Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
No citanie fora mi prinieslo nejake nove poznatky, a urcite aj hodne zisku sprivatizovanemu telecomu, bol som totiz stale on-line.

No a tak sa pytam vo fore bola zmienka o trolejbusovom "vlaku" Tr12, cize dvoch spriahnutych Tr9? Ako bola smerovo riadena ta zadna Tr9ka???

Ked si predstavim zeleznicnu (a nebodaj aj autobusovu) stanicu na Filialke, tak som od blazenosti cely bez seba.....ale to je skutocne len ruzovy sen. Inak viete si predstavit taku zeleznicnu stanicu Filialka riesenu ako je Wien Mitte (je cela pod zemou) ? to by bolo......
Spectre: No hej, s dvomi senzormi by to slo. Ale s jednym urcite nie 🙂
Spectre: no sak hovorim ze je tam dajaky citac :-)))))))))
TeBeCe + d3k0 > Preboha, vysokoškoláci, toto Vás na FEI neučili! To je jednoducho sprostý čítač, ktorý sa dá urobiť zo zopár integráčov. Princíp bude asi taký, že pri prechode lišty cez senzor jedna si to pripočíta +1, cez druhý senzor -1 a keď tam je 0, tak výhybku odblokuje.
D3ko: Plny suhlas, ale magistrat si mysli, ze predmestsku dopravu je lepsie ukoncit na Predmesti, kde sa aj planoval prestup na metro. Staci sa pozriet do vlakov prichadzajucich od Trnavy, alebo Galanty. Minimalne 70 % cestujucich pokracuje na Hlavnu stanicu, tak preco ich chce nejaky magorko voziaci sa do prace autom nutit vystupovat na kraji mesta a prestupovat na MHD, ked by sa mohli vlakom dostat az skoro do centra. Maloktore mesto v Europe ma taku nepodarenu dopravnu politiku ako Blava. Mali sme tu krasnu trat cez centrum, ktoru sme si zrusili a teraz si tlacime do hlavy kaleraby o Matrametre. Ale to som tu uz niekedy pisal. Nech zije gumokolesova lobby.
Ja si stále myslím, že keby sa na Filiálke urobila koncová stanica a dobre by sa vyriešila okolitá doprava, mohla by to byť najlepšia stanica v Bratislave.
Meno (nick): 🙂 Na filialku uz vlaky nechodia, jazdi sa tam lena ako posun z Predmestia. O Filialke ako koncovej stanici predmestskej dopravy sa hovori uz strasne dlho. Zeleznica by to chcela, ale nema peniaze. Mesto to nechce, lebo ma zalusk na lukrativne pozemky v strede mesta a tvrdi, ze vraj obcanom to nevyhovuje, ze musia chodit z Tehelneho pola na Februarku cez nadchod a pod.
TeBeCe> No aj ja som v piatok spôsobil strašný výraz vodičovi a dielenským pracovníkom, keď som fotil pokazený Ik280... Ešte po mne aj kričali, ale keďže to bolo na Hlavnej stanici, tak som sa tváril ako nejaký cudzinec, ktorý im nerozumie 🙂

Meno (nick): 🙂 > K2S máme 9, ďalšie dve by mali v apríli (alebo ak všetko dobre pôjde aj koncom marca) odísť na modernizáciu do Šumperka. Na to aby spadli palice niekedy stačí prejsť aj 5 km/h rýchlosťou cez Trnavské mýto smerom na Miletičku, ale aj naopak. Je tam skutočne dobré vedenie... My sme pre zmenu po pohľade na ožratého chlapíka v Ik412 zistili, komu sú naozaj určené tieto autobusy. Taký opilec sa v nich nemusí ťažkopádne driapať po schodoch, stačí mu aj ten jeden z obrubníka do autobusu, lebo aj s tým má značné problémy...

tulenIQue> Blahoželám k prečítaniu celého fóra. To chcelo teda riadnu dávku vytrvalosti (a času) :))) Kdesi medzi historickými verziami týchto stránok nájdeš ešte staršie diskusné fórum, ale tých príspevkov tam je oveľa menej - tuším 80.

TeBeCe> Počítadlo na blokovanie výhybiek? To sa mi dajako nezdá... To by muselo mať detekciu, či ide 2xT3 alebo niečo iné.
tulenique: podla mna T3ky neodblokuju vyhybku prednym zberacom, ale tiez az zadnym...mozno je tam nejake pocitadlo ze kolko zberacov tu vyhybku zablokovalo alebo co....
tebece: ja viem ze T3 musi mat obidva zberace vztycene, akurat mi nie je jasne preco vyhybky funguju so vztycenimi prednymi zberacmi (T3, K2), ale T6 musia mat vztyceny zberac zadny.....

inak prave som docital cele forum od jeho vzniku.....dostal som mnoho odpovedi....
tulenique: T3 musia jazdit na obidva zberace lebo nemaju v kuplovackach vysokonapatove prepojenie tak ako je tomu pri T6, T3S... A pochybujem ze by sa niekomu chcelo menit tie snimace 🙂
TeBeCe: vdaka za vyjasnenie, ale preco potom T3 mozo mat zdvihnuty aj predny zberac? alebo by nepomohlo zmenit umiestnenie toho snimacu na zberac?

sorry, ze sa pytam na veci, kt. tu odzneli, ale toto forum nesludujem zial od jeho vzniku.......

all: ake su rozdiely medzi 15Tr (ta nova seria co jazdi napr. aj na 202) a este "tepluckymi" 15TrM???

dik
Majkl >
tak ten TAMBUS už asi zase jazdí, ja som ho videl takisto

Vladimír >
je to možné, ale do Blavy v roku 1999 žiadny trolejbus nedošiel, takže je to novinka.

