Či zostanú zastavovať tie (možno až) dva rýchliky v MA je na ZSSK. Otázne je, či bude aj na rýchlikoch platiť BID tarifa. Osobne si však myslím, že Malacky nie sú ani veľkým mestom, ani železničným uzlom, tak tam rýchliky nemajú čo stáť.
"Tiež sa obávam, že v reále to bude vyzerať len tak , že na 30 a viac ročné vozne dáme len tabuľky s nápisom R20."
Žiaľ zo začiatku to tak určite bude. Mimochodom, to nie je len pre teba, čo myslíš že v rámci IDS JMK (Brno) premávajú nejaké nové vlakové súpravy?
"Bude existovať priame rýchle (rozumej po D2) spojenie autobusom MA - BA?"
A v súčasnosti existuje? Budeš ochotný priplácať si príplatok za diaľničné poplatky (až sa zavedie elektronické mýto)? Naviac, je nutné zavádzať autobusové linky po preplnenej diaľnici, kým na železničnej trati sú ešte rezervy? Je takáto linka v Pláne zahrnutá?
Zbežne som si prečítal tiež Plán dopravnej obsluhy kraja.
Môj názor berte čisto ako laický. Bývam v "Mikroregióne Záhorie".
Obavy mám však nasledovné: budú stáť rýchliky v Malackách?Alebo sa zruší ich zastavovanie vrátane posledného pohodlného (zrekonštruované vozne) cestovania (nepočítam nedele) Ex Moraviou a argumentovať sa bude, že tu existuje nejaká R20 s hodinovým intervalom?
Tiež sa obávam, že v reále to bude vyzerať len tak , že na 30 a viac ročné vozne dáme len tabuľky s nápisom R20.
Bude existovať priame rýchle (rozumej po D2) spojenie autobusom MA - BA?
Celkovo to vnímam tak, že BID je však nepochybne krokom vpred.
Inak zaujímavé, porovnávam si teraz pôvodný dokument Koncepcia BID (zo začiatku tohto roku) s Plánom dopravnej obsluhy kraja.
V koncepcii sa okrem iného píše:
Linky nekončiace v Bratislave sa označujú nasledovne:
- Na mieste stoviek sa použije číslo oblasti, ktorú prevažne obsluhujú. V prípade, že nie je možné rozlíšiť prevažne obsluhovanú oblasť, použije sa tá oblasť, v ktorej má linka konečnú v sídle s väčším počtom obyvateľov.
- Na mieste desiatok sa použije najvyššie poradové číslo „kružnice“ od Bratislavy, do ktorej linka premáva.
- Na mieste jednotiek sa použije číslica 9. V prípade, že linka už s takým označením existuje, použije sa najbližšie voľné nižšie číslo.
- Napríklad linka 539 by premávala medzi Pezinkom a Limbachom
Pritom však druhom dokumente má napri linka Pezinok - Limbach číslo 531 Podobných liniek je viac.
Nevieš, o čom rozprávaš. Najprv si niečo naštuduj a nešír tu šotomasturbačné ideály, V dnešnej dobe nemá význam elektrizácia žiadnej trate, na ktorej nejazdia dlhé diaľkopvé vlaky a HLAVNE nákladná doprava. NAOPAK, je vysoko efektívne takúto trať neelektrizovať a ušetrené peniaze investovať do vozidiel.
A to "normálny zab. zar." môžeš tiež nejako špecifikovať alebo zase len melieš, o čom nemáš ani šajnu?
Počúvaj, prestaň drístať momotiny, lebo 'ta zhodím späť na úroveň zlošuka. To čo je za výrazy "zabezpečovacie zariadenia na úrovni EÚ"? V EÚ bežne jazdia vysokorýchlostné vlaky cez stanice s elektromechanickým zabezpečovacím zariadením.
To čo je za detský žvást? Načo treba elektrifikovať trať, na ktorej bude jazdiť len osobná doprava v podobe nejakého motoráčika? Talenty existujú aj dieselové.
Budeš si musieť predplatiť tie pásma, ktorými budeš prechádzať. Dnes neplatíš za kilometre prejdené MEDZI BA a SC ale len kilometre prejdené V BA a SC ? ? ? ?
Ide o to, za danú sumu peňazí zabezpečiť čo najkvalitnejšiu plošnú dopravnú obslužnosť územia a nie o to, umožniť Ikeovi a Pitchovi priame spojenia tam, kam práve oni cestujú.
Uvedomuješ si, že žiadaš presne to isté, čo Dunčo, len v regionálnom meradle?
Ja viem že je to blbé, že nebudeš cestovať obdivovanými , geniálnymi, neprekonateľnými a najlepšími Slovak Lines Regio, ale taká je už vlastnosť integrovaných dopravných systémov, že keď niekde mám dostatočne kapacitnú chrbticovú železnicu, tak paralelne s ňou nepovediem autobusové linky a ušterené autobusy a vozokilometre použijem na zlepšenie obsluhy územia tam ,kde železnica nevedi, prípadne je blbo trasovaná.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Valec
"Tiež sa obávam, že v reále to bude vyzerať len tak , že na 30 a viac ročné vozne dáme len tabuľky s nápisom R20."
Žiaľ zo začiatku to tak určite bude. Mimochodom, to nie je len pre teba, čo myslíš že v rámci IDS JMK (Brno) premávajú nejaké nové vlakové súpravy?
"Bude existovať priame rýchle (rozumej po D2) spojenie autobusom MA - BA?"
A v súčasnosti existuje? Budeš ochotný priplácať si príplatok za diaľničné poplatky (až sa zavedie elektronické mýto)? Naviac, je nutné zavádzať autobusové linky po preplnenej diaľnici, kým na železničnej trati sú ešte rezervy? Je takáto linka v Pláne zahrnutá?