Tento co je v BA stoji okolo 14 milionov. Pocitam ze pri objednavke cca 100 ks by sa cena dala zrazit na tych 11-12 milionov za ks (vybava, mnozstevna zlava, zmluva o servise atd.). Iste aj SOR by pri 100 ks vedel dat nizsiu cenu. No preco behat na SORoch za kazdu cenu. Bratislava ma reprezentovat a nech sa pozeram na SOR akokolvek, mne ako reprezentant hlavneho mesta nepride. Preco stale kupovat LEN lacne veci. Napokon tusim uz aj Rumunsko kupilo par desiatok Citar ?
Ale trt makovy, na tieto hovadiny zabudni! Treba unifikaciu, nie kupovat naraz dve znacky busov. Proste sa zmier ze Mercedes na 99,9 periodickych nebude.
A to si aké empirické výpočty použil?
SOR BN 12 stojí cca. 5 MCZK, čiže 6 MSKK. Z toho mi vyplýva, že NB 12 bude stáť minimálne 7 MSKK a NB 18 nie menej, než 10. A ak bude stáť NB18 10 MSKK a CapaCity stojí 12, tak by som na SOR zabudol napriek tomu, že mám tú firmu rád.
Cez podjazd na Klamároch ale zase nechodia kamióny, takže to nie je porovnateľné. V Prahe je x miest, kde električka prechádza so zberačom zloženm na streche (a aj trebárs v Brne) ale je tam zákaz vjazdu vozidiel, vyšších, než x.
Ale to miesto, ktoré spomína Ike, je podľa môjho subjektívneho avšak kvalifikovaného odhadu pre trolejbusy aj kamióny úplne vyhovujúce.
kolko stoji SOR? Okrem toho treba hladiet na celkove prevadzkove naklady. Pokial ich bude mat SOR vyrazne nizsie tak nech sa kupi, ale treba si zratat ci naozaj bude mat.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk