Domnievam sa (a oprávnene, keďže obidva druhy vozidiel pravidelne využívam), že motorový vozeň radu M286.0 je podstatne pohodlnejší, najmä v prevedení Brno.
Si sprosté decko. Motorový vozeň radu M286.0 (850) po drobnej rekonštrukcii, spočívajúcej v ohandrovaní sedačiek, dosadení dvojitých okien a zaslepení jedných prechodových dverí, je omnoho pohodlnejší, než nejaký stiesnený Axer či 954.
Veľmo pravdepodobne to bude tým, že Praha a okolie sú elektrizované sústavou 3 kV js, zatiaľ čo Brno a okolie (reovnako ako Bratislava) sústavou 25 kV/50 Hz ? . Preto jazdia v okolí Brna i Bratislavy pantografové jednotky radu SM488.0 (dnes 560), na Slovensku sa však s nimi plytvá napr. na trati Kúty - Trnava, kde by na väčšini vlakov stačila žehlička a dve B(d)t.
To, že Veolia Transport podala ponuku, neznamená, že tu jazdí.
Aj tak je to hanba. Budujeme tu trat na 160km/hod a sme z toho uplne napichani, ze budeme jazdit 160tkou.Preco sa to nepreraba aspon na 200km/hod ak nie viac.
? zaujimave ze ZSR urobi BA-MI za 8 a pol hodiny rychlikom a SAD MIchalovce na LC735 tiez za 8 a pol hodiny a slovak lines este rychlejsie a na 100 % si sadnes
Z uvodu velmi pravdepodobne nie, ale perspektivne v buducnosti ano. Ale pochybujem ze sa tam vybuduje nejaka vyrobna hala. Ak, tak skor bytovky / domy..
veď ja im to ani nevytýkam.
Ale logo, ktoré vyhralo na imhd, má ešte niečo navyše- tú oranžovú a žltú.. a to je na tom podľa mňa také pekné..
btw. hlasoval som za iné logo, ale teraz som rád, že vyhralo to, ktoré vyhralo.. ?
ja viem... pamatam si ako som v lete 2006 isiel zo Svateho jura a dosla 3kolonna karosa s oskrabanym logom DPB a este s internym ECV, platnove dvere len tak lietali, cela hrdzava... som si myslel ze "tak toto teda nie"... ale vidis...
tiez si myslim ze by DPB mohol niekto zasponzorovat...
sucasne vedenie magistratu je velmi biedne v tejto otazke
nakladnu dopravu novych budov firiem? Chces vybudovat na konci pretrzalky nejaku vyrobnu halu, ktora bude mat taku produkciu, ze sa tovar bude vyvazat po kolajach??
Re #92030 Ike: jj to v anglicku rozdavali nezamestnanym ?
Keby vsak SAD Bratislava nebola privatizovana vozime sa v tomto http://karosa.tvn.hu/Karosa%20C734%20CNG.jpg
Je chyba vlady, ze bud neda dostatok penazi na obnovu vozidiel alebo nenajde strategickeho partnera, ktory to zatiahne. No to, co robi sucasna vlada, ze privatizacia nie, ale manazment si musi poradit sam je cisty alibizmus a skryvanie hlavy pred problemami v piesku. Presne ako s letiskom, teraz ho vsak Vieden dostane zadarmo.
Pre mňa zohráva rolu rýchlosť a čo sa týka pohodlnosti je pre mňa pohodlný aj klasický vagón pokiaľ si mám kam sadnúť čo sa v autobusoch dosť často nedá.
Ja vždy preferujem na dlhšie trasy cestu veľakrát rýchlejšiou koľajovou dopravou a to aj napriek tomu, že voz nebude voňať citrónom.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023