Reply on: fobust #90048:
V tvojich slapajach pojde coraz viac ludi, lebo s MHD to ide dolu kopcom z roka na rok rychlejsie ? Re #90064 S499.1023: Je to mozne..vlastne teraz som si spomenul, ze par tyzdnov dozadu som tu nieco v podobnom duchu pisal ? Bude zaujimave, kedze najnovsie Ik 4xx su z 1998 roku, (tak im skonci zivotnost podla smernice najneskor 2014), co budu v DP tak o 5 rokov vypravovat. VrakosCeNGace nepocitam. Zostanu tu uz len SOR, SU, dva Medvede. Z toho poctu 3-4 budu chodit do Rakuska. Pokial bude mesto investovat par milionov do vozoveho parku rocne ako teraz (asi su presvedceny, ze bus stoji milion a elektricka tiez..ved staci na ne 200 melonov), tak to bude bieda ..a vlastne nech skrachuje..ved podla Zahranika, su aj ine moznosti cestovania ?
fobust
Zaujímavé čítanie. Autor sa viezol autobusom z roku 1987, takže tam tá norma tiež bola porušená. Zároveň je vidno o čom sníva Ing. Šestina, myslím že ten systém presne zodpovedá jeho predstave. No tam to budujú od roku 1983 a iba teraz finišujú, nechcem si to predstaviť ako by to dopadlo v prípade BA. Myslím že za rovnaké peniaze sa môže súčasný úzkorozchodný električkový systém prebudovať na moderný nosný systém hodný hlavného mesta. Zároveň je vidno ako duobusy likvidovali trolejbusy. Dúfam že v prípade Bratislavy to bude opačne, že trolejbusy zlikvidujú pseudoduobusy, keď sa DD napojí na mestskú sieť. V tom zmysle, že žiadna pravidelná trolejbusová linka nebude jaziť na naftu.