? sorry, myslel som ze si z BA, mi to tu tak pouzivame, lebo madar je zevraj xenofobne tak sme vybrali niekoho z vlastneho naroda ☺ sorry nechcel som ta urazit...
Ako to tak skúšam počítať, nové električky sú síce dosť veľká investícia, ale keď sa ich cena rozpočíta na cca 30 rokov, už to tak veľa nie je.. čiže ak by mesto zobralo úver napríklad na nákup 50 nových nízkopodlažných električiek (každá napr. 60 mil.Sk), celková cena by bola 3 mld.Sk, čo je pri dobe splácania 30 rokov 100 mil.Sk ročne.. a to zas až tak veľa nie je..
jooj, ved si to tam prestuduj na tej stranke cele. Robia sa z 2xT3, z jednej K2 alebo z dvoch uplne novych skrin + dosadenim stredneho clanku. (co si ty z vychodu?)
K2S pre cestujúceho nie lepšia voľba, pretože K3R má viac miest nielen na sedenie, ale aj na státie, má nízkopodlažný článok - ale aj tak staré babky budú stále nastupovať cez predné dvere a nadávať...
KT3UA nie je investicia na 40 rokov ak ju robis zo starych vozov. Vtedy je to na 15 rokov. S novym celickom je to akceptovatelne si myslim.
Pre cestujuceho K2S je nova elektricka a K2G premalovana stara elektricka.
- Investície do ciest - myslel som niektoré rozširovania ciest v centre, prípadne niektoré semafóry (navrhnuté tak, aby to stálo čo najviac)
- Zdá sa mi, že SL má dosť autobusov (a peňazí), a Bratislavská župa by mala tiež prispievať na dopravu v Bratislave
- s tými autobusmi to bola trochu provokácia, ale možno nepotrebujeme mať v roku 2011 80% autobusov v dobe životnosti, ale stačí 70%, ak bude dobrá údržba
Aj mne sa KT3UA celkom páči, ale opakujem, nie je to dobrá investícia na 40 rokov
modernizaciou 2xT3 na KT3 ziskas o cosi viac priestoru ktory sa teraz nevyuziva (kabina vodica B-vozu plus priestor medzi vozmi) a nizkopodlaznost v strednom clanku. Takisto atakovanie C clankov vandalmi by bolo podla mna mensie ako sucasnosti B vozov.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ámos