Ešte raz by som sa chcel spýtať, že ako to je s novými klbákmi? Koncom roka sa dakto z DPB nechal počuť, že sa kúpia v prvom polroku 2008 a nedávno zas zmena vyhlásenia v tom, že v druhom polroku majú byť. Kedy teda?
ten sa páči aj mne.. Preto nechápem, prečo začali všetko dávať do náteru LBC... Ak sa bude ďalej pokračovať týmto systémom, za chvíľu máme vozový park 50:50 v náteroch LBC a SPP... či to je ako celok vkusné, nech posúdi každý sám..
Hoci rozlúèkovú jazdu s Ikarusmi 280 už máme zasebou, nieko¾kými vetami sa knej ešte vrátim. Medzi organizátormi tejto akcie nechýbal ani Dopravný Podnik Bratislava. Ten mal zabezpeèiť pro propagáciu tohto podujatia prostredníctvom plagátov s programom tohto podujatia. otázka znie, èi to urobil dostatoène. Na predajných miestach DPB totiž o òom nemali žiadne informaèné materiály, ba dokonca samotní pracovníci o òom ani nevedeli. Hoci sa úèastníci podujatia stretli stretávali už od 9:30 - tak ako to naplánovali organizátori, plánovaný odchod autobusovej linky è. 105 sa z 10:00 posunul na cca 10:15. To bolo spôsobené aj tým, že pár minút pred desiatou bol èakal na Hlavnej stanici len 1 z troch autobusov. To spôsobilo meškanie tejto linky, následkom èoho premávala linka è. 105 len po zastávku Rybnièná a linka è. 117 až od zastávky Rybnièná (vynechala sa trasa Rybnièná - Mäsokombinát - Rybnièná). Spomeniem ešte fakt, že poh¾adnice s Ikarusmi 280 bli k dispozícii vždy len v 1 vozidle Ikarusu, takže nie všetci k ním mali prístup. Program podujatia sa spolu s pamätnými cestovnými lístkami rozdávali iba na linke è. 105 a to po odchode zo zastávky ŽST Vinohrady. Hoci poèas jazdy sa jeden z autobusov pokazil, podarilo sa ho nahradiť druhým. Na záver už môžem iba konštatovať, že napriek drobným nedostatkom sa táto akcia pomerne dobre vydarila. Zúèastnili sa na nej nielen rodoèia s deťmi, ale aj bývalí a terajší pracovníci DPB. Všetci si zaspoínali na staré èasy, keï tieto legendárne 34 roèné Ikarusy pravidelne jazdili na linkách MHD.
Záverom tohto príspevku mám ešte otázku: Neviete èi sa bude konať aj rozlúèková jazda s Ikarusmi 283? Díky moc.
Alebo by tá reklama SPP mohla byť aj v tzv. "obrátenom garde" aspoň invertovať farby, nech to je pestrejšie alebo vymyslieť nejaký plynulý prechod farieb medzi zelenou a žltou nech to má vyššiu úroveň.
Jedna z krátkych správ z najstarších novín Pressburger Zeitung.
Čudné móresy
Naša električková doprava robí pokroky. Najnovšie premáva na trati Trhové námestie (Námestie SNP) na železničnú stanicu Nové Mesto (Karadžičova) len jeden vagón. Možno sa dočkáme toho, že električkový spoj dvakrát týždenne zmešká aj Orient expres.
Vôbec sa nám nezdá, že by zamestnanci robili radosť akcionárom dopravnej spoločnosti. Veď len čo zbadá vodič i sprievodca blížiť sa električku inej trate, z ktorej by chcel daktorý cestujúci prestúpiť, už odštartujú ako strelení. Cestujúci potom môže svoj prestupný lístok zahodiť a ísť pešo. 16. 1. 1900
To, že sa Prasu (či komu) už podarilo skonštruovať trakčný podvozok pod kĺbom na 1000mm, je pre mňa nová informácia, a ak to tak je, som rád S tými zdvihákmi - veď práve, že keď to ide na K2, T3 a T6 zároveň, musí to ísť aj na K3 Veď som aj napísal, že to nie je neriešiteľné, a rovnako verím, že Š.L. zaúraduje
Aj to je v poriadku. Barter bude vzdy existovat. Funguje v televiznych spolocnostiach preco nie v DPB.
Budem radi, ze monopol si objednava nejaku reklamu.
No myslim si, ze DPB by mal pozadovat za CVRku na voze tolko penazi aby to pokrylo naklady na PHM vozu, ci platy vodicov,...
na rok stoji reklama na klbovy voz 276tis. vela - malo?? posudte...
len by ma zaujímalo, že načo SPP tú reklamu vôbec potrebuje.. Má ju už na vyše 100 vozidlách, takže už všetci dobre vedia, že SPP "jazdí na zemný plyn" ? Dokonca si myslím, že na čím viac vozidlách tá reklama je, tým viac sa stratí a už ju má každý na háku..
Nechcem tu zavádzať a šíriť neoverené fámy, ale ku mne sa dostala taká informejšn, že SPP si za tú reklamu neplatí plnú sadzbu, ale len nejakú polovicu, že zvyšok sa nejak "vybartruje" na zemnom plyne. Proste ty nám dáš reklamu na 150 vozidiel a my Ti dáme zľavu na 200 000 m3 CNG.
Ámos