Nevie tu niekto nahodou, ako to bude po najblizsich zmenach s 93. O "dokaslanej" 93 teraz nikde ani zmienka. Pritom slubovali, ze po poslednej uzasnej zmene ju aspon potiahnu k nemocnici na Antolskej. Teraz nic. Asi je to daleko. Jedine co riesia v Petrzalke je par metrov za mostom... Az na 83, ale ta sa riesi pre Miestny urad!
Donedávna to akýsi veľkoobchod s tabakom (neviem, či Barczi alebo kto) riešil tak, že on nakupoval veľkobalenie a do trafík distribuoval aj menšie množstvá.
"Ono to zalezi aj od toho,ci si ich majitel stanku objedna."
Práve, že si ich neobjedná, pretože (ako som už písal v #88966 ) jeden blok "štvorlístkov" má 100 listov, teda 500 lístkov à 66,- tugrikov, čo znamená 33.000,- nízkoobrátkových peňazí. Všetci stánkári (stánkárky) s ktorými som hovoril ich preto neobjednávajú - neoplatí sa im to.
To bola len otázka času čo zase Záhradník vymyslí, všade kde bol tak len narobil bordel. A keď videl že sa to už nedá napraviť, tak šup šup, rýchlo nohy na plecia a ide sa inde kde ma ešte nepoznájú, a vždy sa tvári že on nič,on muzikant. Napr. čo vyviedli s Rybníčkom v STV, nie je umenie prepustiť 800 ľudí z STV a potom machrovať ako to oni bohovsky po ekonomickej stránke zvládli a televízia má zisk ( z ktorého aj tak musela zaplatiť ešte pokuty), ale je umenie neprepustiť 800 ľudí, a aj napriek tomu dostať spoločnosť do zisku. Ja už len čakám čo bude po zdražení nočných spojov ešte nasledovať, pretože jednoznačne mu toto nevýjde podľa jeho plánov, tak bude musieť zaťať do niečoho iného, alebo jednoducho odíde a po ňom môže niekto iný dávať DPB znova na nohy.
Nezrusia. Len ked nevyde zahradkarov chaoticky pokus (metoda pokus-omyl) a uvidia, ze to bol omyl, tak cuvnu o krok s5. Sam chaotikcy quazi manager zahradkar to povedal do kamery http://www.ta3.com/sk/reportaze/62864_nocna-doprava-v-bratislave-dvojnasobne-zdrazie
ja by som ho vyhodil za kazde jeho medialne vyhlasenie bez milosti. Ze sa vobec nehanbi tak sa strapnovat. Strapnuje ale aj celu SDKU, ktora ho ako svojho najvacsieho odbornika dosadila na politicke miestecko generalneho v DPB...
ze ho este nevymenili... nechapem...
"BA najviac skurwili prisťahovalci, a to PRVEJ generácie" je na tom ista pravda, ale je to uhol pohladu. Kedze pristahovalcov bolo viac nez bratislavcanov, z toho logicky vyplynie, ze mali viac sance kazit, ale nerobili to iba pristahovalci. A co bolo za komunizmu, to radsej nechajme, my to musime napravit.
Som stasnym majitelom elektricenky, a bola pre mna vyhodnejsia aj kvoli nocnej doprave. Teraz uz nocaky vyuzivat nebudem.
A neviem ci je spoplatnenie nocnej dopravy majitelom elektriceniek z hladiska prava v poriadku. Ja som totiz kupil elektricenku s tym, ze plati aj na nocaky. DPB mi od 1. 11. vlastne zneplatnil elektricenku na nocaky, pritom vykony robi ta ista firma.
Ako uz bolo povedane je to krok k zruseniu nocnej dopravy, a tym k usetrenieu fin. prostriedkov. Predsa len v tej firme robia ekonomovia.
O rok bude sprava, ze ako dobre podnik hospodari, setri financie, ze nove vedenie je uspesne. ? ?
Niekedy sa cítim dosť blbo, keď sa môj dobrý známy a evidentne nadpriemerne inteligentný človek rozhodne za každú cenu rozkopávať otvorené dvere, len aby dokázal, že on má pravdu a vie niečo lepšie ako niekto iný. Porovnávaš neporovnateľné. Potomok tretej generácie nie je dostatočný Bratislavčan? Aquila má pravdu, že BA najviac skurwili prisťahovalci, a to PRVEJ generácie, napr. náš blahoslavený exprimátor, staviteľ Mosta SNP a búrač Podhradia, ing. Ladislav Martinák.
"no ja som to pochopil tak ze 191 do Rusoviec NEPOJDE"
Ťažká je diskusia s človekom, ktorý väčšinou chápe skutočnosti inak, ako ostatní...
"Linka č. 191 nebude obsluhovať zastávky Rímsky parčík, Kaštieľ Rusovce a ŽST Rusovce. Zastávky Vývojová až Jarovce bude obsluhovať v opačnom smere ako počas štandardnej premávky (zastávky v smere Jarovce - Rusovce bude obsluhovať pri jazde pod Nový most a zastávky v smere Rusovce - Jarovce bude obsluhovať pri jazde na konečnú Jarovce)." http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=5156
Omieľať to samozrejme môžeme a význam to má. Vedenie DPB aj magistrát to tu veľmi starostlivo sleduje, tak nech vedia, čo si o nich myslia voliči.
Ja osobne okrem toho samozrejme použijem tzv. voľbu nohami a nočnú dopravu nebudem používať, tak ako som ju nepoužíval (pre nepoužitelnosť) za starého grafikonu - taxík je v BA extrémne lacný. Takže či nočnú vylúčia z PCL alebo sa vrátia k starému linkovaniu, je mi srdečne jedno. A nejde o cenu. Taxík bude pre jednu osobu väčšinou drahší. Ide o princíp. Minimálne prijateľné riešenie nočnej dopravy je pre mňa aktuálne linkovanie a grafikon a štandardná tarifa vrátane uznávania PCL.
Prosím Ťa, MEGO, predtým M3go, je dieťa, ktoré nočákom v živote necestovalo (lebo v tom čase musí doma buvinkať) a tu zo seba robí nejakého vodiča... Takže to ber adekvátne k jeho veku.
Keď už sme pri tomto, keby niekto vedel o zachovalej plastovej Tatre 138 (nie 148, tá sa dá bežne kúpiť) - takej s plnými oknami - rozhodne by som mal záujem.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
kiko
A neviem ci je spoplatnenie nocnej dopravy majitelom elektriceniek z hladiska prava v poriadku. Ja som totiz kupil elektricenku s tym, ze plati aj na nocaky. DPB mi od 1. 11. vlastne zneplatnil elektricenku na nocaky, pritom vykony robi ta ista firma.
Ako uz bolo povedane je to krok k zruseniu nocnej dopravy, a tym k usetrenieu fin. prostriedkov. Predsa len v tej firme robia ekonomovia.
O rok bude sprava, ze ako dobre podnik hospodari, setri financie, ze nove vedenie je uspesne. ? ?