Tarifa je cely subor tych hovadin co sa tam pisu. Takze by to malo byt tak ako pises ty. Aj ked logicky to staci tak ako to bolo KEBY to bolo zverejnene oficialne. Co ak nemam net a necitam noviny?
Informácia o zmene tarify si myslím, že postačuje, keď sa opíše to, o čo v tej zmene ide. Keby to bolo tak ako chceš ty, tak by ten oznam o zmene vyzeral nasledovne:
1. V článku 6 sa za bod 2 vkladá bod 3, ktorý znie: "Bezplatná preprava sa neposkytuje na linkách nočných spojov.",
2. V článku 12 sa za bod 3 vkladá bod 4, ktorý znie: "Turistický cestovný lístok možno použiť na linkách nočných spojov spolu s príplatkom.",...
Myslíš, že toto je lepšie informovanie o zmene tarify? Ja nie.
Čo sa týka hraníc pásma: Podľa teba teda môžem hocikde v celej západnej oblasti mesta v 2. pásma jazdiť na električenku pre 1. pásmo?
Re #88928 Ámos: Myslím si, že tú podmienku nesplnili, keďže tá tarifa bola schválená 30. 10. 2007, ako sa píše na jej konci, čo nie je 15 dní pred 1. 11. 2007.
Veľmi pekne napísané. Len sa mi žiada dodať (aby sme boli voči vedeniam DPB spravodliví), že ťažko mohol mať DPB víziu dopravy v meste, keď neexistovala (17 rokov) vízia mesta (a ani tá, ktorá je teraz v podobe ÚP schválená, za veľa nestojí).
V tarife ani nikde nie je napísané, že lístky za 14 a 18 Sk neplatia v nočných linkách?. Šikovný právnik by človeka, čo cestuje s takýmito lístkami, z pokuty vysekal.
§8 zákona o cestnej doprave písmeno j znie:
Doprvca je povinný
"j) informovať vhodným spôsobom verejnosť o zrušení autobusovej linky alebo o zmene jej trasy, o zmene cestovného poriadku a tarify, prípadne o iných zmenách na autobusovej linke, ktoré sú dôležité vo verejnom záujme, a to najmenej 15 dní vopred, ak ide o pripravované alebo vopred známe zmeny; inak informuje neodkladne, len čo sa o nich dozvie."
A napr. podľa mňa je vhodný spôsob skôr výveska na zastávke, resp. nejaky iný oficiálny spôsob informovania (stránka dpb.sk, ).
Re #88923 Ámos: Neprehral, lebo v článku 13 tarify sa píše: "Hranice tarifných pásiem sú stanovené medzi dvoma hraničnými zástavkami. Držiteľ pásmového predplatného cestovného lístka má právo dojazdu do prvej zastávky nasledujúceho tarifného pásma. Ak spoje linky nezastavujú na hraničnej zastávke, hraničnou zastávkou je nasledujúca zastávka tejto linky. Na zastávkových cestovných poriadkoch je u každej zastávky uvedené tarifné pásmo. "
A teda, to či hraničná zastávka 1. pásma existuje, alebo nie, nie je v tomto prípade podľa mňa dôležité, keďže ak by si mal električenku pre 2. pásmo ti platí len po 1. zastávku 1. pásma, na ktorej linka zastavuje.
Mimochodom, zaujalo ma ze v novej tarife je medzi hranicnymi zastavkami pasiem aj zastavka Riviera, napriek tomu ze uz neexistuje (teraz je Vodarenske muzeum).. a vobec tam nie je definovane tretie pasmo..
Ale ja som nehovoril iba o peniazoch ale aj o lajdactve dielni a neschopnosti pracovnikov. Od vedenia az po vratnikov. Ale aj to je dovod vsetkym jasny a castokrat tu omielany.
Amos: je lakave postavit problem tak, ze bud vam pojde autobus kraksna, alebo nepojde ziadny. Ale ta fotka tej Karosy, co mala zadny ram nenatrety ziadnou farbou, to snad nie je otazka penazi, to je lajdactvo dielni! Urcite by sa nasiel cas i farba na nastriekanie toho plechu, len bol dakto lenivy to spravit! Nehanbia sa dielenski za takto odvedenu pracu? A ak nie, to nevedia ani to, ze nenastriekane to opat rychlo zhnije?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk