Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: enumaelish #94542:
"Nebolo by lepšie pre električky umiestňovať zastávky tak aby ich mali pred semaformi?"

Vo Viedni, kde to je len trocha možné sú zastávky MHD vždy pred semafórom. V Bratislave má asi niekto hobby zastávky situovať podľa možnosti ZA križovatkami.
Reply on: záchranár #94548:
Kto si zaplatí reklamu, ten má. Hádam nebude DPB zakazovať reklamu za to, že sa niekomu nepáči. Hlavne, že si zaplatí, veď o to pri reklame ide a už samotný zadávateľ si má uvedomiť, či reklama svojím vzhľadom ľudí skôr neodradí. A Tvoj návrh loga je, nehnevaj sa, úplná blbosť, keďže v ňom je zastúpená len jedna trakcia MHD a modrá farba s mestom nemá nič spoločné...
Reply on: Kami #94547:
Už vidím, ako bude niečo lacnejšie ako K3. Jedine trojčlánkové Vario alebo ten nízkopodlažný zázrak, čo teraz predstavili Rusi. ?
majo máš pravdu. treba postaviť nové haly na údržbu, len sú neni financie na to.
Všetci, čo tu stále presadzujete tú K3 stále zabúdate na jednu vec - ak chce DPB vozidlo takejto dĺžky prevádzkovať, musí mať na to najprv technické zázemie. A v súčasnosti neexistuje ani na Trnávke, ani v Krasňanoch taká hala, kde by sa dalo opravovať takto dlhé vozidlo. Nebol by ani taký problém u denných opráv, tam sa to dá dorobiť, ale na opravy väčšieho rozsahu je potrebné postaviť nové haly a na to teraz financie rozhodne nemáme. Preto môžete na teraz na niečo také ako K3 zabudnúť. Na najbližšie roky sa plánuje modernizácia električiek len na typ K2S s novou skriňou a T3P so skriňou VarCB3 i bez nej...
mohli by tu premávať aj nejaké nové električky, nielen K2 a Tatry a ďalšie. ale nejaký siemens, alstom a tak.
ja by som dal na vozidlá reklamy rôznych firiem, ale nie SPP lebo to je hrozné.ako to na tých vozidlách vyzerá. a logo DPB by som si predstavoval ako modrý autobus , s červenou čiarou uprostred,nebolo by to zlé logo.
Reply on: Ámos #94539:
ci to bude prave K3 neviem. Ale mala by to byt NP elektricka s parametrami podobnymi K3. T.j. nie 100% NP, otocne podvozky, cena (!), ... Co ked K3 cenovo podlezie nejaky Stadler, alebo Siemens? 🙂
Reply on: enumaelish #94544:
No na túto otázku ti neviem odpovedať.. len som chcel povedať, že som rád, že má DPB nové logo.. Je to jedna z mála dobrých vecí, ktoré DPB spravil v poslednej dobe.. Druhou dobrou vecou bolo predĺženie L41 na Búdkovú..
Reply on: zakaznik #94543:
Teda myslel som na ten materiál, z čoho je to schodisko na obrázku urobené, ak by to náhodou niekto inak pochopil. ?
Reply on: hoppusmark01 #94541:
Ok. Len tak, že načo sa potom s dodržiavaním požiadavky na zakomponovanie symbolu mesta zapodievali tí ostatní podvedení poctivci? Keď to bola tiež jedna z požiadavok na postup? Potom načo sú pravidlá. Možno keby sa na to nekoncentrovali tí podvedení tak by vznili omnoho krajšie logá a nemuseli by si trápiť hlavy s tým ako tam dať symbol mesta.
Reply on: S499.1023 #94532:
Ak spravíš takúto lávku, tak poľadovica nemá šancu:
http://www.cefo.eu/resize/domain/cefo/files/ocelove-schody.jpg ?
A máme niektoré podchody v BA do ktorých sa mnoho ľudí bojí vkročiť, lebo za rohom môže číhať nejaké indivíduum.
Ešte by som chcel ukázať toto foto z imhd.sk http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=6069&idg=106&gi=0&gn=20&gs=e&gsd=
všimnite si polohu zastávky. Vtedy električka stála na zastávke a počkala si aj na signál voľno naraz. Teraz ak chytí červenú tak čaká a ešte raz musí potom stáť na Kamennom námestí. Nebolo by lepšie pre električky umiestňovať zastávky tak aby ich mali pred semaformi? Detto aj celkové riešenie námestia neni také provizórne a má nejakú formu. Ten kruhový objazd by tam neuškodil ani teraz.
Reply on: enumaelish #94538:
Mne sa nové logo DPB páči.. Tie slučky sú písmená DP, nie sú to žiadne symboly mesta.. a ani si nemyslím, že by v zásade logo DPB muselo mať symboly mesta..
Prosím Vás, sú nejaké fotky alebo má niekto fotky z čias keď ešte bola na Štefánikovej električková trať? Myslím ale iné lokality ako SAV a Hodžovo námestie. Mám na mysli úsek medzi terajšími zastávkami SAV a Hodžovo námestie ? Ak méte, mohli by ste poslať? Dám maila alebo ICQ číslo. Ďakujem ?
Reply on: S499.1023 #94535:
no vidis a uz vieme takmer vsetko ? co nas zaujimalo... Uz len, kedy by mohla svetlo sveta uzriet prva bratislavska K3-ka.
Reply on: hoppusmark01 #94531:
No teš sa dopredu na to, že ak sa vyhlási takáto súťaž, tak to nebude mať spoločné nič s Bratislavou detto ako víťazné logá pre DPB. Neviem konkrétne aký symbol mesta skrývajú tie slučky víťazného loga?! Snáď len smerovanie mesta k tomu, že celé bude samá cesta, betón a nové a nové budovy bez kvalitného prístupu MHD.
Reply on: Beus #94515:
Podľa vyjadrenia PRAS-u nie je problém mať trakčný podvozok koncepcie K3 (čo je iné, než na KT8) na metrový rozchod.
Reply on: S499.1023 #94533:
Tuším na to môže dávať výnimku ministerstvo, ale tiež som si nie istý.
Reply on: Ámos #94495:
Tak 38 rokov nemajú v priemere, 38 rokov mali prvé K2. A akože skúpy na slovo? Nie je ČO modernizovať vložením NP článku. Nebude sa robiť na žiadne staré papiere, budú to novostavby s novými papiermi.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.