Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Meno (nick):   :)

Meno (nick): :)

cafte, dlhsie som tu nebol.
UFO:
13.3. si pisal ze z mudrej literatury vies, ze obsaditelnost KT4 je iba o sest ludi viac ako T6A5.
Z ktorej (???) literatury - mal by som o nu zaujem. napis.

Zadny pantograf:
uz sa mi stalo aj to, ze suprava T6A5 musela pri TESCU cuvat lebo vyhybku to prehodilo (vlastne neprehodilo) tesne pred elinou a ubohy vodic vidiac zelenu si to nevsimol. potom sme cuvali asi sedem metrov HAHA! cize podla mna by to nebola tragedia, ak by jazdili na predny zberac. ved nakoniec ak supravy T3 vyhybku odblokuju uz prvym zberacom, tak preco by to T6A5 nemohli (zeby kvoli tomu, ze maju vzdialenost otocnych capov 6700mm miesto 6400mm a su tym dlhsie?)

JURO:
k tej zastavke pri figare. ak by tu mali chodit osobaky, tak to potrebuje uplnu rekonstrukciu. ved v poslednom case tu nevidim ani tie vlaky co vozia muku(je tu aj mlyn). sice sem tam z okna spatrim vlacik, ale este pred rokom ich tu bolo viac(alebo sa mi to zda?)

K2S:
nemame ich nahodou uz 11, ci 12???, alebo to sa mi zda?

VLADIMIR:
profesionalom (a hlavne takym, ktory aj cez novucicke "vysokorychlostne" vyhybky jazdia max. 30kmh) palice nepadaju, tak naco tie stakovaky mame, neviem. snad teraz budu niektory vodici jazdit na urcitych usekoch rychlejsie, ked budu mat istotu, ze sa im palice (viem, je to neprofesionalne nazvane) po vypadnuti stiahnu. nebudu sa bat, ze strhnu vedenie. len aby to zle nedopadlo...

ALL:
neveiem, ci to patri na stranku, ale videl som toto:
isiel som linkou 6, elina 77xx(nepamatam si presne, ale bol to zadny vozen). na SNPcku jeden chlapik, co sedel tak, ze isiel uz uz padnut hodil kraaaasnu gr..u. zaujimalo by ma, kto to potom upratuje???
Cudujem sa, ze v Blave az teraz mate trolejbusy "so skaredymi navyjakmi". V Presove a Kosiciach su nimi vybavene 14 TrM uz z roku 1999. Naozaj maju par vyhod, hlavne tu, ze pri ich vyhodeni sa pritiahnu automaticky k streche. Tu ale este len sranda zacina, lebo vodic ich potom musi odblokovat, pricom pouziva opravarsky kluc a kym vyprostuje zablokovane zberace, natriasa sa cely trolejbus.
Technicky su mozno tie navyjaky dobre, nevravim, ale mohli ich obalit niecim krajsim (trebars ako mali 9Tr :)), alebo aspon natret na cerveno, nech splyvaju s naterom. Sak takto to kazi dojem pri pohlade odzadu na voz.
Kua, ale lubia sa mi tie 15TrM-ky. Naco by nam boli 21Tr ? ;))) Sak aj tieto su pekne. 🙂 Len keby ich bolo viac. Pridu tento rok este nejake 15TrM-ky ?
KLF > Tie navyjaky sú ako z niakej supervojenskej pancierovej techniky, ale poteším ťa, bude sa jazdiť s týmito. Majú zopár vymožeností, napr. že dokážu zamknúť lano v akejkoľvek polohe otočením jednoho čudlíku a v prípade vyhodenia palíc ich pritiahnu k streche.
A tie 15trM-ky su fakt pekne !! Vcera som si ich bol pozriet. Inak tie navyjaky vzadu su predpokladam iba nejake provizorne, alebo zabalene, alebo co. To snad nie su tie s ktorymi budu behat ?!
Ale su krasne tie vozy... Tipujem, ze od pondelka su v premavke.
Inak hej, 210 si zasluzi klbaky, ale 207 v spicke urcite tiez.
tulenique: uz aj o tomto probleme tu raz prebiehala diskusia :-))) Je to kvoli blokovaniu vyhybiek, aby sa nestalo ze dalsi voz prehodi vyhybku este ked je tam predchadzajuci (vyhybka sa totiz odblokuje ked zberac prejde cez urcite miesto). Minule sa mi jeden vodic stazoval ale ze je to dost blbe, lebo pri jazde na zadny zberac sa vyhybka prehadzuje uplne tesne pred vyhybkou, cize vodic sa musi castokrat postavit a pozriet sa ci sa mu vyhybka vobec prehodila...
A este jedna laicka otazocka: Preco supravy elektriciek T6A5 prip T3S maju vzdy zdvihnuty zadny zberac? pred casom tu bola rec o vymene predneho za zadny, nestacilo by dvihat miesto zadneho predny pantograf???

