Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Solider #91678:
Tak v tomto sa dosť mýliš. Kým som nevidel KT8N2 tak by som neveril ako je niektorí substrát blbý a cpe sa do nízkopodlažnej časti. Rovnako sa mi to potvrdilo aj pri návšteve Ostravy. Všetci nacpaný v nízkopodlažnej časti ako sardinky a zbytok prázdny. ?
Reply on: drink #91691:
mne sa skor zda, ze dnes ked chceme niekoho nazor potopit tak ho oznacime vsemocnym slovickom šoto a sme vyrieseny a kazdemu je jasne,ze je to zle...
Reply on: Ámos #91690:
pričom by možno odpadli výdavky 150 mil. ročne na rozširovanie ciest, keďže nové električky by určite pritiahli viac ľudí z áut.
Reply on: Solider #91680:
"V rámci BA to pre nich nové vozidlá SÚ!" - argument jak sviňa. V rámci BA máme najlepšie autobusy v rámci BA ?

Mne sa práve KT3xx zdá skôr pre šotoušov, ULF je pre Fahrgastov (nehovorím, že chcem v Bratislave ULF) ?
Reply on: hoppusmark01 #91688:

1. jednu rataj pri cene 80 mil.
2. - cize to bude 4 mld. co je 133 mil. rocne
3. myslim si ze v Europskej investicnej banke by sa nato dali zohnat prachy
4. myslim si ze min. financii by Bratislave dal vynimku na dane zadlzenie. BA je schopna rocne splacat 150 mil navyse.
Reply on: Solider #91686:
? sorry, myslel som ze si z BA, mi to tu tak pouzivame, lebo madar je zevraj xenofobne tak sme vybrali niekoho z vlastneho naroda ☺ sorry nechcel som ta urazit...
Ako to tak skúšam počítať, nové električky sú síce dosť veľká investícia, ale keď sa ich cena rozpočíta na cca 30 rokov, už to tak veľa nie je.. čiže ak by mesto zobralo úver napríklad na nákup 50 nových nízkopodlažných električiek (každá napr. 60 mil.Sk), celková cena by bola 3 mld.Sk, čo je pri dobe splácania 30 rokov 100 mil.Sk ročne.. a to zas až tak veľa nie je..
Reply on: Ámos #91685:
Z môjho pohľadu cestujúceho sa mi zdá pohodlnejšia jazda v 7085, ako v 7101-06. Ale rešpektujem tvoj názor.
Reply on: Ámos #91684:
Bohužiaľ som z východu... ale po istej akcii mi akosi pomaly dochádza ? ?
Reply on: Solider #91683:
ja stym nejazdim ako vodic, to neviem posudit, ale ako cestujuci sa radsej odveziem 7101-06 ako 7085.
Reply on: Solider #91676:
jooj, ved si to tam prestuduj na tej stranke cele. Robia sa z 2xT3, z jednej K2 alebo z dvoch uplne novych skrin + dosadenim stredneho clanku. (co si ty z vychodu?)
Reply on: Ámos #91679:
Však jasné, ja som to pochopil a plne s tebou súhlasím. 7101 - 7106 sú ale podľa mňa horšie, ako 7085.
Reply on: Solider #91678:
A kde Amos pisal ze K2S je lepsia volba?
Reply on: Solider #91678:

Hlavne je to prínos pre imidž dopravcu. Veľa muziky za málo peňazí a tých teda naozaj nemáme veľa.
Reply on: drink #91677:
Koho zaujíma ULF? Si myslíš, že rádoví cestujúci sú šotouši? V rámci BA to pre nich nové vozidlá SÚ!
Reply on: Solider #91678:
ja som porovnaval len nase dva typy modernizacie kacic. K2S a K2G
Reply on: Ámos #91675:
K2S pre cestujúceho nie lepšia voľba, pretože K3R má viac miest nielen na sedenie, ale aj na státie, má nízkopodlažný článok - ale aj tak staré babky budú stále nastupovať cez predné dvere a nadávať...
Reply on: Ámos #91675:
"Pre cestujuceho K2S je nova elektricka" - pre cestujúceho, ktorý sa nikdy neviezol napr. v ULFe, a takých bude čoraz menej.
Reply on: Ámos #91674:
Hééj? Tak plzenské K3R sú z dvoch tétrojek ?
Reply on: drink #91672:
KT3UA nie je investicia na 40 rokov ak ju robis zo starych vozov. Vtedy je to na 15 rokov. S novym celickom je to akceptovatelne si myslim.
Pre cestujuceho K2S je nova elektricka a K2G premalovana stara elektricka.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.