Nick >
pošli nám tú električku na mail - aj vo formáte z ACADu, alebo niako v jpg - najlepšie aj tak aj tak.

K2Siek je v Blave iba 9!
By the way, dnes som videl 2410 na 83, takze ako je to s tou prevodovkou?
Meno (nick):   :)

Meno (nick): :)

a este nieco:
robil som zadanie pre katedru casi strojov a nahodu som v autocade nasiel, co som asi pred rokom len tak zo srandy kreslil - osesmnapravovu elinu pre blavu. hodila by sa medzi clanky - scifi(nerealizovane vozidla). ide o skutocne VELOKAPACITNE vozidlo sirky 2500 mm, dlzky 30 020mm, so vzdialenostou otocnych capov 7 400(!!!)mm. ak mate o nu zaujem, napiste. ked sa na nu pozrem dnes, tak par veci je uplne zle vymyslenych(napr.:vyska od temena kolajnice iba 200mm - to by u nas daleko nedosla, takisto podvozky by trebalo urobit, ale vychadzal som z KT8D5N-ky). taktiez som nasiel tie moje 50 metrove vytvory, ktore vsak neboli tak detailne spracovane ako hore uvedena haluz. HEHE.
Meno (nick):   :)

Meno (nick): :)

cafte, dlhsie som tu nebol.
UFO:
13.3. si pisal ze z mudrej literatury vies, ze obsaditelnost KT4 je iba o sest ludi viac ako T6A5.
Z ktorej (???) literatury - mal by som o nu zaujem. napis.

Zadny pantograf:
uz sa mi stalo aj to, ze suprava T6A5 musela pri TESCU cuvat lebo vyhybku to prehodilo (vlastne neprehodilo) tesne pred elinou a ubohy vodic vidiac zelenu si to nevsimol. potom sme cuvali asi sedem metrov HAHA! cize podla mna by to nebola tragedia, ak by jazdili na predny zberac. ved nakoniec ak supravy T3 vyhybku odblokuju uz prvym zberacom, tak preco by to T6A5 nemohli (zeby kvoli tomu, ze maju vzdialenost otocnych capov 6700mm miesto 6400mm a su tym dlhsie?)

JURO:
k tej zastavke pri figare. ak by tu mali chodit osobaky, tak to potrebuje uplnu rekonstrukciu. ved v poslednom case tu nevidim ani tie vlaky co vozia muku(je tu aj mlyn). sice sem tam z okna spatrim vlacik, ale este pred rokom ich tu bolo viac(alebo sa mi to zda?)

K2S:
nemame ich nahodou uz 11, ci 12???, alebo to sa mi zda?

VLADIMIR:
profesionalom (a hlavne takym, ktory aj cez novucicke "vysokorychlostne" vyhybky jazdia max. 30kmh) palice nepadaju, tak naco tie stakovaky mame, neviem. snad teraz budu niektory vodici jazdit na urcitych usekoch rychlejsie, ked budu mat istotu, ze sa im palice (viem, je to neprofesionalne nazvane) po vypadnuti stiahnu. nebudu sa bat, ze strhnu vedenie. len aby to zle nedopadlo...

ALL:
neveiem, ci to patri na stranku, ale videl som toto:
isiel som linkou 6, elina 77xx(nepamatam si presne, ale bol to zadny vozen). na SNPcku jeden chlapik, co sedel tak, ze isiel uz uz padnut hodil kraaaasnu gr..u. zaujimalo by ma, kto to potom upratuje???
Cudujem sa, ze v Blave az teraz mate trolejbusy "so skaredymi navyjakmi". V Presove a Kosiciach su nimi vybavene 14 TrM uz z roku 1999. Naozaj maju par vyhod, hlavne tu, ze pri ich vyhodeni sa pritiahnu automaticky k streche. Tu ale este len sranda zacina, lebo vodic ich potom musi odblokovat, pricom pouziva opravarsky kluc a kym vyprostuje zablokovane zberace, natriasa sa cely trolejbus.
Technicky su mozno tie navyjaky dobre, nevravim, ale mohli ich obalit niecim krajsim (trebars ako mali 9Tr :)), alebo aspon natret na cerveno, nech splyvaju s naterom. Sak takto to kazi dojem pri pohlade odzadu na voz.
Kua, ale lubia sa mi tie 15TrM-ky. Naco by nam boli 21Tr ? ;))) Sak aj tieto su pekne. 🙂 Len keby ich bolo viac. Pridu tento rok este nejake 15TrM-ky ?
KLF > Tie navyjaky sú ako z niakej supervojenskej pancierovej techniky, ale poteším ťa, bude sa jazdiť s týmito. Majú zopár vymožeností, napr. že dokážu zamknúť lano v akejkoľvek polohe otočením jednoho čudlíku a v prípade vyhodenia palíc ich pritiahnu k streche.
A tie 15trM-ky su fakt pekne !! Vcera som si ich bol pozriet. Inak tie navyjaky vzadu su predpokladam iba nejake provizorne, alebo zabalene, alebo co. To snad nie su tie s ktorymi budu behat ?!
Ale su krasne tie vozy... Tipujem, ze od pondelka su v premavke.
Inak hej, 210 si zasluzi klbaky, ale 207 v spicke urcite tiez.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.