Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Milá K2,

máme ťa nadovšetko radi, ale okrem teba máš ešte veľa sestier K2, T3 a T6A5 - neviem teda, či prídeš na radu prvá, ale určite niečo napíšeme.
Mozte mi napisat nieco o mne ? Vsetko co o mojej historii viete. Dikes. 😉
Bohuzial o tom plynovom I280 viem len to ze stal dlhsie na Zahradnickej. Inak som ho nikdy nevidel v pohybe. Stal tam tak dlho ze som sa nakoniec rozhybal a odfotil som ho. Najviac ma zaujal ten rebrik vzadu.

Co sa tyka novych elin v Tatrach, tak Majkl to popisal pekne.
Akurat az teraz po privezeni do Popradu za zistilo, ze je trochu sirsia a ze by to mohlo narobit paseku na miestnych vysokorychlostnych tratiach.

Moj nazor je asi taky, ze design dost ubohy, komfort neviem posudit - este som v tom nebol, ale to bude asi jediny prinos pre cestujucich.
Rychlost na tych sklonovo a smerovo hroznych tratiach sa urcite nezrychli.
Prvá súprava (č. 425.951-1) je už v depe Poprad a prebieha skúšobná prevádzka bez cestujúcich. Od toho, ako dlho to bude trvať, bude závisieť aj kedy začne jazdiť s cestujúcimi. Všetkých 14 kusov by malo byť vyrobených (podľa pôvodných zámerov) do leta 2001. Tak na jar 2002 by mali byť všetky v prevádzke. Okrem toho ešte majú (ŽOS Vrútky?) vyrobiť motorové vozne s rovnakými skriňami, ale s rozchodom 1435 mm pre neelektrifikovanú trať Poprad-Tatry - Tatranská Lomnica (6 ks). Musím povedať, že v Brne na MSV som v prvej električke sedel a je to fakt špička.
Dufam, ze zajtra uz nebudu ani tie zatvorky a ani to co je v nich :-))))))
(ne)priatel MHD

(ne)priatel MHD

Takze anketa mala uspech. Uz vas ako tak poznam. Musite uznat, ze som uz scasti zmenil nazor - tie zatvorky myslim. No a co sa tyka toho clena, tak sa nim dotycny asi stane az po ustanovujucej schodzy...
P.S. d3KO - To o tych 201-tkach ma potesilo, dufam, ze tam konecne uz nejaky klb aj pojde...
A este nieco, nevie niekto kedy uz bude v Tatrach premavat novy typ elektricky ?? Zaciatkom roka som cital, ze by to malo byt teraz na jesen...
Ten semafor by mal byt naprogramovany tak, aby akonahle elektricka iduca od PKO pride na zakrutu tesne pred tunelom, mohla naskocit zelena pre elektricku iducu z tunela na nabrezie. Predpokladam vsak, ze takto ten semafor uz nenaprogramuju, aby sa nahodou eliny neoskreli... O plynovom Ikaruse bude asi blizsie info vediet Juro.
D3k0, ta situacia co si opisal pred tunelom by sa nemala stat, lebo semafor je este v tuneli (teda aspon dufam, ze ho naprogramovali tak, aby nebola zelena sucasne aj smerom k PKO aj k mostu SNP... :-)) )

Tie dvere na 7107-09 su skladacie prave kvoli nedostatku peniazkov...

Udaje do ankety: mam 21, student FEI STU, ex zamestnanec DPB...

Vie mi niekto nieco povedat o tom Ikaruse 280 na plynovy pohon, ktoreho fotka je v galerii ??
Ešte k 7108,9: Nie sú tie dvere hlavne preto štvordielne, aby sa ušetrili nejaké peniaze. Tak sa mi zdá, že v tomto ideme podľa vzoru Brna. Tí v poslednej sérii K2 ani nedali vymeniť sedadlá.
Este k 7108,9: Nie sú tie dvere hlavne preto štvordielne, aby sa ušetrili nejaké peniaze. Tak sa mi zdá, že v tomto ideme podľa vzoru Brna. Tí v poslednej sérii K2 ani nedali vymeniť sedadlá.
Co mi viete povedat o voze 7070 ??? Prosim vsetko coo nom viete. Kedy bol vyrobeny, kedy bol prerabany a na akych linkach od zaciatku premaval !! Vdaka vopred !!
Nóóó, to máte s tým klubom tak... Nakoľko ešte nebola ustanovujúca schôdza, členom klubu nie som ešte ani ja, ani Spectre. Takže KLF, nezúfaj, členstva sa dočkáš :))). Čo sa týka mňa, mám spomínaných 20 rokov a študujem informatiku na Fakulte elektrotechniky a informatiky STU. Toľko pre anketu nepriateľa MHD. A teraz už hor' sa na odpovede na vaše odkazy:

- Na linke 201 sa uvažuje s kĺbovými trolejbusmi, presnejšie - krátke trolíky chodia s takýmto intervalom preto, aby bolo mesto prinútené dať peniaze na dlhé. Bohužiaľ, táto stratégia DPB nevychádza, pretože ich to napadlo pred rokom a zatiaľ nič dlhé na linke 201 nechodí. Do konca roka by mali prísť nejaké 2-3 kĺbové trolejbusy Škoda 15TrM a teoreticky by mali chodiť na linke 201 (ak sa samozrejme o ne nebude biť vozovňa Hroboňova)...

