Reply on: Ámos #88621:
Cieľom súťaže je vytvoriť grafické logo – značku pre Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť. Logo sa bude používať na externú komunikáciu a prevádzkové potreby (letáky, prospekty, vizitky, hlavičkový papier, webová stránka, propagačné predmety, označenie vozidiel MHD, ***označenie na oblečení vodičov,*** informácie vo vozidlách a na zastávkach MHD, informačné tabule a panely a pod.
kecho
"V praxi to bude vyzerať tak, že samotní vodiči sa nebudú o nič starať. Sadu letného a zimného oblečenia a obuvi bude zabezpečovať dodávateľská firma. Tá bude oblečenie aj meniť, prať, žehliť a baliť. Vodiči sa budú už len prezliekať do čistých uniforiem. Predpokladané náklady sú 10 miliónov korún."
ide zrejme o ročné náklady, nie? tj asi tak 1 bus (Soláče tuším stáli cca 9,5) za rok...
aj tak som zvedavý, koľko im to vydrží - aby o 15 rokov nemali ešte tie isté, čo nafasujú o rok (žiarivý príklad sú busy premávajúce po životnosti)