Vážený pane, ako ste sa zaregistrovali na tejto stránke? Nemuseli ste tam náhodou potvrdiť, že ste si plne vedomý toho, že táto stránka NIE JE stránkou Dopravného podniku Bratislava?
Brzdia väčšinou všetkými nápravami. Ale napríklad také lokomotíva radu ES499.0 (350) mala pred započítateľnosťou EDB brzdiacu váhu v režime P len 29 ton pri hmotnosti mašiny 90 ton, takže len 32 brzdiacich percent.
To je zvláštne taktiež, okolo šalingradu môžui tie isté pornografy jazdiť 110 a to Brňáci vždy plakali, že aké sú tie trnavské pornografy proti tým ich pekne udržiavané...
To je divné, že tie isté klasy s tými istými laminátkami môžu jazdiť okolo Brna 140...
Keby sme totiž nebudovali pseudokorytor bez LVZ, tak pri rýchlosti nad 120 km/h môžeme s Mirelom, ktorý zapisuje aj výstrahu, uplatniť rozkladanie zábrzdnej vzdialenosti do dvoch oddielov...
Vazeny podnik, spravte laskavo nieco s elektrickami v zakrutach a piskanim!!!!!!!!!!!!! Neda sa to pocuvat!!! Rano o stvrtej, to je rusenie nocneho pokoja! A potom do polnoci. Je to pocut na kilometre daleko do lesa. Ale my byvame priamo na konecnych!!! Co by ste povedali, keby ludia ziadali od vas zvukotesne okna, to by bolo novych okien!!!!!!!! To by asi polozilo cely podnik na kolena, asi by nic nepremavalo. Takze rychlo s tym nieco robte, ved je to horsie ako na vlakovej stanici. Je to hanba mesta, v Dubravke na Saratovskej bude vystavba bytov, tie byty musia byt zadarmo, lebo budu v lokalite kde piskaju elektricky!!!!!
Pár hodin a padne Schengen. Chcel by som sa povozit do Haniburgu, ci kam ma ist ten Zahradnikov spoj MHD. Ale nikde nevidim cestovny poriadok. Co s tym je?
Vzhladom na to ze DPB, nemieni kupit ani jednu NOVU elektricku a chce len reko K2, tiez nikde nieje spominana rychlo elina do petrzky v rozpocte mesta(pokial to teda nieje samostatna kapitola v rozpocte ? ), je mozne, ze sa nic robit nebude, teda variant B resp. C ? ?
Neviem o vnutrostatnej linke kde by si si miestenku MUSEL zakupit. Intony asi pisal o tom, ze su aj dialkove autobusy kde si miestenku zakupit NEMOZES.
vlakové súpravy nemusia brzdiť všetkými nápravami resp. nemusia brziť všetky vozne. Znižuje sa tým ale skutočné brzdiace percento.
Ak rušeň má 25% hmotnosť súpravy a vozne nebrzdia, tak závisí od toho akú účinosť má brzda toho rušňa. Ale v zásade je to úchylný príklad.
Áno po vypustení vzduchu z priebežného potrubia brzdy začnu brzdy účinkovať. Brzdiť sa začne. Otázne je akou rýchlosťou vlak ide a na akom spáde sa nachádza.
vlakove supravy nebrzdia vsetkymi napravami??? ja som si doteraz myslel ze ano - cize v tom pripade su brzdiace percenta 100%? ak napriklad brzdi len lokomotiva a lokomotiva ma 25% vahy vlaku, tak potom su bzrdiace percenta 25%??? nema kazdy vagon brzdy? nefunguje to tak ze ked sa vypusti tlak z brzdoveho systemu (napriklad aj pri rozpojeni) tak sa ihned zabrzdi?
Haha kokso to sú ľudia, najprv tá baba s Drotárskou ulicou a L41 a teraz toto. Nemám slov... Btw. nevedel som, že električka nestojí na jednom mieste hehe ?
Na jednej K2S je na zadnom skle prilepený inzerát:
Vymením 3-izbový byt v OV za 2-izbový + doplatok. OBA V TEJTO LOKALITE. ? ? ?
Inzerent musí mať IQ hojdacieho koňa...
Brzdiace percentá vyjadrujú pomer brzdiacej váhy vlaku ku celkovej hmotnosti vlaku. Sú stanovené tak, aby na danom traťovom úseku v najnepriaznivejšom sklone súprava bola schopná z rýchlosti, ktorá je pre vlak určená, zabrzdiť na zábrzdnú vzdialenosť (400, 700, 1000, 1400 m - podľa trate). Skutočné brzdiace percentá musia byť väčšie alebo rovné požadovaným, inak musíš
- odstaviť časť nebrzdených alebo slabo brzdených vozňov, alebo
- pridať mašinu alebo viac plne brzdených vozňov, alebo
- znížiť rýchlosť vlaku.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
ba1031