Prvá súprava (č. 425.951-1) je už v depe Poprad a prebieha skúšobná prevádzka bez cestujúcich. Od toho, ako dlho to bude trvať, bude závisieť aj kedy začne jazdiť s cestujúcimi. Všetkých 14 kusov by malo byť vyrobených (podľa pôvodných zámerov) do leta 2001. Tak na jar 2002 by mali byť všetky v prevádzke. Okrem toho ešte majú (ŽOS Vrútky?) vyrobiť motorové vozne s rovnakými skriňami, ale s rozchodom 1435 mm pre neelektrifikovanú trať Poprad-Tatry - Tatranská Lomnica (6 ks). Musím povedať, že v Brne na MSV som v prvej električke sedel a je to fakt špička.
Juro
Co sa tyka novych elin v Tatrach, tak Majkl to popisal pekne.
Akurat az teraz po privezeni do Popradu za zistilo, ze je trochu sirsia a ze by to mohlo narobit paseku na miestnych vysokorychlostnych tratiach.
Moj nazor je asi taky, ze design dost ubohy, komfort neviem posudit - este som v tom nebol, ale to bude asi jediny prinos pre cestujucich.
Rychlost na tych sklonovo a smerovo hroznych tratiach sa urcite nezrychli.