Ono táto linka vôbec nie je zlá. Ja by som bol za všetkými desiatimi, len za súčasnej situácie vidím jeden zásadný problém a síce vodiči. Kde ich vezmú, keď nie sú schopní ani zabezpečiť kompletnú výpravu v samotnej Bratislave?
Nepreháňajte to s tým zatracovaním linky do Rakúska. Ja viem, že treba riešiť hlavne iné problémy, ale nemyslím si, že kvôli linke do AT sa niečo iné zhorší. Ja to beriem tak, že treba robiť aj PR, a také strašné milióny to nebudú. Osobne by som tú linku aj niekedy využil. A trochu šotoušoviny tiež nezaškodí.
To bol asi vodič tzv. "náhradného spoja" (označený zvyčajne tabuľkou "záložné vozidlo"), ktorý mnôže ísť podľa aktuálnej situácie jazdiť úplne hocikam (hocijakú linku), kotrú práve nemusí poznať, lebo nie je povinný poznať všetky trasy všetkých liniek v celej BA. (A kľudne to mohol byť vodič zo stredného alebo východného Slovenska, čo je v BA dohromady ani nie rok aj s cestou.) ?
Názor, že by si MČ mali sami financovať a manažovať svoje lokálne linky vychádza z môjho presvedčenia o decentralizácii týchto služieb. Dnes obce nemajú prakticky žiadne páky. Téma je ale oveľa obsiahlejšia, nechce sa mi v nej pokračovať.
Ale k 70
Tebou navrhované:
Odchod Nový most - Vlčákové hrdlo
00 15 30 45
Odchod Nový most - Podunajské Biskupice
07 22 37 52
Oproti súčasnej
04. 16. 28. 40. 52
Héj ?
1. čo budeš voziť na Nivy a z Nív ? Luft ?
2. Načo takýmto intervalom prekrývať celú Prievozskú, po ktorej jazdí 3 a pol trolejbusu s prekrytým intervalom 2,5 min ?
Tak a aby si si nemyslel, že som to písal len tak. Elementárna matematika. Počítajme jazdné minúty.
4 x 18 minút na Vlčie Hrdlo
+
4 x 27 minút do PB
=
190 minút na hodinu v jednom smere
Súčasný stav
5 x 27 minút
=
135 minút v jednom smere
Ono nám to robí 40 % nárast ? Nie si z toho prekvapený ?
Aspoň som si myslel, že si chcel ušetriť nejaké kilometre.
?
nie je to nič nezvyčajné... často majú vodiči pridelenú jednu linku, na ktorej jazdia, ale pre nedostatok vodičov sa občas objavia na linke, na ktorej už dávno neboli a pre neustále zmeny nevedia presnú trasu. Hlavne sa to stávalo pri výstavbe tunela Sitina a sústavné zmeny v trasovaní linky do Dúbravky.
V sedle 70 vozí vzduch s tými 12miútami z Biskupíc. A 70 sa plní až od Bajkalskej. Takže k ŽST P.B. by stačila 74 s intervalom 12/20/12//20. L87 by som presmeroval na Prístavný most a umožnilo by sa tak jej vedenie po Bosákovej, Furdekovej a k Dostihovej dráhe.
Inak čo do premávky liniek Vlčieho hrdla. Spravil by som úpravy. L87 - by som cez víkendy posilnil na 20minút a dal jej zmysluplnejšiu trasu v Petržalke ako "len" do Ovsišťa! L70 by som skrátil po VLčie hrdlo a namiesto nej k ŽST P. Biskupice poslal L74 a posilnil ju na 12/20/12//20.
áno to dostaneme ako motiváciu aby sme vedeli koho máme voliť z vďaky za tú trať, ktorá možno dlho pôjde po Bosákovu. Určite bude obratisko tam, ktoré nazvú ako provizórne, v skutočnosti ešte dobre dlho bude vyzerať ako trvalé a 95 bude premávať na Muchovo nám. a na Farského budú prestupovať všetcia z 95 na 11,12,13 a 14! Nič nové, len toľko, že pri ceste na Šafko budeme prestupovať ako otroci a len sa to miesto prestupu posunie bližšie do Petržalky.
To čo sa mi stalo včera ráno je už naozaj slná káva. Išla som 83 čo má odchod zo Zochovej, smer Dúbravka o 7:19 (tam som nastúpila). Po zastávku Mokrohajaská to bola obyčajná cesta busom, ale tam vystúpil s kabíny vodič, mohol mať tak 23 a vyzeral ako Desperádo z Vyvolených a položil cestujúcim sokokujúcu otázku, že či nekto nepozná cestu dalej ?(!) Som si najprv myslela ze skryta kamera no ked sa ludia len smialy alebo nechapavo pozeral, polozil otazku este raz. Vtedy vstal jeden starsi pan a cestu u ochtne zacal vysvetlovat. Skoda, že so usela na Lipského vystupit, lebo podla rozhovoru ktorý viedol vodic s dedkom, to usela byt zaujiava jazda...
Mna by ale zaujimalo, ako sa take nieco moze stat? To tym vodicom nkdo najprv poriadne neuaze trasu
Takto! Ja som nenapísal, že Solaris je na 70 zbytočný, práve naopak, Solaris by na 70 ostal, a vo Vlčom Hrdle by sa tie linky, ktoré by tam končili otočili a huráá pod Most. Interaval som písal, že by bol 7-8...t. j., do PB by išiel spoj každých 14-15min čo uplne stačí a taký rozdiel to oproti 12min nie je. Solaris by bol viacej využitý aj v PB s tým, že podľa toho ako si určí mestská časť, tak podľa toho by sa 70 motkala po PB.
To riešenie, ktoré si písal, si v praxi neviem, veľmi dobre predstaviť. U koho iného by si MČ objednala km, ak nie u DPB??? Máš na mysli nejakého súkromného dopravcu? Myslím, že z hľadiska finančného....by to bol dosť veľký problém.
včera večer som išiel z ASMN do Pezinka a vodič na dobiehajúcich vyslovene nervačil. "Pozrite sa na hodinky, nemôžete chodiť na čas? Ja budem teraz kvôli vám meškať. Nabudúce vás nezoberiem." Vypočulo si to postupne za sebou asi 5 cestujúcich. Ako keby to meškanie 1-2 minúty niekoho zabilo... ?
- keby bola taka ziskova ako o nej Brano basni, tak urcite by tam uz chodil nejaky Blaguss alebo pod.
- mame problemy s MHD ale budeme vykonavat prevadzky mimo kompetencie MHD? to je smiesne
- nakupili SORy (nove busy) za nase peniaze a ako odmenu za to sa nedockame nicoho, lebo budu vlozene do linky nikam?
- ta cena tarify tej linky je smiesnejsia ako cena nocnej dopravy.. vo wolfsthali (vzhladom na to ze je to uprimne povedane diera, kam nechodi ani doprava z AT ani zo SK, maju VSETCI auta a cena spotrebovaneho benzinu do BA je lacnejsia ako cena listka, ta linka bude stratova a zas doplatime len my
- cele je to iba marketingovy tah, aby mohol zahradnik povedat ze mhd je v poriadku, mame nove vozy a zavadzame linky mimo slovenska...
No mne sa casto stava v SL,že keď už aj autobus odide z natupišta a ide smerom k rampe a už je na ceste, ešte aj tak zastavi , aby mohli ľudia nastúpiť.A pritom do Šamorína chodí autobus asi každých 10min.A za 15sk som v Šamoríne do 30min a idem v celkom čistom autobuse..
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Emo