Reply on: 810zssk #92218:
bwd ti to tu už niekoľkokrát vysvetlil, a skutočnosť je taká, že má pravdu.. A to viem na 100%, nevedel som akurát, kde sú hranice VORu..Okrem toho Rakúsko je celé pokryté integrovanými systémami dopravy. VOR je jeden z nich. Niektoré systémy sa aj prekrývajú, čiže môžeš cestovať z jedného Bundeslandu do druhého s tým, že použiješ lístky obidvoch integrovaných systémov, cez ktoré prechádzaš. Takže si nemusíš kupovať zvlášť lístok u ÖBB (pri ceste vlakom)..
Ani v Rakúsku ale nie je ešte všetko doriešené čo sa týka integrácie, a preto sa práve diskutuje o tom, či má byť jeden hlavný koordinátor pre celé Rakúsko, alebo nie.. Pretože ešte sú stále nezrovnalosti medzi cenami lístkov v jednotlivých regiónoch, atď...Takisto by mal byť urobený jednotný takt pre celé Rakúsko, v 30 a 60 minúte... atď...
Ámos
1. Postbus je dopravna spolocnost. Nevslatni ani cestu, ani zastavky!
2. Ak chce niekto robit prepravu na nejakom uzemi musi poziadat o licenciu.
3. Urcite ju bude ziadat bud u dotknutych obci alebo spolkovej krajiny.
4.Ak jeden ci viaceri z nich preniesli svoje kompetencie na niekoho bude to VOR a nie Postbus.
5.Ak DPB rokuje s postbusom, je to mozno preto, ze im dali podmienku sa snimi dohodnut. !mozno!
6. nechapem preco musi niekto ziadat licenciu ak chce vozit ludi. Nebolo by lepsie dat len poziadavky bezpecnosti a ine a pokial ich dany prepravca splni moze jazdit? Ich plnenie by sa nasledne kontrolovalo?