- Myslím, že aj ja som dnes išiel v totálne preplnenom autobuse - konkrétne v 39ne - stál som dole na poslednom schode a xicht som mal prilepený o dvere. Takže svoje skúsenosti s takýmito "radosťami" máme všetci.

- Pokiaľ ja viem, premáva už len jediná Karosa B 731 - č. 3161. Mne sa podarilo cvaknúť ju na linke 51 (viď galériu), ale údajne premáva hlavne na linke 76. Vzhľadom sa ničím nelíši od ostatných.
Chcel by som Vam chalani pogratulovat k hodnoteniu.
Pre nepriatela MHD doplnim anketu - mam 28, ale nie som clenom klubu.

Mal by som vsak jednu otazku? Existuju fyzicky a su v prevadzke aj nejake Karosy B731. Osobne sa stretavam len s B732. Odlisuju sa nejak vzhladovo? Podla novin DPB by mali nejake existovat.
Mno... aby som sa aj ja predstavil, tak ja mam 29 rokov. A volam sa Rene. Mno a kedze uz je aj Marecek clenom KPMHaRD (dufam, ze som to dobre napisal ;)), tak by som nim rad bol aj ja ! ;)))
Tak teda.....

-My to nerobime kvoli reklame na DPB, ale preto, ze mame radi vozy a celu MHD vobec tak, ako ma niekto rad napr. zeleznice

-Nakolko este nebola prva schodza, su clenmi klubu iba nasledovni ludia:
Miso Milata, Marek Rychnavsky a Vrato Vingalik
...preto sa nejedna o stranku nasho clena

-U nas su ludia roznych vekovych kategorii: Prakticky od 16 (ja, Klatik, Milata) cez 20 (d3k0), 26 (sarkan) az po 40 a vyssie (v.v., b.w., k.k.)
Co sa tyka zamestnania, tak su tu od studentov, cez vodicov MHD az po veducich inzinierov.
nepriatel MHD

nepriatel MHD

Este jedna otazka, teraz bez urazky, kolko mate vy priblizne rokov? Len tak ma to zaujima....
nepriatel MHD

nepriatel MHD

d3kO - prepac, ale ta stranka je strankou vasho clena. Zisti si to, ale je to fakt pravda... A ja bohuzial zatial ziadnu stranku nemam, ale ked ju budem mat, tak vam slubim, ze vy vsetci budete prvi, ktori sa o nej dozviete.
A tiez mam jedno riesenie na zlepsenie MHD: Dat na 201 aspon 2 dlhe alebo klbove (neviem ako to volate) trolejbusy. Hmmm...
Dnes som inak isiel (okolo 16,30) autobusom 86 dlhym (sak ine ani nechodia) a bol totalne plny. Ledva som sa tam dostal. Mozno v tom mate pravdu, ze by som mal nadavat skor na DPB a nie na MHD, ale je to normalne, aby som za take prachy stal v autobuse na jednej nohe, stary dedo mi dychal za chrbtom na krk a niekto do mna z boku sustavne narazal?????? A potom ked autobus prudko zabrzdi tak sa tam poriadne trepnut o nejaku tyc...
Mily nepriatel!
Michal Milata moze byt aky chce, ale blbec nie je, pretoze on ma zasluhu na tom, ze tento klub existuje a nebyt jeho, tak teraz nepises do fora tejto stranky, ale akurat tak na kotuc toaletneho papiera!
P.S.: Neber to ako urazku, ale kto koho vlastne urazil?
Ako bolo uvedené vo včerajšej recenzii na naše stránky na www.agent.sk, sľúbili sme rozširovanie obsahu týchto stránok. Čo sme sľúbili, to aj plníme, pretože dnes prišiel na rad dosť veľký update. Tu je zoznam toho, čo sme pridali:
+ Prvá časť fotiek, ktoré nám požičal Dušan Gogal. Ide o fotky Ikarusov 280 a 283, Karos B 731, 732, 741, C 734 a 744 a Tam-Busov 232A116M, 260A180M a 272A180M. S tých najzaujímavejších môžem spomenúť fotky zhorených Tam-Busov, vyradené Ikarusy, ale aj zapadnuté autobusy cez vlaňajšiu zimnú kalamitu.
+ Podrobnejší popis Karosy ŠM 16,5
+ Popisy Karos C 744 a SORov B9.5
+ Galéria SORov B9.5

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.