Zbežne som si prečítal tiež Plán dopravnej obsluhy kraja.
Môj názor berte čisto ako laický. Bývam v "Mikroregióne Záhorie".
Obavy mám však nasledovné: budú stáť rýchliky v Malackách?Alebo sa zruší ich zastavovanie vrátane posledného pohodlného (zrekonštruované vozne) cestovania (nepočítam nedele) Ex Moraviou a argumentovať sa bude, že tu existuje nejaká R20 s hodinovým intervalom?
Tiež sa obávam, že v reále to bude vyzerať len tak , že na 30 a viac ročné vozne dáme len tabuľky s nápisom R20.
Bude existovať priame rýchle (rozumej po D2) spojenie autobusom MA - BA?
Celkovo to vnímam tak, že BID je však nepochybne krokom vpred.
Inak zaujímavé, porovnávam si teraz pôvodný dokument Koncepcia BID (zo začiatku tohto roku) s Plánom dopravnej obsluhy kraja.
V koncepcii sa okrem iného píše:
Linky nekončiace v Bratislave sa označujú nasledovne:
- Na mieste stoviek sa použije číslo oblasti, ktorú prevažne obsluhujú. V prípade, že nie je možné rozlíšiť prevažne obsluhovanú oblasť, použije sa tá oblasť, v ktorej má linka konečnú v sídle s väčším počtom obyvateľov.
- Na mieste desiatok sa použije najvyššie poradové číslo „kružnice“ od Bratislavy, do ktorej linka premáva.
- Na mieste jednotiek sa použije číslica 9. V prípade, že linka už s takým označením existuje, použije sa najbližšie voľné nižšie číslo.
- Napríklad linka 539 by premávala medzi Pezinkom a Limbachom
Pritom však druhom dokumente má napri linka Pezinok - Limbach číslo 531 Podobných liniek je viac.
Nevieš, o čom rozprávaš. Najprv si niečo naštuduj a nešír tu šotomasturbačné ideály, V dnešnej dobe nemá význam elektrizácia žiadnej trate, na ktorej nejazdia dlhé diaľkopvé vlaky a HLAVNE nákladná doprava. NAOPAK, je vysoko efektívne takúto trať neelektrizovať a ušetrené peniaze investovať do vozidiel.
A to "normálny zab. zar." môžeš tiež nejako špecifikovať alebo zase len melieš, o čom nemáš ani šajnu?
Počúvaj, prestaň drístať momotiny, lebo 'ta zhodím späť na úroveň zlošuka. To čo je za výrazy "zabezpečovacie zariadenia na úrovni EÚ"? V EÚ bežne jazdia vysokorýchlostné vlaky cez stanice s elektromechanickým zabezpečovacím zariadením.
To čo je za detský žvást? Načo treba elektrifikovať trať, na ktorej bude jazdiť len osobná doprava v podobe nejakého motoráčika? Talenty existujú aj dieselové.
Budeš si musieť predplatiť tie pásma, ktorými budeš prechádzať. Dnes neplatíš za kilometre prejdené MEDZI BA a SC ale len kilometre prejdené V BA a SC ? ? ? ?
Ide o to, za danú sumu peňazí zabezpečiť čo najkvalitnejšiu plošnú dopravnú obslužnosť územia a nie o to, umožniť Ikeovi a Pitchovi priame spojenia tam, kam práve oni cestujú.
Uvedomuješ si, že žiadaš presne to isté, čo Dunčo, len v regionálnom meradle?
Ja viem že je to blbé, že nebudeš cestovať obdivovanými , geniálnymi, neprekonateľnými a najlepšími Slovak Lines Regio, ale taká je už vlastnosť integrovaných dopravných systémov, že keď niekde mám dostatočne kapacitnú chrbticovú železnicu, tak paralelne s ňou nepovediem autobusové linky a ušterené autobusy a vozokilometre použijem na zlepšenie obsluhy územia tam ,kde železnica nevedi, prípadne je blbo trasovaná.
S499.1023