Ad L78, L84:
Byvam 22 rokov pri TPD, takze dokonalo poznam momentalnu situaciu. Mozem teda objektivne posudzovat.
L84: Tento spoj bol vymysleny pre EU BA a v case skoncenia vyucovania je tento spoj patricne plny, slovom nepriehladny. V ostatnom case je jeho vyuzitelnost mensia, v useku Jungmanova - Ovsiste chodi plna v oboch smeroch len v spicke.
Osobne si myslim, ze momentalne riesenie je dobre. Obyvatelia Lachovej maju predsa L88 s pohodlnym intervalom a prestupom do prazdnej L83 na nam. Hraniciarov, nelenivi spoluobcania to prejdu aj peso ?.
L78: Vyborna linka, ktorej by svedcala konecna na Safarikovom nam. S L95 by sa tam v pohode vosli, keby predlzili bus statie az po krizovatku. Jej jedina nevyhoda je absolutna nepresnost a neschopnost dodrzat grafikon v spicke kvoli zapcham(Vrakuna-priecestie, Tomasikova, Bajkalska, Trnavske myto-Krizna, Dostojevskeho rad, Stary most). Chodievam nou denne a L78/4 a /8 mavaju pravidelne meskania od 5 do 25min z prvej zastavky. A k tym motorom. L78 v spicke nema v Petrzalke konecne, maximalne tak priebeznu konecnu ?
?
Dobre všetci vieme čo sa do MHD ako tak vyznajú že načo a pre koho bola linka 84 robená a pre koho jazdí tak ako nechapem prečo chcú jej hlavný účel zrušiť
A ktej spominanej 78 teraz po novom sa obivatelie prilahlích panelákov stažujú na hluk z motorov autobusov a žiadajú aby sa motori vipinali teraz v zime by to šlo lebo nedosahujú take teploty ale na druhu stranu sa to neoplati na tych 5 či 8 minút a za druhé sa pri tom dost zničia pri vipnuti a za niekolko minut naštartovaní a v lete ked by som hned vipol motor pri 100°C tak v tom momente možem volať dispečing nech mi pošlú dielnu zo 60l alicolu lebo mi to v tom momente vyhodi vodu von čo by spôsobilo vynechanie spoja a samozrejme by sa na to sťažovali že načo to vipinam ked viem čo to spraví ? ale ked tam mam dlhší prestoj ako 10 minút tak ho vipnem po chvilke nebudem predsa rušiť že ?
"Argumentujú novou zástavbou v danej časti a stratou jediného priameho spojenia centrom, keďže po presmerovaní linky 84 by im zostala už iba vnútropetržalská linka 99."
jasné na Farského 78 a 95 a 78 aj pri Albere je absencia spojenia s centrom... + 68 z Bosákovej tiež vôbec nejde do centra...
a čo majú posledné 2 roky robiť napr. na Lachovej? kde ide 88 a 68 (+ráno a poobede 96) a podľa uvedenej definície tiež nemajú "priame spojenie centrom" a ani s Petržalkou, keďže 99 tadiaľ nechodí.
68 - "V tom prípade napríklad čitateľ Richard navrhuje zrušiť zastavovanie na zastávke Bulíkova, aby sa zbytočne nepredlžovala jazdná doba autobusov."
a ja som napr. v prípade zriadenia EUBA za zrušenie zastávky 68 na Šustekovej - v zápche pred križovatkou bus nemusí čakať, kým sa na ňu vôbec dostane a potom nemusí čakať na semaforoch. Keby išiel bez tejto zastávky, môže ísť z Bulíkovej priamo cez križovatku a ušetrí minimálne 2-3 minúty
"Je nevyhnutné, aby do riešenia tejto situácie vstúpil aj štát a aby bol zriadený na školách študijný odbor vodič z povolania"
v ďalšej päťročnici centrálne plánovaného hospodárstva, súdruhovia...?
keby bolo také niečo záujem, už by si to snáď školy vtesanli medzi predmety, nie?
Ale kým to oznámili na Dispatching, kým sa zobudili, kým dali vyýzvu o vozov a funkčnosť vysielačiek vo vozoch stále nie je 100%. Asi mohla, ale možno keď opravovali to vedenie tak nachvíľu vypli aj ten úsek celej križovatky, tam je sekcia rovno v zastávke Svätopluk smer ASMN.
Súdruh Šestina preceňuje význam loga. Zabudol však dodať že preceňuje aj zmenu rozchodu a jeho argumentovaním o podvozkoch iba ukazuje svoju úbohosť. Akože T3 v Prahe majú nebodaj modernejší podvozok ako T3 v bratislave? Alebo T6? Buhehe, skôr by som povedal že origo 1435 mm PCC kópie s polrámom tvaru "L" sú konštrukčne ešte staršie než 1000 mm podvozky spolrámom tvaru "T". Naše T3 majú aspoň tlmiče, pražské nie. ?
je domyselna... clovek ma vzdy navyber... ked prsi, tak pod nou je sucho...
a ked doprsi, zacne pod nou kvapkat (pre tych co im ten dazt zacne chybat )
:: Veď práve, keď začne pršať tak je pod strechou sucho, ale ak je ten betónový skelet už nasiaknutý, začne vodu prepúšťať a prší z neho aj dva dni po daždi ako si napísal. Hrozné. ☠
:: Je to hrozné!! To je kultúra cestovania. Hanba!!!
:: To už naozaj nie je ani na opravu strechy zastávky na Patrónke? Dva dni pršalo a celá strecha je tak nasiaknutá vodou, že z nej prší na cestujúcich. A to prichádza zima, takže dážď a sneh bude častejšie.
:: Neviem si predstaviť, žeby sa ten ťažký, vodou nasiaknutý betónový prístrešok zrútil sa ľudí. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Malic
Byvam 22 rokov pri TPD, takze dokonalo poznam momentalnu situaciu. Mozem teda objektivne posudzovat.
L84: Tento spoj bol vymysleny pre EU BA a v case skoncenia vyucovania je tento spoj patricne plny, slovom nepriehladny. V ostatnom case je jeho vyuzitelnost mensia, v useku Jungmanova - Ovsiste chodi plna v oboch smeroch len v spicke.
Osobne si myslim, ze momentalne riesenie je dobre. Obyvatelia Lachovej maju predsa L88 s pohodlnym intervalom a prestupom do prazdnej L83 na nam. Hraniciarov, nelenivi spoluobcania to prejdu aj peso ?.
L78: Vyborna linka, ktorej by svedcala konecna na Safarikovom nam. S L95 by sa tam v pohode vosli, keby predlzili bus statie az po krizovatku. Jej jedina nevyhoda je absolutna nepresnost a neschopnost dodrzat grafikon v spicke kvoli zapcham(Vrakuna-priecestie, Tomasikova, Bajkalska, Trnavske myto-Krizna, Dostojevskeho rad, Stary most). Chodievam nou denne a L78/4 a /8 mavaju pravidelne meskania od 5 do 25min z prvej zastavky. A k tym motorom. L78 v spicke nema v Petrzalke konecne, maximalne tak priebeznu konecnu ?