Ja osobne som zvedavy na tie uniformy, a dufam, ze budu aspon pohodlne, ked uz nic ine...
Aj revizory budu mat svoje uniformy? Alebo to bude z "revizor shopu"? ?
"V praxi to bude vyzerať tak, že samotní vodiči sa nebudú o nič starať. Sadu letného a zimného oblečenia a obuvi bude zabezpečovať dodávateľská firma. Tá bude oblečenie aj meniť, prať, žehliť a baliť. Vodiči sa budú už len prezliekať do čistých uniforiem. Predpokladané náklady sú 10 miliónov korún."
ide zrejme o ročné náklady, nie? tj asi tak 1 bus (Soláče tuším stáli cca 9,5) za rok...
aj tak som zvedavý, koľko im to vydrží - aby o 15 rokov nemali ešte tie isté, čo nafasujú o rok (žiarivý príklad sú busy premávajúce po životnosti)
78 zrejme buď skončí na Šafku, alebo pôjde cez Apollo k - TPD (?) / Dostihovej (?) / Ovsište (?) alebo sa bude točiť EuBa/Bosákova a späť (?)
50 asi tiež pôjde cez Apollo veď na Krasovského už spravili tú odbočku a dá sa tak pred mostom stočiť aj doľava...
? No 78 bude meškať večne pokial sa nerozširi most vo Vrakuni nerozširi sa Ružinovská cesta od Astronomickej po Tomašikovú a takto by som mohol pokračovať aš po Muchovo námestie ale tešim sa na jednu vec ked uzavrú stari most kade ma na 78 a 50 presmerujú ?
Fakt dosť dobré. Neviem v akom štádiu sú jednotlivé projekty, ale dúfam, že sa budú realizovať čo najskôr. Už sa na to teším, napríklad na AS Mlyn. nivy. Chodím tade každý deň, a momentálne to nevyzerá najlepšie, ale podľa týchto plánov sa to dúfam čoskoro zmení (a hlavne s ohľadom na projekt Twin City). Proste rád sledujem, ako sa bratislava rozvíja, a toto je dosť veľký krok. ?
Zaujimave dokumenty. Keby som mal najbližšie do Vianoc niekedy voľno, rád si preštudujem.
Vďaka tebe ich nebudem musieť sám vyhľadávať, stačí si imhd pozrieť ?
Vysoko sofistikovaý slovinský produkt SEM-TAM BUS nemal pri dodaní ani kabínku vodiča. Keď DP protestoval, že objednal vozidlo s kabínkou, prvá reakcia bola "U nás nikto kabínku nemá a jazdí sa, čo si to vymýšľate", keď toto zdôvodnenie nebolo akceptované a páni pochopili, že "nema problema" ani "maňana" nebude fungovať, zhromaždili si nejaké prebytočné madlá, sklá a plexisklá a začali tvoriť kabínku. Takže sa niet čo diviť tomu, že nie sú sklá ani pri dverách.
uz niekolkokrat som volal na dispecing, ked nesla L20 > 5 minut. vzdy mi boli schopni povedat kde v prdeli ten voz je, raz som ich sice musel uistovat, ze som si spravne pozrel CePo, ale potom zistili, ze zalozak pojde, no az nabuduce kolo...takisto som zistoval preco nesla L28 (naburala) a preco nejde namiesto nej napr. DD ZV (hradil L32 a ine ZV nebolo)...
"L83 sa poriadne zaplni kym pride na Vlastenecke"
prechodom 84 cez hraničiarov sa tým pádom rozdielia ľudia do 2 busov a na Vlasteneckom už nebude bus chodiť tak natrepaný - veď predsa existuje fantasticky fungujúci preklad - 83+84 každé 4 minúty ?
Re #88559 Malic:
"useku Jungmanova - Ovsiste chodi plna v oboch smeroch len v spicke."
možno teraz v úseku Bulíkova - Hraničiarov príp Vlastenecké - Ovsište bude lepšie využitá celý deň... pokiaľ sa to nevyskúša, nezistíš
Re #88566 Ámos:
začína 7:30, nie 8:30 (aspoň nedávno to tak ešte bolo - žeby sa už niečo zmenilo?)
