Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: fobust #90069:
Detto na Vazovke pri skole na busovej zastavke..ved treba rovno z obyvaciek do skol deti priniest ? Ved MHD nam netreba nie ?
Reply on: fobust #90048:
V tvojich slapajach pojde coraz viac ludi, lebo s MHD to ide dolu kopcom z roka na rok rychlejsie ?

Re #90064 S499.1023: Je to mozne..vlastne teraz som si spomenul, ze par tyzdnov dozadu som tu nieco v podobnom duchu pisal ? Bude zaujimave, kedze najnovsie Ik 4xx su z 1998 roku, (tak im skonci zivotnost podla smernice najneskor 2014), co budu v DP tak o 5 rokov vypravovat. VrakosCeNGace nepocitam. Zostanu tu uz len SOR, SU, dva Medvede. Z toho poctu 3-4 budu chodit do Rakuska. Pokial bude mesto investovat par milionov do vozoveho parku rocne ako teraz (asi su presvedceny, ze bus stoji milion a elektricka tiez..ved staci na ne 200 melonov), tak to bude bieda ..a vlastne nech skrachuje..ved podla Zahranika, su aj ine moznosti cestovania ?
Reply on: S499.1023 #90073:

Nie, tých 15 minút si počkáš na trase z Hauptbahnhofu do stanie pri cintoríne. Zabudol som že už nemôžeš fajčiť ani v strelenej sove.
Reply on: S499.1023 #90076:

Na systém Stuttgart nebude mať pekných pár desiatok rokov. To je pravda....
Reply on: S499.1023 #90077:

Keď sme sa bavili o SORe NB18 že prečo je za točňou usporiadanie pozdĺžne na podestoch, tak si vravel niečo o ráme a tuhosti. V Salzburgu som videl to isté čo v SORe ale bez schodíka. A tu vidím že sa to dá aj úplne bez zásahov, pri rovnej podlahe. Škoda že SOR tam má tie dve sedadlá zbytočne na schode, tie veci pod nimi by sa mohli lepšie rozmiestniť. Takisto som dodnes nepochopil krabicu medzi 2. a 3. dverami pri NB18. Snáď mi to vysvetlí niekto v SORe, že čo tam je.
Reply on: fobust #90075:
Nechápem súvislosti.
Reply on: fobust #90067:
Na rozdiel od Dromológa som v Stuttgarte nestrávil 5,5 hodiny zúrivým šotoušením a presadzovaním vlastnej vyfantazírovanej pravdy ale v súčte nejakých pár mesiacov normálnym životom, odvážim sa tvrdiť, že nehorázne trepe. Systém v Stuttgarte je vynikajúci a na rozdiel od x iných miest Stuttgart vykazuje NÁRAST cestujúcich v MHD. Akurát, že my na to nemáme a ešte dlho (ak vôbec niekledy) mať nebudeme.
Reply on: S499.1023 #90072:

Jasné. Ale všimni si fotku interiéru toho VanHool trolejbusu. Za kĺbom má vo vlečke usporiadanie 2+2. V Salzburgu mali na strane dverí tri sedadlá pozdĺžne na "škatuli". Takže tam tá škatula evidentne byť nemusí. A ja som si myslel že sa v nej skrýva "rám" vlečky, resp. niečo čo zvyšuje tuhosť. Asi to nebude až také nutné. Zasa, v Salzburgu som sa viezol práve takým, ktorý má oproti 3. dverám bedňu s dieselagregátom. bohive či to s tým súvisí... Žeby nádrž?
Reply on: Sati #90070:
Kriste, som napísal VŠETKY. Solaris, Iveco, Volvo, Scania, MAN, SOR...
Reply on: fobust #90071:
Ona Strelená Sova ide z PH do BA 15 minút? Som netušil.
Reply on: fobust #90067:
No tak hlavne autor je legandárny SZKV, čiže Dromológ, čiže Ex-Radio OK, takže jeho reportáže o kniežacích MÁV a podobné bludy by som bral s veľkou rezervou.
Reply on: S499.1023 #90068:

