Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ámos #92203:
No veľmi dobre si pamätám ako všetcia pindali na presmerovanie 84, všetcia si zastávali účel 84 pre EUBA, a ty niesi výnimka. Nikto tu nepripustil presmerovanie 84! A sotva si myslím,že ty áno.
Reply on: 810zssk #92218:
bwd ti to tu už niekoľkokrát vysvetlil, a skutočnosť je taká, že má pravdu.. A to viem na 100%, nevedel som akurát, kde sú hranice VORu..
Okrem toho Rakúsko je celé pokryté integrovanými systémami dopravy. VOR je jeden z nich. Niektoré systémy sa aj prekrývajú, čiže môžeš cestovať z jedného Bundeslandu do druhého s tým, že použiješ lístky obidvoch integrovaných systémov, cez ktoré prechádzaš. Takže si nemusíš kupovať zvlášť lístok u ÖBB (pri ceste vlakom)..
Ani v Rakúsku ale nie je ešte všetko doriešené čo sa týka integrácie, a preto sa práve diskutuje o tom, či má byť jeden hlavný koordinátor pre celé Rakúsko, alebo nie.. Pretože ešte sú stále nezrovnalosti medzi cenami lístkov v jednotlivých regiónoch, atď...Takisto by mal byť urobený jednotný takt pre celé Rakúsko, v 30 a 60 minúte... atď...
Reply on: 810zssk #92212:
Ale aj medzinárodná linka môže byť súčasne regionálnou. ?
http://bratislava.sme.sk/c/3646538/Linku-do-Hainburgu-nespustili.html
"My sme pripravení, nedostali sme však licenciu na prevádzkovanie linky od ministerstva dopravy, pôšt a telekomunikácií ani od kraja Niederösterreich. Bez toho autobusy premávať nemôžu" - takze VOR s tym nema NIC.
Reply on: Ámos #92216:

1. Kedy som napisal nieco ine? Ja viem ze je to dopravca.
2. Ja viem.
3. To plati pre primestske linky. Pri medzinarodnych nie (urcite nie od obce, mozno este tak od spolkovej republiky).
4. Ja som tvrdil ze niekto preniesol svoje kompetencie na Postbus?
5. Moze byt.
6. Suhlasim.
Reply on: bwd #92214:
Na to aby niekto mohol zdruzovat VSETKYCH dopravcov, tak sa musia VSETCI dopravcovia pridat.
Reply on: Ámos #92216:
A vysledkom bude 5 dopravcov jazdiacich na jednej linke a odchody nastavene tak, aby vykradali zakaznikov tomu dopravcovi, co ide za nim. Na to je koordinator, aby vypisal sutaz na konkretnu linku a vybral najvyhodnejsieho dopravcu. Nech si konkuruju cenou a nie takymito praktikami, ktore su krasne vidno teraz v Banskej Bystrici...
Reply on: 810zssk #92212:
bludov si tu popisal asi najviac ty!
1. Postbus je dopravna spolocnost. Nevslatni ani cestu, ani zastavky!
2. Ak chce niekto robit prepravu na nejakom uzemi musi poziadat o licenciu.
3. Urcite ju bude ziadat bud u dotknutych obci alebo spolkovej krajiny.
4.Ak jeden ci viaceri z nich preniesli svoje kompetencie na niekoho bude to VOR a nie Postbus.
5.Ak DPB rokuje s postbusom, je to mozno preto, ze im dali podmienku sa snimi dohodnut. !mozno!

6. nechapem preco musi niekto ziadat licenciu ak chce vozit ludi. Nebolo by lepsie dat len poziadavky bezpecnosti a ine a pokial ich dany prepravca splni moze jazdit? Ich plnenie by sa nasledne kontrolovalo?
Reply on: Kami #92188:
veď to, všetky tie vyhlásenia o novej linke MHD do Rakúska sú vrcholne neetické voči ostatným firmám podnikajúcim na tejto trase, keďže s MHD to nemá nič spoločné. Vyzerá to, že klamlivá reklama bude novou stratégiou DPB
Reply on: AAA #92213:
Na východe Rakúska to má na starosti Verkehrsverbund Ost-Region Ges.m.b.H., ktorý združuje všetkých dopravcov a koordinuje ich činnosť, vydáva im aj licencie na obsluhu jednotlivých oblastí. Preto nie je možné, aby si niektorá iná prepravná spoločnosť zmyslela, že trasu ktorú obsluhuje napríklad PostBus, bude zrazu obsluhovať aj ona.
Reply on: bwd #92211:
V rakúskych zákonoch sa nevyznám, ale potom predpokladám, keďže aj u nás aj v ČR licenciu na medzinárodné linky udeľuje ministerstvo, že tú licenciu pre DPB udeluje ministerstvo dopravy buď Dolného Rakúska, alebo spolkové. A teda je v prvom rade na ňom ako rozhodne. Či sa mýlim?
Reply on: bwd #92211:
Opakujem ze tu pises BLUDY. VOR je system regionalnych liniek ktory absolutne nesuvisi s medzinarodnymi linkami...
Reply on: AAA #92209:
"VOR dáva licencie aj na medzinárdorné linky?"

Nie, ale koordinuje regionálnu dopravu na východe Rakúska a prideľuje licencie jednotlivým dopravcom. Ak VOR pridelil výhradnú licenciu na obsluhu tejto oblasti PostBus, jedine VOR ju zase môže zmeniť. Dovtedy je každé rokovanie s PostBus nezmyselné a zbytočné.
Reply on: AAA #92209:
Samozrejme ze nie. VOR je system regionalnej dopravy (nieco ako bude napriklad aj IDS BSK).
Reply on: enumaelish #92186:
Profesori predpoladám väčšinou na HoPe nežijú, takže im to môže byť jedno a študenti si môžu prestúpiť, alebo prejsť 200 m. ?
Re #92202 bwd: VOR dáva licencie aj na medzinárdorné linky?
Reply on: bwd #92202:
Ano, v tom mas pravdu. Lenze VOR to neovplyvni. Neprikaze PostBusu aby tam jazdil aj DPB. Moze maximalne PostBusu odnat licenciu, ale o tom velmi pochybujem.
Reply on: Ámos #92205:
No, Laboratória Katedry betónových konštrukcií a mostov SvF STU sú na Technickej 5, teda na konci sveta ? ?
Reply on: Ámos #92204:
Asi tak, 84 mali presmerovať cez Lachovu. Takto ma 9 spoločných zastávok s L99.
Reply on: enumaelish #92201:
lebo stat buduje nakupne centra?!? Nepouzivaj demagogiu! Postavila sa budova City Univerzity.
A tiez zalezi ktora STU je zapichnuta v zadku. Stavebna, strojarina, chemicko-technologicka, architektura - to vsetko je v centre mesta.
Reply on: enumaelish #92201:
no prejdu sa o 200 metrov dalej na L84. Snad to nie je taky problem.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.