Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Martin Fundárek #92126:
To je divné, že tie isté klasy s tými istými laminátkami môžu jazdiť okolo Brna 140...
Keby sme totiž nebudovali pseudokorytor bez LVZ, tak pri rýchlosti nad 120 km/h môžeme s Mirelom, ktorý zapisuje aj výstrahu, uplatniť rozkladanie zábrzdnej vzdialenosti do dvoch oddielov...
Reply on: Viktor Savov #92141:
Skus sa obratit na Dopravny podnik. Tu ti stym nikto nepomoze.
Vazeny podnik, spravte laskavo nieco s elektrickami v zakrutach a piskanim!!!!!!!!!!!!! Neda sa to pocuvat!!! Rano o stvrtej, to je rusenie nocneho pokoja! A potom do polnoci. Je to pocut na kilometre daleko do lesa. Ale my byvame priamo na konecnych!!! Co by ste povedali, keby ludia ziadali od vas zvukotesne okna, to by bolo novych okien!!!!!!!! To by asi polozilo cely podnik na kolena, asi by nic nepremavalo. Takze rychlo s tym nieco robte, ved je to horsie ako na vlakovej stanici. Je to hanba mesta, v Dubravke na Saratovskej bude vystavba bytov, tie byty musia byt zadarmo, lebo budu v lokalite kde piskaju elektricky!!!!!
Pár hodin a padne Schengen. Chcel by som sa povozit do Haniburgu, ci kam ma ist ten Zahradnikov spoj MHD. Ale nikde nevidim cestovny poriadok. Co s tym je?
Dobre rano,neviete niekto sluzobaky 25.12 rano z Hl.stanice?AK nejake vobec pojdu. ?
Reply on: Ike #92120:
Vzhladom na to ze DPB, nemieni kupit ani jednu NOVU elektricku a chce len reko K2, tiez nikde nieje spominana rychlo elina do petrzky v rozpocte mesta(pokial to teda nieje samostatna kapitola v rozpocte ? ), je mozne, ze sa nic robit nebude, teda variant B resp. C ? ?
Reply on: Sati #92135:
Neviem o vnutrostatnej linke kde by si si miestenku MUSEL zakupit. Intony asi pisal o tom, ze su aj dialkove autobusy kde si miestenku zakupit NEMOZES.
Reply on: eripmav #92134:
vlakové súpravy nemusia brzdiť všetkými nápravami resp. nemusia brziť všetky vozne. Znižuje sa tým ale skutočné brzdiace percento.
Ak rušeň má 25% hmotnosť súpravy a vozne nebrzdia, tak závisí od toho akú účinosť má brzda toho rušňa. Ale v zásade je to úchylný príklad.
Áno po vypustení vzduchu z priebežného potrubia brzdy začnu brzdy účinkovať. Brzdiť sa začne. Otázne je akou rýchlosťou vlak ide a na akom spáde sa nachádza.
Reply on: intony #92104:
ano su aj take kde nemusis mat miestenku a listok si zakupis u sofera ?
Reply on: Martin Fundárek #92128:
vlakove supravy nebrzdia vsetkymi napravami??? ja som si doteraz myslel ze ano - cize v tom pripade su brzdiace percenta 100%? ak napriklad brzdi len lokomotiva a lokomotiva ma 25% vahy vlaku, tak potom su bzrdiace percenta 25%??? nema kazdy vagon brzdy? nefunguje to tak ze ked sa vypusti tlak z brzdoveho systemu (napriklad aj pri rozpojeni) tak sa ihned zabrzdi?
Reply on: Martin Fundárek #92128:

1500 m zábrzdná vzdialenosť. ?

Doplním, že v prevádzke ak nedostačujú B% sa väčšinou znižuje rýchlosť.
Reply on: S499.1023 #92112:
Hlavne krátke súpravy, tie majú vždy problém dosiahnuť B% na 120km/h. Stačí menší spád a musíš znížiť rýchlosť.
Reply on: S499.1023 #92111:
Presnú príčinu neviem, ale ZSSK požaduje max. rýchlosť 100km/h. Pri 110km/h by sa asi rozpadli. ?
Reply on: Martin Fundárek #92129:
Haha kokso to sú ľudia, najprv tá baba s Drotárskou ulicou a L41 a teraz toto. Nemám slov... Btw. nevedel som, že električka nestojí na jednom mieste hehe ?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Na jednej K2S je na zadnom skle prilepený inzerát:
Vymením 3-izbový byt v OV za 2-izbový + doplatok. OBA V TEJTO LOKALITE. ? ? ?
Inzerent musí mať IQ hojdacieho koňa...
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: tulenique #92108:
Brzdiace percentá vyjadrujú pomer brzdiacej váhy vlaku ku celkovej hmotnosti vlaku. Sú stanovené tak, aby na danom traťovom úseku v najnepriaznivejšom sklone súprava bola schopná z rýchlosti, ktorá je pre vlak určená, zabrzdiť na zábrzdnú vzdialenosť (400, 700, 1000, 1400 m - podľa trate). Skutočné brzdiace percentá musia byť väčšie alebo rovné požadovaným, inak musíš
- odstaviť časť nebrzdených alebo slabo brzdených vozňov, alebo
- pridať mašinu alebo viac plne brzdených vozňov, alebo
- znížiť rýchlosť vlaku.
Reply on: S499.1023 #91995:
A najlepšie je keď zastávky s rovnakým názvom sú vzdialené 3-4 km od seba, ako napr. Hájske,,Mladý Háj rázc. pri Nitre.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: S499.1023 #92112:
Klasy a laminátka, Laminátka ?
k článku v SME "Komfort by stál miliardy": dotyčný redaktor by sa mohol uvedomiť a nezamieňať pojem komfort a štandard.. Totiž tie miliardy investícií by nepriniesli nič navyše, teda žiaden luxus, žiaden komfort, ale v prvom rade sú potrebné na to, aby MHD mohla normálne a dôstojne fungovať. Teda tie 3.5 miliardy investícií sú vyslovene povinnosťou mesta alebo štátu investovať do mestskej dopravy, aby mala aspoň takú úroveň, aby ľudia nepresadali do IAD..
Záleží aj, ako si človek stanoví hranicu, čo je ešte štandard, a čo už komfort. V tomto prípade si zrejme niekto povedal, že štandard sú staré plesnivé autobusy, a nové autobusy a trolejbusy by už boli komfortom, teda luxusom... a to je dosť odveci... A ešte to dať do titulku... no super ?
Reply on: Ike #92123:
Vsak ja hovorim ze problem je v tom ze zvysok by sa musel dostavat. Avsak, zahodenim planov na tram/train by sa ziskalo vela... napriklad to ze by sa konecne prestali vymyslat hovadiny a budovala elektricka.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.