Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #90090:

To áno, ale 22Tr tam má jeden schodík, nie je plne NP. Asi som mal nejaké divné predstavy. 🙂
Reply on: fobust #90088:
Mne tak isto vyhovuje oddelený celofajčiarsky vozeň, aspoň nemusím vyháňať kupé matky s deťmi.
Reply on: fobust #90086:
A čo je na tom udivujúceho? Však tak to má napr. 22Tr. Ale opakujem ešte raz: SOR je autobus ĽAHKEJ konštrukcie.
Reply on: fobust #90069:
To je problém polície, vymáhateľnosti práva a toho okrasného vlasatého súdruha, čo sa ministrom vnútra nazýva, spolu s jeho šéfom. To nie je fyzikálna vlastnosť buspruhu. V Prahe vidím pravidelne policajtov pokutovať za JAZDU v buspruhu a zastaviť tam si nikto nedovolí. A to si nerobím ilúzie, že tu je to nejaká sláva ale v BA je to proste anarchia a bordel.
Reply on: S499.1023 #90087:

Aj keď som nefajčiar a smrad z cigariet mi vadí, neviem prečo museli zrušiť fajčenie vo vlaku. Nemám s tým problém, pokiaľ sa fajčí v jendom vozni niekde na konci súpravy a smrad sa nešíri celým vlakom. Lenže čo som išiel raz dávnejšie z Prahy vo veľkokapacitnom vozni, tak polovica bola fajčiarska a polovica nefajčiarska. A smrad bol všade. Takže keď fajčiť, tak prosím alebo celý vozeň cez ktorý nemusím prechádzaať (na začiatku alebo konci súpravy - predpokladám že v ICčku nebudem voziť na predstavkoch 1. alebo posledného vozňa bicykel) alebo aspoň uzavreté kupé.
Reply on: fobust #90080:
V osobáku by mi to nevadilo. Ale keď ma nechcú, tak ma nechcú. Budem okrem cigariet smrdieť aj IGK...
Reply on: S499.1023 #90085:

Iste, ja som len bol prekvapený tou fotkou, myslel som si že tam to byť MUSÍ, ako som videl v Salzburgu a ako to vidím v SORe. Podľa toho čo som videl v tej reportáži by tie dvere mohli byť trebárs ak ihneď za kĺbom, teda povedzme 15 cm za ním. Monžo.
Reply on: fobust #90078:
Ale Van Hool nie je SOR.
Reply on: Mikimaus #90082:

Nemám problém ak niekto v BUS pruhu zastaví, niekoho naloží alebo vyloží. Lenže oni si tam stoja aj 10 minút. A odíde jeden, príde ihneď druhý a tak ďalej.
Reply on: Mikimaus #90081:

Ja mám zo Záhradníka pocit že sa riadi tým že dopravný podnik nemá nič spoločné s dopravou. Ľudia, uvedomte si že jediné čo potrebujeme je dobrý imidž. Vzbudiť dojem že sme úspešný firma a navonok tak vyzerať. Asi mu ide presne o to.
Reply on: fobust #90069:
Detto na Vazovke pri skole na busovej zastavke..ved treba rovno z obyvaciek do skol deti priniest ? Ved MHD nam netreba nie ?
Reply on: fobust #90048:
V tvojich slapajach pojde coraz viac ludi, lebo s MHD to ide dolu kopcom z roka na rok rychlejsie ?

Re #90064 S499.1023: Je to mozne..vlastne teraz som si spomenul, ze par tyzdnov dozadu som tu nieco v podobnom duchu pisal ? Bude zaujimave, kedze najnovsie Ik 4xx su z 1998 roku, (tak im skonci zivotnost podla smernice najneskor 2014), co budu v DP tak o 5 rokov vypravovat. VrakosCeNGace nepocitam. Zostanu tu uz len SOR, SU, dva Medvede. Z toho poctu 3-4 budu chodit do Rakuska. Pokial bude mesto investovat par milionov do vozoveho parku rocne ako teraz (asi su presvedceny, ze bus stoji milion a elektricka tiez..ved staci na ne 200 melonov), tak to bude bieda ..a vlastne nech skrachuje..ved podla Zahranika, su aj ine moznosti cestovania ?
Reply on: S499.1023 #90073:

Nie, tých 15 minút si počkáš na trase z Hauptbahnhofu do stanie pri cintoríne. Zabudol som že už nemôžeš fajčiť ani v strelenej sove.
Reply on: S499.1023 #90076:

Na systém Stuttgart nebude mať pekných pár desiatok rokov. To je pravda....
Reply on: S499.1023 #90077:

Keď sme sa bavili o SORe NB18 že prečo je za točňou usporiadanie pozdĺžne na podestoch, tak si vravel niečo o ráme a tuhosti. V Salzburgu som videl to isté čo v SORe ale bez schodíka. A tu vidím že sa to dá aj úplne bez zásahov, pri rovnej podlahe. Škoda že SOR tam má tie dve sedadlá zbytočne na schode, tie veci pod nimi by sa mohli lepšie rozmiestniť. Takisto som dodnes nepochopil krabicu medzi 2. a 3. dverami pri NB18. Snáď mi to vysvetlí niekto v SORe, že čo tam je.
Reply on: fobust #90075:
Nechápem súvislosti.
Reply on: fobust #90067:
Na rozdiel od Dromológa som v Stuttgarte nestrávil 5,5 hodiny zúrivým šotoušením a presadzovaním vlastnej vyfantazírovanej pravdy ale v súčte nejakých pár mesiacov normálnym životom, odvážim sa tvrdiť, že nehorázne trepe. Systém v Stuttgarte je vynikajúci a na rozdiel od x iných miest Stuttgart vykazuje NÁRAST cestujúcich v MHD. Akurát, že my na to nemáme a ešte dlho (ak vôbec niekledy) mať nebudeme.
Reply on: S499.1023 #90072:

Jasné. Ale všimni si fotku interiéru toho VanHool trolejbusu. Za kĺbom má vo vlečke usporiadanie 2+2. V Salzburgu mali na strane dverí tri sedadlá pozdĺžne na "škatuli". Takže tam tá škatula evidentne byť nemusí. A ja som si myslel že sa v nej skrýva "rám" vlečky, resp. niečo čo zvyšuje tuhosť. Asi to nebude až také nutné. Zasa, v Salzburgu som sa viezol práve takým, ktorý má oproti 3. dverám bedňu s dieselagregátom. bohive či to s tým súvisí... Žeby nádrž?
Reply on: Sati #90070:
Kriste, som napísal VŠETKY. Solaris, Iveco, Volvo, Scania, MAN, SOR...
Reply on: fobust #90071:
Ona Strelená Sova ide z PH do BA 15 minút? Som netušil.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.