Ja si stále myslím, že keby sa na Filiálke urobila koncová stanica a dobre by sa vyriešila okolitá doprava, mohla by to byť najlepšia stanica v Bratislave.
Meno (nick): Na filialku uz vlaky nechodia, jazdi sa tam lena ako posun z Predmestia. O Filialke ako koncovej stanici predmestskej dopravy sa hovori uz strasne dlho. Zeleznica by to chcela, ale nema peniaze. Mesto to nechce, lebo ma zalusk na lukrativne pozemky v strede mesta a tvrdi, ze vraj obcanom to nevyhovuje, ze musia chodit z Tehelneho pola na Februarku cez nadchod a pod.
TeBeCe> No aj ja som v piatok spôsobil strašný výraz vodičovi a dielenským pracovníkom, keď som fotil pokazený Ik280... Ešte po mne aj kričali, ale keďže to bolo na Hlavnej stanici, tak som sa tváril ako nejaký cudzinec, ktorý im nerozumie
Meno (nick): > K2S máme 9, ďalšie dve by mali v apríli (alebo ak všetko dobre pôjde aj koncom marca) odísť na modernizáciu do Šumperka. Na to aby spadli palice niekedy stačí prejsť aj 5 km/h rýchlosťou cez Trnavské mýto smerom na Miletičku, ale aj naopak. Je tam skutočne dobré vedenie... My sme pre zmenu po pohľade na ožratého chlapíka v Ik412 zistili, komu sú naozaj určené tieto autobusy. Taký opilec sa v nich nemusí ťažkopádne driapať po schodoch, stačí mu aj ten jeden z obrubníka do autobusu, lebo aj s tým má značné problémy...
tulenIQue> Blahoželám k prečítaniu celého fóra. To chcelo teda riadnu dávku vytrvalosti (a času) :))) Kdesi medzi historickými verziami týchto stránok nájdeš ešte staršie diskusné fórum, ale tých príspevkov tam je oveľa menej - tuším 80.
TeBeCe> Počítadlo na blokovanie výhybiek? To sa mi dajako nezdá... To by muselo mať detekciu, či ide 2xT3 alebo niečo iné.
tulenique: podla mna T3ky neodblokuju vyhybku prednym zberacom, ale tiez az zadnym...mozno je tam nejake pocitadlo ze kolko zberacov tu vyhybku zablokovalo alebo co....
tebece: ja viem ze T3 musi mat obidva zberace vztycene, akurat mi nie je jasne preco vyhybky funguju so vztycenimi prednymi zberacmi (T3, K2), ale T6 musia mat vztyceny zberac zadny.....
inak prave som docital cele forum od jeho vzniku.....dostal som mnoho odpovedi....
tulenique: T3 musia jazdit na obidva zberace lebo nemaju v kuplovackach vysokonapatove prepojenie tak ako je tomu pri T6, T3S... A pochybujem ze by sa niekomu chcelo menit tie snimace
a este nieco:
robil som zadanie pre katedru casi strojov a nahodu som v autocade nasiel, co som asi pred rokom len tak zo srandy kreslil - osesmnapravovu elinu pre blavu. hodila by sa medzi clanky - scifi(nerealizovane vozidla). ide o skutocne VELOKAPACITNE vozidlo sirky 2500 mm, dlzky 30 020mm, so vzdialenostou otocnych capov 7 400(!!!)mm. ak mate o nu zaujem, napiste. ked sa na nu pozrem dnes, tak par veci je uplne zle vymyslenych(napr.:vyska od temena kolajnice iba 200mm - to by u nas daleko nedosla, takisto podvozky by trebalo urobit, ale vychadzal som z KT8D5N-ky). taktiez som nasiel tie moje 50 metrove vytvory, ktore vsak neboli tak detailne spracovane ako hore uvedena haluz. HEHE.
cafte, dlhsie som tu nebol.
UFO:
13.3. si pisal ze z mudrej literatury vies, ze obsaditelnost KT4 je iba o sest ludi viac ako T6A5.
Z ktorej (???) literatury - mal by som o nu zaujem. napis.
Zadny pantograf:
uz sa mi stalo aj to, ze suprava T6A5 musela pri TESCU cuvat lebo vyhybku to prehodilo (vlastne neprehodilo) tesne pred elinou a ubohy vodic vidiac zelenu si to nevsimol. potom sme cuvali asi sedem metrov HAHA! cize podla mna by to nebola tragedia, ak by jazdili na predny zberac. ved nakoniec ak supravy T3 vyhybku odblokuju uz prvym zberacom, tak preco by to T6A5 nemohli (zeby kvoli tomu, ze maju vzdialenost otocnych capov 6700mm miesto 6400mm a su tym dlhsie?)
JURO:
k tej zastavke pri figare. ak by tu mali chodit osobaky, tak to potrebuje uplnu rekonstrukciu. ved v poslednom case tu nevidim ani tie vlaky co vozia muku(je tu aj mlyn). sice sem tam z okna spatrim vlacik, ale este pred rokom ich tu bolo viac(alebo sa mi to zda?)
K2S:
nemame ich nahodou uz 11, ci 12???, alebo to sa mi zda?
