Všetci, čo tu stále presadzujete tú K3 stále zabúdate na jednu vec - ak chce DPB vozidlo takejto dĺžky prevádzkovať, musí mať na to najprv technické zázemie. A v súčasnosti neexistuje ani na Trnávke, ani v Krasňanoch taká hala, kde by sa dalo opravovať takto dlhé vozidlo. Nebol by ani taký problém u denných opráv, tam sa to dá dorobiť, ale na opravy väčšieho rozsahu je potrebné postaviť nové haly a na to teraz financie rozhodne nemáme. Preto môžete na teraz na niečo také ako K3 zabudnúť. Na najbližšie roky sa plánuje modernizácia električiek len na typ K2S s novou skriňou a T3P so skriňou VarCB3 i bez nej...
ja by som dal na vozidlá reklamy rôznych firiem, ale nie SPP lebo to je hrozné.ako to na tých vozidlách vyzerá. a logo DPB by som si predstavoval ako modrý autobus , s červenou čiarou uprostred,nebolo by to zlé logo.
ci to bude prave K3 neviem. Ale mala by to byt NP elektricka s parametrami podobnymi K3. T.j. nie 100% NP, otocne podvozky, cena (!), ... Co ked K3 cenovo podlezie nejaky Stadler, alebo Siemens?
No na túto otázku ti neviem odpovedať.. len som chcel povedať, že som rád, že má DPB nové logo.. Je to jedna z mála dobrých vecí, ktoré DPB spravil v poslednej dobe.. Druhou dobrou vecou bolo predĺženie L41 na Búdkovú..
Ok. Len tak, že načo sa potom s dodržiavaním požiadavky na zakomponovanie symbolu mesta zapodievali tí ostatní podvedení poctivci? Keď to bola tiež jedna z požiadavok na postup? Potom načo sú pravidlá. Možno keby sa na to nekoncentrovali tí podvedení tak by vznili omnoho krajšie logá a nemuseli by si trápiť hlavy s tým ako tam dať symbol mesta.
Ešte by som chcel ukázať toto foto z imhd.sk http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=6069&idg=106&gi=0&gn=20&gs=e&gsd=
všimnite si polohu zastávky. Vtedy električka stála na zastávke a počkala si aj na signál voľno naraz. Teraz ak chytí červenú tak čaká a ešte raz musí potom stáť na Kamennom námestí. Nebolo by lepšie pre električky umiestňovať zastávky tak aby ich mali pred semaformi? Detto aj celkové riešenie námestia neni také provizórne a má nejakú formu. Ten kruhový objazd by tam neuškodil ani teraz.
Mne sa nové logo DPB páči.. Tie slučky sú písmená DP, nie sú to žiadne symboly mesta.. a ani si nemyslím, že by v zásade logo DPB muselo mať symboly mesta..
Prosím Vás, sú nejaké fotky alebo má niekto fotky z čias keď ešte bola na Štefánikovej električková trať? Myslím ale iné lokality ako SAV a Hodžovo námestie. Mám na mysli úsek medzi terajšími zastávkami SAV a Hodžovo námestie ? Ak méte, mohli by ste poslať? Dám maila alebo ICQ číslo. Ďakujem ?
No teš sa dopredu na to, že ak sa vyhlási takáto súťaž, tak to nebude mať spoločné nič s Bratislavou detto ako víťazné logá pre DPB. Neviem konkrétne aký symbol mesta skrývajú tie slučky víťazného loga?! Snáď len smerovanie mesta k tomu, že celé bude samá cesta, betón a nové a nové budovy bez kvalitného prístupu MHD.
Tak 38 rokov nemajú v priemere, 38 rokov mali prvé K2. A akože skúpy na slovo? Nie je ČO modernizovať vložením NP článku. Nebude sa robiť na žiadne staré papiere, budú to novostavby s novými papiermi.
Zostávajúce K2 sú čiastočne určené na zachovanie, čiastočne už držia pokope len silou vôle. Aj posledná K2S je novostavba. Takže načo vkladať NP článok, keď sa môže realizovať VarioLF2/3?
Nooo, nesúhlasil by som. Podchod je okrem pvodne schodný prakticky vždy. Lávka jew neschodná za poľadovice a veľmi nekomfotne schodná za akýchkoľvek meteorologických nevhodností.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
AAA