Bohuzial o tom plynovom I280 viem len to ze stal dlhsie na Zahradnickej. Inak som ho nikdy nevidel v pohybe. Stal tam tak dlho ze som sa nakoniec rozhybal a odfotil som ho. Najviac ma zaujal ten rebrik vzadu.
Co sa tyka novych elin v Tatrach, tak Majkl to popisal pekne.
Akurat az teraz po privezeni do Popradu za zistilo, ze je trochu sirsia a ze by to mohlo narobit paseku na miestnych vysokorychlostnych tratiach.
Moj nazor je asi taky, ze design dost ubohy, komfort neviem posudit - este som v tom nebol, ale to bude asi jediny prinos pre cestujucich.
Rychlost na tych sklonovo a smerovo hroznych tratiach sa urcite nezrychli.
Co sa tyka novych elin v Tatrach, tak Majkl to popisal pekne.
Akurat az teraz po privezeni do Popradu za zistilo, ze je trochu sirsia a ze by to mohlo narobit paseku na miestnych vysokorychlostnych tratiach.
Moj nazor je asi taky, ze design dost ubohy, komfort neviem posudit - este som v tom nebol, ale to bude asi jediny prinos pre cestujucich.
Rychlost na tych sklonovo a smerovo hroznych tratiach sa urcite nezrychli.
d3k0
+ Prvá časť fotiek, ktoré nám požičal Dušan Gogal. Ide o fotky Ikarusov 280 a 283, Karos B 731, 732, 741, C 734 a 744 a Tam-Busov 232A116M, 260A180M a 272A180M. S tých najzaujímavejších môžem spomenúť fotky zhorených Tam-Busov, vyradené Ikarusy, ale aj zapadnuté autobusy cez vlaňajšiu zimnú kalamitu.
+ Podrobnejší popis Karosy ŠM 16,5
+ Popisy Karos C 744 a SORov B9.5
+ Galéria SORov B9.5