Reply on: boxcar #91939:
Či zostanú zastavovať tie (možno až) dva rýchliky v MA je na ZSSK. Otázne je, či bude aj na rýchlikoch platiť BID tarifa. Osobne si však myslím, že Malacky nie sú ani veľkým mestom, ani železničným uzlom, tak tam rýchliky nemajú čo stáť."Tiež sa obávam, že v reále to bude vyzerať len tak , že na 30 a viac ročné vozne dáme len tabuľky s nápisom R20."
Žiaľ zo začiatku to tak určite bude. Mimochodom, to nie je len pre teba, čo myslíš že v rámci IDS JMK (Brno) premávajú nejaké nové vlakové súpravy?
"Bude existovať priame rýchle (rozumej po D2) spojenie autobusom MA - BA?"
A v súčasnosti existuje? Budeš ochotný priplácať si príplatok za diaľničné poplatky (až sa zavedie elektronické mýto)? Naviac, je nutné zavádzať autobusové linky po preplnenej diaľnici, kým na železničnej trati sú ešte rezervy? Je takáto linka v Pláne zahrnutá?
boxcar
Zbežne som si prečítal tiež Plán dopravnej obsluhy kraja.
Môj názor berte čisto ako laický. Bývam v "Mikroregióne Záhorie".
Obavy mám však nasledovné: budú stáť rýchliky v Malackách?Alebo sa zruší ich zastavovanie vrátane posledného pohodlného (zrekonštruované vozne) cestovania (nepočítam nedele) Ex Moraviou a argumentovať sa bude, že tu existuje nejaká R20 s hodinovým intervalom?
Tiež sa obávam, že v reále to bude vyzerať len tak , že na 30 a viac ročné vozne dáme len tabuľky s nápisom R20.
Bude existovať priame rýchle (rozumej po D2) spojenie autobusom MA - BA?
Celkovo to vnímam tak, že BID je však nepochybne krokom vpred.