sorry ak je to kravina, skutocne som co sa tohto tyka znacny laik, preto sa pytam....
No vcera som bol daco vybavovat na Patronke a tak som hodil ockom aj cez plot Hrobonky......Videl som tam tie nove vozy Tr15M, dost sa mi pacili, akurat sa mi volako nezdali tie "navijaky motuzov na stahovanie palic (el. zberacov)", neviem to zial popisat odborne.... Preco to maju take skarede, ved tie nove Tr15 co jazdia aj na linke 202 to maju podstatne krajsie riesene..... A ake dalsie rozdiely su medzi tou poslednou seriou Tr15 tymi novymi Tr15M?

A bol som na tej Hrobonke asi tak o 15.15 a napriek tomu ze pomaly zacinala dopravna spicka (aspon si myslim), tak tri klbove Tr15 tam stali (boli to 6604, 6610, 6614) preco??? ved dlhe trolejbusy by sa na takej 201ke zisli ako sol!
all: Citali ste dnes vo vecerniku ten clanok o rozmlatenych a ukradnutych oznacovacoch ?? Bola tam jedno riesenie ako zastavit ten vandalizmus....Ze v krajnom pripade nebudu v zadnych voznoch elektriciek oznacovace listkov a budu tam moct nastupit len cestujuci s elekricenkami... dobre cooo ??

Keby mohli pohlady zabijat tak teraz uz toto nepisem...:-)) Som fotil dnes jeden Tam-ik pri Botanickej zahrade a ten vodic na mna vrhol taky zabijacky pohlad...hehehe...ktovie co si myslel prave v tej chvili...ale ja som sa tvaril ze sa nic nedeje (no dufam ze aspon ta fotka bude stat za to) :-)))
d3k0: xixixi...kto to sedi v tej 7602 ?? :-)))))))))
Spectre: Nie, už 4 dni 21 🙂

tr3mp: Ik412 chodí ako 82/10, 17.03 má posledný odchod z Hlavnej stanice.

DHM: Asi sa aj na 15TrMky čaká, kým zhrdzavejú... 1701 už hrdzavá je - minimálne v motore... Škoda, že nebol ten plánovaný krst...
All: tie 412 čo tvrdli mesiac vo vozovni boli asi testované. Určite ich nakladali betónovými kvádrami, aby si zvykli na preťaženosť cestujúcimi v premávke a jazdili s nimi po horských cestách, aby sa presvedčili či tlmiče a nápravy vydržia kvalitu bratislavských ciest.
Tak konecne: 1701, a kde je ten slavnostny krst???
d3k0: Dnes rano isiel okolo 8:00 ako 82 sluzobna jazda dole Rackom uzasnou rychlostou, takze uz sa asi "zabehal"!!!

Kedy sa zacnu po meste tie nove 15Tr...
Asi musia tiez mesiac "schnut" na Hrobonke...
...no ved vlastne uvidime...

