Alebo by tá reklama SPP mohla byť aj v tzv. "obrátenom garde" aspoň invertovať farby, nech to je pestrejšie alebo vymyslieť nejaký plynulý prechod farieb medzi zelenou a žltou nech to má vyššiu úroveň.
Jedna z krátkych správ z najstarších novín Pressburger Zeitung.
Čudné móresy
Naša električková doprava robí pokroky. Najnovšie premáva na trati Trhové námestie (Námestie SNP) na železničnú stanicu Nové Mesto (Karadžičova) len jeden vagón. Možno sa dočkáme toho, že električkový spoj dvakrát týždenne zmešká aj Orient expres.
Vôbec sa nám nezdá, že by zamestnanci robili radosť akcionárom dopravnej spoločnosti. Veď len čo zbadá vodič i sprievodca blížiť sa električku inej trate, z ktorej by chcel daktorý cestujúci prestúpiť, už odštartujú ako strelení. Cestujúci potom môže svoj prestupný lístok zahodiť a ísť pešo. 16. 1. 1900
To, že sa Prasu (či komu) už podarilo skonštruovať trakčný podvozok pod kĺbom na 1000mm, je pre mňa nová informácia, a ak to tak je, som rád S tými zdvihákmi - veď práve, že keď to ide na K2, T3 a T6 zároveň, musí to ísť aj na K3 Veď som aj napísal, že to nie je neriešiteľné, a rovnako verím, že Š.L. zaúraduje
Aj to je v poriadku. Barter bude vzdy existovat. Funguje v televiznych spolocnostiach preco nie v DPB.
Budem radi, ze monopol si objednava nejaku reklamu.
No myslim si, ze DPB by mal pozadovat za CVRku na voze tolko penazi aby to pokrylo naklady na PHM vozu, ci platy vodicov,...
na rok stoji reklama na klbovy voz 276tis. vela - malo?? posudte...
len by ma zaujímalo, že načo SPP tú reklamu vôbec potrebuje.. Má ju už na vyše 100 vozidlách, takže už všetci dobre vedia, že SPP "jazdí na zemný plyn" ? Dokonca si myslím, že na čím viac vozidlách tá reklama je, tým viac sa stratí a už ju má každý na háku..
Nechcem tu zavádzať a šíriť neoverené fámy, ale ku mne sa dostala taká informejšn, že SPP si za tú reklamu neplatí plnú sadzbu, ale len nejakú polovicu, že zvyšok sa nejak "vybartruje" na zemnom plyne. Proste ty nám dáš reklamu na 150 vozidiel a my Ti dáme zľavu na 200 000 m3 CNG.
Väčšine substrátu je absolútne jedno, aké vozidlo príde a s akým náterom. Hlavne, nech to ide načas, je to čisté a správne označené. Môj osobný názor je taký, že SPP reklama je oveľa krajšia ako reklama LBC, taký tambus v prevedení LBC s nálepkami vyzerá ako polepená unimobunka.
Beus