VLADIMIR:
profesionalom (a hlavne takym, ktory aj cez novucicke "vysokorychlostne" vyhybky jazdia max. 30kmh) palice nepadaju, tak naco tie stakovaky mame, neviem. snad teraz budu niektory vodici jazdit na urcitych usekoch rychlejsie, ked budu mat istotu, ze sa im palice (viem, je to neprofesionalne nazvane) po vypadnuti stiahnu. nebudu sa bat, ze strhnu vedenie. len aby to zle nedopadlo...
ALL:
neveiem, ci to patri na stranku, ale videl som toto:
isiel som linkou 6, elina 77xx(nepamatam si presne, ale bol to zadny vozen). na SNPcku jeden chlapik, co sedel tak, ze isiel uz uz padnut hodil kraaaasnu gr..u. zaujimalo by ma, kto to potom upratuje???
Cudujem sa, ze v Blave az teraz mate trolejbusy "so skaredymi navyjakmi". V Presove a Kosiciach su nimi vybavene 14 TrM uz z roku 1999. Naozaj maju par vyhod, hlavne tu, ze pri ich vyhodeni sa pritiahnu automaticky k streche. Tu ale este len sranda zacina, lebo vodic ich potom musi odblokovat, pricom pouziva opravarsky kluc a kym vyprostuje zablokovane zberace, natriasa sa cely trolejbus.
Technicky su mozno tie navyjaky dobre, nevravim, ale mohli ich obalit niecim krajsim (trebars ako mali 9Tr :)), alebo aspon natret na cerveno, nech splyvaju s naterom. Sak takto to kazi dojem pri pohlade odzadu na voz.
Kua, ale lubia sa mi tie 15TrM-ky. Naco by nam boli 21Tr ? ;))) Sak aj tieto su pekne. Len keby ich bolo viac. Pridu tento rok este nejake 15TrM-ky ?
KLF > Tie navyjaky sú ako z niakej supervojenskej pancierovej techniky, ale poteším ťa, bude sa jazdiť s týmito. Majú zopár vymožeností, napr. že dokážu zamknúť lano v akejkoľvek polohe otočením jednoho čudlíku a v prípade vyhodenia palíc ich pritiahnu k streche.
A tie 15trM-ky su fakt pekne !! Vcera som si ich bol pozriet. Inak tie navyjaky vzadu su predpokladam iba nejake provizorne, alebo zabalene, alebo co. To snad nie su tie s ktorymi budu behat ?!
Ale su krasne tie vozy... Tipujem, ze od pondelka su v premavke.
Inak hej, 210 si zasluzi klbaky, ale 207 v spicke urcite tiez.
tulenique: uz aj o tomto probleme tu raz prebiehala diskusia :-))) Je to kvoli blokovaniu vyhybiek, aby sa nestalo ze dalsi voz prehodi vyhybku este ked je tam predchadzajuci (vyhybka sa totiz odblokuje ked zberac prejde cez urcite miesto). Minule sa mi jeden vodic stazoval ale ze je to dost blbe, lebo pri jazde na zadny zberac sa vyhybka prehadzuje uplne tesne pred vyhybkou, cize vodic sa musi castokrat postavit a pozriet sa ci sa mu vyhybka vobec prehodila...
A este jedna laicka otazocka: Preco supravy elektriciek T6A5 prip T3S maju vzdy zdvihnuty zadny zberac? pred casom tu bola rec o vymene predneho za zadny, nestacilo by dvihat miesto zadneho predny pantograf???
sorry ak je to kravina, skutocne som co sa tohto tyka znacny laik, preto sa pytam....
No vcera som bol daco vybavovat na Patronke a tak som hodil ockom aj cez plot Hrobonky......Videl som tam tie nove vozy Tr15M, dost sa mi pacili, akurat sa mi volako nezdali tie "navijaky motuzov na stahovanie palic (el. zberacov)", neviem to zial popisat odborne.... Preco to maju take skarede, ved tie nove Tr15 co jazdia aj na linke 202 to maju podstatne krajsie riesene..... A ake dalsie rozdiely su medzi tou poslednou seriou Tr15 tymi novymi Tr15M?
A bol som na tej Hrobonke asi tak o 15.15 a napriek tomu ze pomaly zacinala dopravna spicka (aspon si myslim), tak tri klbove Tr15 tam stali (boli to 6604, 6610, 6614) preco??? ved dlhe trolejbusy by sa na takej 201ke zisli ako sol!
all: Citali ste dnes vo vecerniku ten clanok o rozmlatenych a ukradnutych oznacovacoch ?? Bola tam jedno riesenie ako zastavit ten vandalizmus....Ze v krajnom pripade nebudu v zadnych voznoch elektriciek oznacovace listkov a budu tam moct nastupit len cestujuci s elekricenkami... dobre cooo ??
Keby mohli pohlady zabijat tak teraz uz toto nepisem...:-)) Som fotil dnes jeden Tam-ik pri Botanickej zahrade a ten vodic na mna vrhol taky zabijacky pohlad...hehehe...ktovie co si myslel prave v tej chvili...ale ja som sa tvaril ze sa nic nedeje (no dufam ze aspon ta fotka bude stat za to) :-)))
TeBeCe
Keby mohli pohlady zabijat tak teraz uz toto nepisem...:-)) Som fotil dnes jeden Tam-ik pri Botanickej zahrade a ten vodic na mna vrhol taky zabijacky pohlad...hehehe...ktovie co si myslel prave v tej chvili...ale ja som sa tvaril ze sa nic nedeje (no dufam ze aspon ta fotka bude stat za to) :-)))