Greetings to all!!!
Trikrat hura pre 1701!!!
PS Vy to updatujete alebo to blbne len tak?
D3ko ja som iba vtipkoval, ale aj tak sa mi to nezda. He, he.
COLOR: na stranke dpb je napisane, ze tie udaje su k 31.12.99 ... je sice zvlastne, ze tam dali rok a stvrt stare udaje, ale asi budu presne
neviete nahodou, kedy chodi ta 1701 poobede okolo takej 16:30? chcel by som sa zviest, ale ist na ten bus tak na slepo na mi nechce ...
Juro> Ja viem, že d3k0 vyzerá na 14, ale on má v skutočnosti 20 🙂
All> Ty koxo, len-tak si idem zo školy, vystúpim z tridsaťdeviny a čo nevidím: nejaký divný autobus na osemdesiatdvojke. Potešil som sa, že mám šťastie a hneď som nastúpil do novučkého Ik412 č. 1701. Tu sú moje dojmy: Vodič sa s tým asi bál jazdiť rýchlejšie ako 35, takže sa to dosť vlieklo. Neviem teda, či to má fakt taký lenivý motor, alebo to bolo len štýlom jazdy. 1. označovač je už pokazený. Interiér je ušmudlaný, pôsobí ako keby ho ohmatkávali delenskí pracovníci po celodennej šichte. Pri prvých dverách je skvelá plošinka na odkladanie školských tašiek. Kvôli prednej náprave sa tam už nezmestila sedačka. Sedačka za kabínou vodiča (ktorá je mimochodom otrasná) má takú veľkosť, že bude zrejme určená pre tučnejšie tetušky. Je to asi tak 1.5x normálnej veľkosti. Zvuk "nevystupovať" je dosť zaujímavý, pripomína skôr hlásenie nasledujúcej zastávky. Ach samozrejme, zastávky to nehlási... Mali ste vidieť tie pohľady ľudí, keď nastupovali. Všetci automaticky "išli po schodoch", takže sa divne prevalili cez dvere dnu a neveriacky krútili hlavou... Keď som prišiel na Kúpalisko Matador, narýchlo som ten bus pofotil (bolo šero, neviem čo z toho bude) a vodič pekne služobnou jazdou odišiel do vozovne. Potom mi prišiel šrot č. 1068 a bol som veľmi rád, že sa to dostalo až na Trnavské mýto, kde som vystúpil. Ešteže to išlo trochu rýchlejšie ako Ik412...

Color> Možno na www.dpb.sk nie je na nás link preto, lebo nás hádžu do jedného vreca s nemenovanou stránkou, ktorá o nich svojho času napísala, že na tie stránky sa dá pozerať iba po hodinovej meditácii a aj to iba jedným okom... Keď bol Spectre u autora www.dpb.sk, spočiatku bol na neho véééľmi nabrúsený a až keď vysvitlo, že my sme úplne iná stránka, dalo sa s ním debatovať. Ale aj tak sa mu nepáčilo množstvo našich reklám na zastávkach...

Juro> Bol som síce malé decko (pre kolegov z MD "detsko"), ale v kočíku som rozhodne nebol. Dlhé roky som opatroval doma cestovný poriadok, v ktorom boli ešte uvedené vlaky na Filiálku.
Color: Osobaky na Filialke to nie je haluz to bola tvrda realita. Ved su tam este nastupistia, tak isto za Figarom (pri Slimaku) je este stale zastavka Bratislava-Slovany. Dnes som studoval "Program rozvoja zeleznicnych ciest do roku 2010" a stale sa s nou uvazuje. No ale zo su zase haluze vedenia ZSR.
Inak D3ko mne pripada, ze ty si tam tie osobaky mohol zazit este tak v polohe lezmo v kociku.
Ale inak by to bolo super, keby tam tie vlaky chodili stale, Vzdy lepsie ako taky nepodarok ako Nove Mesto.

Tie I412 boli asi hned zaradene medzi historicke vozidla a jazdit budu asi az pri nejakom vyroci- ze by 4.4.? (no ale to su zase moje haluze).
Color-Sorry, ale 7109-7101=8 ne 9. Jinak samozřejmě
7101 až 7109 je samozřejmě 9. Můžu se taky zeptat
jak je možný, že déle jak měsíc nenasadil DPB nízkopodlažní Ikarusy 412. To se to homologuje?
Vždyť u nás v Praze se přiveze vůz z Karosy, ologuje
se, naprogramuje, připraví pro provoz a druhý den
od dodání se nasazuje na linky s cestujícími.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.