- Investície do ciest - myslel som niektoré rozširovania ciest v centre, prípadne niektoré semafóry (navrhnuté tak, aby to stálo čo najviac)
- Zdá sa mi, že SL má dosť autobusov (a peňazí), a Bratislavská župa by mala tiež prispievať na dopravu v Bratislave
- s tými autobusmi to bola trochu provokácia, ale možno nepotrebujeme mať v roku 2011 80% autobusov v dobe životnosti, ale stačí 70%, ak bude dobrá údržba
Aj mne sa KT3UA celkom páči, ale opakujem, nie je to dobrá investícia na 40 rokov
modernizaciou 2xT3 na KT3 ziskas o cosi viac priestoru ktory sa teraz nevyuziva (kabina vodica B-vozu plus priestor medzi vozmi) a nizkopodlaznost v strednom clanku. Takisto atakovanie C clankov vandalmi by bolo podla mna mensie ako sucasnosti B vozov.
nedava mu nic, vsetko sa pouziva do investicii.
spolocnost s majetkom v hodnote 11,5 miliardy a ziskom cca 200 mil. po zdaneni by mestu ako 59,29% akcionarovi mohla v podobe predaja priniest viac. Vsetko by aj tak zalezalo na cene, ktoru by mesto za BVS mohli dostat.
Mestske lesy odvolavam, kedze novy investor by zrejme drevo vytazil a nic ztoho.
OLO by mozno tiez nebolo naskodu za podmienok, ze by sa zacali starat o cistenie komunikacii a odpadkove kose v meste.
No BVS mesto skutocne mat nemusi. Cenu vodneho a stocneho reguluje aj tak stat.
Ved ja som ani netvrdil. Ja som hovoril o tom ze Kadnar vyhlasil ze chce aby sa UPLNE NOVE vozidla kompletizovali v DPB a nie kupovali od niekoho ineho. Uplne suhlasim s tym co si napisal.
V Brne majú 20 ks, jazdia výlučne v dvojiciach, teda 10 párov a podobne ako pražské, prevedením exteriéru a interiéru najviac pripomínajú naše T6 3. série ?
Ak chce mesto ziskat prachy na svoj rozvoj, malo by sa zamysliet ci je naozaj potrebne vlastnit podniky, ktore dokazu alevo by boli schopne fungovat bez mestskych dotacii.
Ci je to OLO, BVS alebo Mestske lesy ci Marianum.
Amos, drink, 810zssk: stavba úplne nových električiek T3 a K2 nie je najlepšia cesta.. už bol o tom článok aj v dopravnom magazíne.. Nejde o technickú zastaranosť, ale morálnu.. Totiž tie K2 a T3, ktoré budú vyrobnené v roku 2008, tu budú ešte ďalších 30 až 40 rokov, pričom už teraz sú morálne zastarané.. Za tých 30 rokov sa vystriedajú 3 generácie nových autobusov, samozrejme plne nízkopodlažných, pričom električky takto nebudú mať šancu konkurovať autobusom a budú stále menej atraktívne pre cestujúcich..
Takže skôr sa mi páčila tá prvá možnosť, a to vyrábať vo vlastných dielňach 100% NP električky..
Tie T6 budú asi až za pár rokov, keďže v ex ČSFR sa ako prvé dodávali do BA a KE (tam pochybujem, žeby mali teraz financie a záujem o reko T6), neskôr Ostrava (od r. 1994), Praha (od r. 1995) a do mnohých menších prevádzok v ČR sa ani nikdy nedodali a tuším ani do Brna.
-vyssie cestovne bude od 1.1.2009. S rovnakou istototu aka je pre prijatia EURa. (myslim si, ze to je dokonca politicka objednavka)
-do ciest musis investovat. Ani nie tak do novych ako do oprav povrchov
-to bude tak ci tak
-menej autobusov? nemyslis vazne...Ak by som v sucasnom stave rozhodoval medzi vyradenim 2xT3 a 8xhocijaky klbovy sunt tak viem co si vyberiem
-BID by prave chcel pouzivat busy DPB na niektore linky, do marianky, svateho jura, Mostu pri Ba
-to si bude riesit ZSSK
-Cilek nieco spominal o miliarde na elektricky, skoda ze je tak skupi na slovo. Ne jak Zahradnik, ktory sa pretrca v mediach ked vodicovi na Zochovej skape motor)
Myslim si, ze ist cestou prerabania K2 a 2xT3 na toto http://www.parsnova.cz/index.php?im=63&lang=cz by bola pre elektricky zatial spravna cesta.
(som zvedavy kedy parsnova ci krnov pridu s prerabkou T6tiek na trojclankove vozy aj s novym xsichtikom ? )
Suhlasim. Divim sa ze v tom materialy je to co tam je, nakolko sa hovorilo v par rozhovoroch (napr. aj s Kadnarom) ze DPB chce nove elektricky, ktore chce kompletizovat sam vo svojich dielnach.. tak to asi uz padlo..
Ámos