Reply on: 810zssk #92246:
"...predpokladam ze uz sa poziadalo aj o licenciu a PostBus podal namietku..."Je zbytočné ďalej o tom diskutovať; teraz som si prečítal pôvodný článok, z ktorého imhd čerpal pre svoj nepresný a čiastočne zavádzajúci článok "Linka do Wolfsthalu od 21.12.2007 nebude": http://imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ea&id=5323
a v pôvodnom článku sa píše, že Bürgermeister Wolfsthalu povedal, že majú ešte byrokratické problémy s PostBus, ktorý má na túto trasu licenciu, ale že to bude trvať asi mesiac, kým sa to dorieši. Nikde tam nie je napísané, ako klamlivo tvrdí článok v imhd, že: "Rokovania s Postbus prebiehajú," uviedol Gerhard Schödinger." Keďže sa dá predpokladať, že Schödinger vie, s kým má rokovať, tak je veľmi pravdepodobné, že nerokuje s PostBus, ako uvádza imhd, ale s VOR, čím je celá táto diskusia bezpredmetná a vyprovokoval ju jen nepresný článok v imhd.
Sie haben sich für die Verlängerung von Bratislavas öffentlichem Verkehrnetz nach Wolsthal eingesetzt. In welcher Phase befindet sich dieses Projekt?
Mit dem Herrn Vizebürgermeister Milan Cílek haben wir alles
vorbereitet. Wir haben noch bürokratische Probleme mit dem
österreichischen Postbus, der eine Konzession auf die ganze
Strecke hat. Jetzt verhandeln wir, um eine Lösung zu finden.
Also noch Zukunftsmusik?
Nein, das wird bestimmt umgesetzt. Vielleicht brauche ich
einen Monat länger, aber es wird funktionieren.
http://www.bratislava.sk/VismoOnline_ActionScripts/File.aspx?id_org=700000&id_dokumenty=11015950
fobust
Pre mňa, ešte keď som cestoval sockou, znamenala dochádzka do práce väčšinou plesnivý, v zime nevykúrený a v lete rozpálený (večer) Ikarus 280 alebo 283, občasne Ikarus 435 alebo Vrakosu, potiažmo Tambus. Nasledoval bariérový presun ošťatým smradľavým podchodom (síce ho na sklonku môjho cestovania sockou vyčistili) na Vrakosu alebo Tambus na linke 70, ktorá si jazdila ako sa jej práve podarilo a cestovný poriadok mal výpovednú hodnotu toaletného papiera. A špičkový interval linky 70 nebol vtedy o nič lepší než ten súčasný. Vo vetri a daždi sa tam veru príjemne nečakalo, vďaka rozibtej zastávkovej búde. Šlapať od Prístavného mosta k Apollu sa dá, len v zime, za dažďa a vetra to už bolo nepríjemné, navyše autá blokovali chodníky, bolo treba kráčať na viacerých úsekoch po ceste a hrozilo vždy ošpliechanie nejakým arogantným prasaťom v IGK. Za ten čas čo som presadlal na IGK sa sitácia v pešej doprave iba zhoršila, čo sledujem pravidelne. Prebieha tam masívna výstavba, všade je prach, bordel a keď naprší tak blato, hluk a smrad z nekonečných kamiónov. Niekedy vidím aký sajrajt nechávajú na ceste, normálne by som ich pokutoval za znečisťovanie verejného priestranstva. Tatrovky sa pekne oblepia bahnom ktoré z nich na ceste odpadáva. Keď dokončia všetky tie stavby, tak doprava tam nadobro skolabuje, ulica Mlynské Nivy to podľa mňa neznesie, Prievzoská už teraz má čo robiť a to ešte bude Twin City...