Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ámos #91670:
K3R sa robí iba z 2x T3 pokiaľ mi moje informácie siahajú.
Reply on: Ámos #91657:

- Investície do ciest - myslel som niektoré rozširovania ciest v centre, prípadne niektoré semafóry (navrhnuté tak, aby to stálo čo najviac)

- Zdá sa mi, že SL má dosť autobusov (a peňazí), a Bratislavská župa by mala tiež prispievať na dopravu v Bratislave

- s tými autobusmi to bola trochu provokácia, ale možno nepotrebujeme mať v roku 2011 80% autobusov v dobe životnosti, ale stačí 70%, ak bude dobrá údržba

Aj mne sa KT3UA celkom páči, ale opakujem, nie je to dobrá investícia na 40 rokov ❗ ❗ ❗
Reply on: Ámos #91670:
Tiez pravda.
Reply on: 810zssk #91666:
modernizaciou 2xT3 na KT3 ziskas o cosi viac priestoru ktory sa teraz nevyuziva (kabina vodica B-vozu plus priestor medzi vozmi) a nizkopodlaznost v strednom clanku. Takisto atakovanie C clankov vandalmi by bolo podla mna mensie ako sucasnosti B vozov.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/f/f4/Moscow_metro.png

v moskve mame zastavku v Metre 🙂

Linka 10 predposledna zastavka "Bratislavskaja" 😛

ta siet metra je hustejsia pomaly ako cela siet naesj MHD ?
Reply on: AAA #91665:
nedava mu nic, vsetko sa pouziva do investicii.
spolocnost s majetkom v hodnote 11,5 miliardy a ziskom cca 200 mil. po zdaneni by mestu ako 59,29% akcionarovi mohla v podobe predaja priniest viac. Vsetko by aj tak zalezalo na cene, ktoru by mesto za BVS mohli dostat.

Mestske lesy odvolavam, kedze novy investor by zrejme drevo vytazil a nic ztoho.

OLO by mozno tiez nebolo naskodu za podmienok, ze by sa zacali starat o cistenie komunikacii a odpadkove kose v meste.
No BVS mesto skutocne mat nemusi. Cenu vodneho a stocneho reguluje aj tak stat.
Reply on: hoppusmark01 #91659:
Ved ja som ani netvrdil. Ja som hovoril o tom ze Kadnar vyhlasil ze chce aby sa UPLNE NOVE vozidla kompletizovali v DPB a nie kupovali od niekoho ineho. Uplne suhlasim s tym co si napisal.
Reply on: Ámos #91657:
Ja by som bol za modernizaciu K2 na K3R a T3-ky by mohli pokracovat na T3P, tie su myslim dostatocne dobre..
Reply on: Ámos #91662:
BVS práve naopak dáva mestu zisk. Mestske lesy tuším tiež nie sú veľmi stratové.
Reply on: Mike #91663:
No, vedel som, že to má niečo spoločné s dvojkou. ? Kto to chce vedieť presne, nech si to nájde, no nie.
Reply on: Valec #91660:
V Brne majú 20 ks, jazdia výlučne v dvojiciach, teda 10 párov a podobne ako pražské, prevedením exteriéru a interiéru najviac pripomínajú naše T6 3. série ?
Reply on: Ámos #91657:
Ak chce mesto ziskat prachy na svoj rozvoj, malo by sa zamysliet ci je naozaj potrebne vlastnit podniky, ktore dokazu alevo by boli schopne fungovat bez mestskych dotacii.
Ci je to OLO, BVS alebo Mestske lesy ci Marianum.
Reply on: hoppusmark01 #91659:
Čo sa týka financovania električiek, je to pre BA nosný systém a teda by sa na tom mohol (alebo mal) podieľať štát, aspoň z 50%..

Mimochodom:
L41 bude predĺžená na Búdkovú!
http://www.idoprava.sk/Appl/WebObjects/IDop.woa/1/wa/articleDetail?articleId=111939&wosid=b48C9xWlk9cZD9LZjSdibw
Reply on: AAA #91658:
V Brne zopár (buď 12 alebo 20) kúskov majú. ?
Amos, drink, 810zssk: stavba úplne nových električiek T3 a K2 nie je najlepšia cesta.. už bol o tom článok aj v dopravnom magazíne.. Nejde o technickú zastaranosť, ale morálnu.. Totiž tie K2 a T3, ktoré budú vyrobnené v roku 2008, tu budú ešte ďalších 30 až 40 rokov, pričom už teraz sú morálne zastarané.. Za tých 30 rokov sa vystriedajú 3 generácie nových autobusov, samozrejme plne nízkopodlažných, pričom električky takto nebudú mať šancu konkurovať autobusom a budú stále menej atraktívne pre cestujúcich..
Takže skôr sa mi páčila tá prvá možnosť, a to vyrábať vo vlastných dielňach 100% NP električky..
Reply on: Ámos #91657:
Tie T6 budú asi až za pár rokov, keďže v ex ČSFR sa ako prvé dodávali do BA a KE (tam pochybujem, žeby mali teraz financie a záujem o reko T6), neskôr Ostrava (od r. 1994), Praha (od r. 1995) a do mnohých menších prevádzok v ČR sa ani nikdy nedodali a tuším ani do Brna.
Reply on: drink #91654:

-vyssie cestovne bude od 1.1.2009. S rovnakou istototu aka je pre prijatia EURa. (myslim si, ze to je dokonca politicka objednavka)
-do ciest musis investovat. Ani nie tak do novych ako do oprav povrchov
-to bude tak ci tak
-menej autobusov? nemyslis vazne...Ak by som v sucasnom stave rozhodoval medzi vyradenim 2xT3 a 8xhocijaky klbovy sunt tak viem co si vyberiem
-BID by prave chcel pouzivat busy DPB na niektore linky, do marianky, svateho jura, Mostu pri Ba
-to si bude riesit ZSSK
-Cilek nieco spominal o miliarde na elektricky, skoda ze je tak skupi na slovo. Ne jak Zahradnik, ktory sa pretrca v mediach ked vodicovi na Zochovej skape motor)

Myslim si, ze ist cestou prerabania K2 a 2xT3 na toto http://www.parsnova.cz/index.php?im=63&lang=cz by bola pre elektricky zatial spravna cesta.
(som zvedavy kedy parsnova ci krnov pridu s prerabkou T6tiek na trojclankove vozy aj s novym xsichtikom ? )
Reply on: drink #91654:
Suhlasim. Divim sa ze v tom materialy je to co tam je, nakolko sa hovorilo v par rozhovoroch (napr. aj s Kadnarom) ze DPB chce nove elektricky, ktore chce kompletizovat sam vo svojich dielnach.. tak to asi uz padlo..
Reply on: Jezo #91643:

Citujem "najvyšší post sa vrátil staronový riaditeľ Vladimír Kovalčík, odvolaný práve pre prieťahy okolo súťaže na Apollo."

V tomto meste je to bieda. Absolútna bieda.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.