Mám zvážené. Pokiaľ chce DPB ruku v ruke s magistrátom odo mňa 44,- SKK za prepravu jednej osoby v nočáku, nepotrebujem takú dopravu, nech ju zrušia. Jede mi o peniaze, ide mi o princíp. Predpokladal som, že tak, ako je to v civilizovaných mestách, sa nočná doprava zabezpečuje preto, aby sa znížili jazdy IGK pod vplyvom alkoholu, nie preto, aby sa na tom vyryžovalo.
ked sa budem chciet dostat v noci domov a nebudem mat 22 korun na hodinovy listok (aj ked cesta domov mi netrva viac ako osem minut:/) nahodou ma v nocaku chyti revizor vyhodi ma z neho a ja ked sa budem snazit dostat pesi domov a niekto ma prepadne tak mozem zazalovat dpb za ublizenie na zdravi? ? ?
Ak by som každý deň cestoval 4 x 30 minút, tak si asi kúpim električenku nie? Mne sa také lístky hodia práve preto, že do BA chodím občas a v peňaženke mám cestovné lístky takmer všetkých MHD v ČR a SR, tak načo ich mať viac, než je nutné?
"Je to lepšie, bo je možné ušetriť 3 až viac korún."
Čo už len v dnešnej dobe znamená úspora troch korún...? Ja tie lístky kupujem (a zháňam) preto, lebo mám na jednom papieriku štyri jazdy a nepotrebujem štyri papieriky. Keď si kúpim celý list z predajného bloku - päť lístkov, mám ich na dvadsať jázd. Namiesto dvadsiatich jednotlivých lístkov. Problém je v ich zháňaní, pretože v stánkoch ich väčšinou nikde nemajú a ja sa ani nečudujem. Dopravný podnik ich distribuuje v blokoch po sto listoch, teda 500 lístkov naraz, čo predstavuje pre stánkára nemalú sumu 33.000,- Sk. Keby ich dodávali v menšom balení, stánkári by ich objednávali. Takto ich kvôli vysokej zablokovanej sume neobjednávajú a jediná istota je v predajniach DPB.
Vo Viedni je to lepšie (samozrejme imho) tam sú osemnásobné - osem dňové lístky, kde jeden štráfik stojí toľko, koľko DVA jednotlivé lístky a platí nie 1,5 hodiny, ako jednotlivý lístok, ale po znehodnotení platí až do 01:00 nasledujúceho dňa, teda prakticky ako 25-hodinový lístok.
súhlas, a ešte pridám bod 3 pre tých, čo na to majú nervy a čas
3) cestovať nočnou dopravou zadarmo, prípadne podľa starej tarify, keďže DPB nesplnil zákonné podmienky na zverejnenie novej tarify, takže je neplatná, jestli se nemejlím
V DNV som našiel 4 takéto stánky: 1. Zast. Pištu Králika, smer mesto; 2. Zast. Milana Marečka, smer mesto; 3. Zast. Novoveská, smer Mlynská; 4. Zast. Kremencová, smer JJ-VW.
Je to lepšie, bo je možné ušetriť 3 až viac korún.
ked uz tak najsevernejsi ? ale neviem ci ten Balkan nepodcenujeme... Myslim ze to nabola BA co nakupila 500 Medvedov skor by som to nazval velka diera v strede europy...
bwd
Čo už len v dnešnej dobe znamená úspora troch korún...? Ja tie lístky kupujem (a zháňam) preto, lebo mám na jednom papieriku štyri jazdy a nepotrebujem štyri papieriky. Keď si kúpim celý list z predajného bloku - päť lístkov, mám ich na dvadsať jázd. Namiesto dvadsiatich jednotlivých lístkov. Problém je v ich zháňaní, pretože v stánkoch ich väčšinou nikde nemajú a ja sa ani nečudujem. Dopravný podnik ich distribuuje v blokoch po sto listoch, teda 500 lístkov naraz, čo predstavuje pre stánkára nemalú sumu 33.000,- Sk. Keby ich dodávali v menšom balení, stánkári by ich objednávali. Takto ich kvôli vysokej zablokovanej sume neobjednávajú a jediná istota je v predajniach DPB.
Vo Viedni je to lepšie (samozrejme imho) tam sú osemnásobné - osem dňové lístky, kde jeden štráfik stojí toľko, koľko DVA jednotlivé lístky a platí nie 1,5 hodiny, ako jednotlivý lístok, ale po znehodnotení platí až do 01:00 nasledujúceho dňa, teda prakticky ako 25-hodinový lístok.