podľa teba plniť výstavbe metra plniť vo zvyšku Bratislavy. A povedz že nie.