Re #88567 ear4:
dalo by sa to veľmi jednoducho a elegantne vyriešiť BUS pruhom - veď tam je originál 4-prúdovka, takže zabrať 1 pruh na každej strane (v ktorom mimochodom parkujú IGK) by nebol veľký problém. K predpokladanému výkriku, že kde potom budú parkovať - parkovisko pred Lidlom je dostatočne veľké na ten počet áut, čo stojí pri ceste... A okrem toho teraz býva aj tak skoro prázdne.
Re #88575 prutinko:
aj teraz majú 2 možnosti ísť z HoPa
- 83 + 88/99
84 (pre lenivších potom + 88/99 na Vlasteneckom alebo 88+96 na Bulíkovej) - mimochodom peši si na zastávke EuBa rýchlejšie ako Busom (aspoň keď ešte chodila 97 ex21 to tak bolo)
Re #88584 S499.1023:
snáď áno, ale okrem toho by si musel byť aj cigán, aby si sa mohol vyhrážať, že v prípade zamietnutia žiadosti to bolo rasisiticky motivované ?
Re #88596 zakaznik:
a ako to vyzerá s T-busovou traťou cez Apollo?
Re #88597 Peon:
v minulosti bol taký návrh, aby 84 išla (rýchlejšie) cez Krasovského, Einsteinovu a za Auparkom by sa napojila na súčasnú trasu - neprešlo - kvôli prekladu s 83 na Vlasteneckom...
Re #88599 El Sergio:
84-bolo to myslené zo zastávky "Lachova" (nemôžem za to, ako si DPB označuje zastávky), tj ulice ako Haanova a pod. odtiaľ to určite na Hraničiarov bližšie nie je - občas treba pozrieť aj do mapy, aby si vedel, že názov zastávky a priľahlých ulíc nemusí byť totožný ?
68-je mi úplne jasné, prečo chodí 68 ako chodí. Už keď som sa pred otvorením bol pozireť na ten most, bolo mi jasné, že z Apolla pri odbočení vpravo budú búračky - a aj sa stalo... ide o to, aby sa 68 čo najmenej zdržiavala (pri chcení zavedenia zastávky euba, čo je aj tak somarina, pretože z Apolla ide na euba 88 zo stanice a z intrákov pri slovnafte zase 97, navyše po trase 68 v meste nie sú žiadne ubytovne pre euba), pričom na Šustekovej určite stojí a čaká dlhšie ako na Bulíkovej . takže keď pisateľ xy chce zrušenie jednej zastávky, čo sa prezentuje na imhd, tak ja zase môžem chcieť zrušenie inej zastávky, nie? ?
"z Lachovej je to na zastávku "Námestie hraničiarov" snáď bližšie ako na zastávku "Lachova", " . Z niektorých domov áno, ale bolo to myslené skôr z okolia zastávky "Lachova", kde sú aj ulice Furdekova, Haanova a Mlynarovičova.
Po poziari eliny pri PKO, iste si to pamatate, som volal. Stal som v 9 na botanickej a ujo vodic sa nemal k veci zavret a ist, ani povedat ze preco nejde. Este ma odmietol drzo. Tak reku mu to zratam, zavolal som na dispecing a tam mi to vysvetlili po lopate,poziar no neotravujte... Vynikajuca skusenost...sedlak na dispecingu, sedlak v kabine.
2; L99 obsluhuje zastávku Kopčany - sídlisko, ktorá je blízko petržalského cintorína. Aj keď nie som si istý, či tam bude chodiť toľko ľudí, aby tam bolo treba kĺbáky.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
kecho
"V praxi to bude vyzerať tak, že samotní vodiči sa nebudú o nič starať. Sadu letného a zimného oblečenia a obuvi bude zabezpečovať dodávateľská firma. Tá bude oblečenie aj meniť, prať, žehliť a baliť. Vodiči sa budú už len prezliekať do čistých uniforiem. Predpokladané náklady sú 10 miliónov korún."
ide zrejme o ročné náklady, nie? tj asi tak 1 bus (Soláče tuším stáli cca 9,5) za rok...
aj tak som zvedavý, koľko im to vydrží - aby o 15 rokov nemali ešte tie isté, čo nafasujú o rok (žiarivý príklad sú busy premávajúce po životnosti)