Otravy kyslíkom? ? No mohol by si tých 15 minút vydržať a zapáliť si potom, nie? ?
Reply on: S499.1023 #90066:
no tak daj značky som zvedavy ❗
Reply on: S499.1023 #90065:

Nakoľko robím v Apolle na Prievozskej a občasne sa pohybujem aj mimo budovy (obedy), tak VŽDY vidím ako vo vyhradenom BUS pruhu stoja vozidlá s vyhodenými blikakčkami. Takže asi toľko k BUS pruhom... Na naše podmienky sú skôr výsmechom. Predsalen, zaparkovať na BKV paneloch na Ružinovskej si tí či parkujú v BUS pruhoch len tak neodovolia.
Reply on: fobust #90056:
Tak mňa by najviac potešila tá "v lokalite križovatky ciest Trnavská a Maximiliána Hella", čiže bývalá "Bratislava-cintorín". Hlavne ak by mi po príchode Strelenoej Sovy od Prahy hneď nadväzoval RegioŠuk. LEnže keĎže železnice si neprajú fajčiarov za zákazníkov, tak to aj tak využívať nebudem ? .
http://www.vlaky.net/servis/sprava.asp?lang=1&id=2129

Zaujímavé čítanie. Autor sa viezol autobusom z roku 1987, takže tam tá norma tiež bola porušená. 🙂 Zároveň je vidno o čom sníva Ing. Šestina, myslím že ten systém presne zodpovedá jeho predstave. No tam to budujú od roku 1983 a iba teraz finišujú, nechcem si to predstaviť ako by to dopadlo v prípade BA. Myslím že za rovnaké peniaze sa môže súčasný úzkorozchodný električkový systém prebudovať na moderný nosný systém hodný hlavného mesta. Zároveň je vidno ako duobusy likvidovali trolejbusy. Dúfam že v prípade Bratislavy to bude opačne, že trolejbusy zlikvidujú pseudoduobusy, keď sa DD napojí na mestskú sieť. V tom zmysle, že žiadna pravidelná trolejbusová linka nebude jaziť na naftu.
Reply on: Sati #90060:
Všetky súčasné autobusy čo poznám, majú životnosť 12 rokov, pričom sa NEpočíta s GO.
Reply on: Mike #90051:
Cestná doprava bez vyhradených pruhov nemá šancu - ide v rovnakých kolónach ako IGK a ešte musí aj zastavovať na zastávkach. Lenže mne ide aj o pohodlie - tuná všetci kolegovia sú zo šoférovania nadšení, ale mňa to už po nejakom tom milióne km nebaví a rád použijem MHD, ak tma nebudem musieť stáť, ňuchať bezdomovecký smrad, pozerať na čierne sedačky vzor Ik435BA a podobne. Takže nejde len o čas ale aj o kultúru cestovania. Momentálne chodím do práce cez celú Prahu väčšinou 40 minút električkou a dá sa. Pred domom vleziem do poloprázdnej T3RP, v horšom prípade KT8 non-R, sadnem, vybalím noviny alebo časopis a idem. Autom to trvá obvykle vyše hodiny, predvčerom mi to trvalo dve a štvrť hodiny...
Reply on: Mikimaus #90046:
Pokiaľ viem, tak od roku 2009, tak už veľa času nie je...
Reply on: novacik #90057:
A ako nezainteresovaný uvažuješ veľmi správne. Oni si myslia že akože to logo je červené a už je to všetko jasné, že sa jedná o DPB... Ja si na logu tiež skôr predstavujem hrad a nejaký dopr. prostriedok alebo tak aby bol aspoň z dačoho vedieť že sa jedná o BA..
Ale to niekto zasa dáva peniaze do marketingu a imidžu, lebo s tým sa teraz budú musieť ozdobiť vľetky vozy dpb, nie len MHD ale aj služobné a potom ešte majetok dpb, všetky budovy, vchody a neviem čo ešte... už neplatí fobustova formulka že "pojem imidž spoločnosti je v DPB a. s. neznámy"...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.